Bekijk originele versie : Gezocht: naaister djilbab/abya
bouchra98
24-04-2010, 22:58
Ik ben op zoek naar een naaister/gayata van (simpele) djilbab/abaya in omgeving Amsterdam of Utrecht.
Kan iemand mij verder helpen?
Gekkerdje20
30-04-2010, 21:01
Up... Wil ik ook weten..
performer
30-04-2010, 21:10
ik ook!
Experience
30-04-2010, 21:26
Ben je dan niet duurder uit? In Amsterdam is er een winkeltje vlakbij bos en lommer die hele mooie jilbab's verkopen!
-PreciousLady
30-04-2010, 22:21
Een hele goede naaister in Hoofddorp! Arabic She Style.
omraenhadj
30-04-2010, 22:32
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/saudie4products/?menu=article&categoryID=705929&articleID=11216808
Gekkerdje20
01-05-2010, 02:04
Ben je dan niet duurder uit? In Amsterdam is er een winkeltje vlakbij bos en lommer die hele mooie jilbab's verkopen!
Wat is de gemiddelde prijs in die winkel dan (abaya's)? Waar in bos en lommer? Heb je een adres?
:sjans:
bouchra98
02-05-2010, 00:16
Precious Lady kan je PM'en wat het adres of telefoonnummer is van die naaister in Hoofddorp?
Het probleem met kant en klare abaya's is dat de maten niet in verhouding zijn. Als je wat langer bent dan moet je een XL of XXL nemen voor de juiste lengte, maar dan zit het bijvoorbeeld weer te groot bij de schouders.
Experience
02-05-2010, 00:33
Wat is de gemiddelde prijs in die winkel dan (abaya's)? Waar in bos en lommer? Heb je een adres?
:sjans:
De gemiddelde prijs is 25 euro. Ik heb geen adres maar ik kan wel een beschrijving geven? :o
Oem_Imad
02-05-2010, 00:34
Ik ben op zoek naar een naaister/gayata van (simpele) djilbab/abaya in omgeving Amsterdam of Utrecht.
Kan iemand mij verder helpen?
ik ken wel een vrouw uit lelystad, pm me ff als je interesse hebt, dan kan ik haar vragen of ik dr gegevens mag geven.
wa alaikoem assalaam oem imad:)
-PreciousLady
02-05-2010, 00:43
Natuurlijk Bouchra98, check je privé mail! :sjans:
Gekkerdje20
02-05-2010, 01:01
De gemiddelde prijs is 25 euro. Ik heb geen adres maar ik kan wel een beschrijving geven? :o
Hmm you can try it.. Hoop dat ik het begrijp.. Ben echt een ramp wat dat betreft :rolleyes:
Experience
02-05-2010, 01:04
Hmm you can try it.. Hoop dat ik het begrijp.. Ben echt een ramp wat dat betreft :rolleyes:
Het is heel simpel :o
Je kent vast en zeker het bos en lommer plein. Als je daar op de trappen staat dan zie je voor je een groot gebouw op pilaren. Je steekt over en loopt daar naar toe. Dan ga je met de weg mee naar rechts. Je blijft rechtdoor lopen en dan zie je aan je linkerkant vanzelf die winkel staan. Is een kleine 5 min lopen :o
Gekkerdje20
02-05-2010, 01:23
Het is heel simpel :o
Je kent vast en zeker het bos en lommer plein. Als je daar op de trappen staat dan zie je voor je een groot gebouw op pilaren. Je steekt over en loopt daar naar toe. Dan ga je met de weg mee naar rechts. Je blijft rechtdoor lopen en dan zie je aan je linkerkant vanzelf die winkel staan. Is een kleine 5 min lopen :o
Haha ik weet nou al dat ik weer 50minuten ga zoeken ipv 5minuten.. Auto gewoon bij parkeergarage van bos en lommerplein parkeren dus?
Heeft die winkel nog een naam en zijn ze morgen open?
Djazaak Allaah voor de moeite schat :sjans:
Experience
02-05-2010, 01:38
Haha ik weet nou al dat ik weer 50minuten ga zoeken ipv 5minuten.. Auto gewoon bij parkeergarage van bos en lommerplein parkeren dus?
Heeft die winkel nog een naam en zijn ze morgen open?
Djazaak Allaah voor de moeite schat :sjans:
Hahaha, mafkees. Met een beetje geduld kom je er echt wel :o
Ik heb niet eens op de naam gelet. Ik ging toevallig bij de manzara binnen en vroeg naar een Marokkaans winkeltje. Ze legde me uit en was al blij dat ik er een had gevonden dat ik nergens anders op heb gelet :hihi:
Wa ijaaki! Weet je, ik ga Donderdag naar Utrecht en was toch van plan om die richting op te gaan. Dan kan ik je het dan wel laten weten :o
Geen idee, schat. Maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.