Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hij heeft t uit gemaakt....

Pagina's : [1] 2

Jalaila
15-07-2004, 20:51

Ik wil alleen maar van jullie weten wat jullie in mijn plaats zouden doen.. Mn vriend nu mn ex dan heeft t uit gemaakt...Dat ik 8mnd was...Nu 2wkn geleden op 2juli'04 is onze dochtertje geboren...Ze heet Chaymae Dounya Firdaouss...Nog steeds heeft hij geen reden...Eerst zei hij dat ik hem onderdruk zette (logisch je hormonen veranderen) Dan zegt hij dat hij geen gevoelens meer voor me heb...Maar toch is hij nog heeel jaloers en belt me nog altijd...maar hij is t niet van plan om t tegen zijn ouders te zeggen...Ik hou nog heel veel van hem en kan m niet meer loslaten...Ookal weet ik dat hij in de tussen tijd ook een vriendin heb gehad... Help me Please?! :( ....

Tamqeyast
15-07-2004, 20:53
ik zou et nie twten??

BentFes
15-07-2004, 20:54
Ik kan je niet helpen. :moe: Tot ziens.

Nissrine_1983
15-07-2004, 20:55
Origineel gepost door Jalaila Ik wil alleen maar van jullie weten wat jullie in mijn plaats zouden doen.. Mn vriend nu mn ex dan heeft t uit gemaakt...Dat ik 8mnd was...Nu 2wkn geleden op 2juli'04 is onze dochtertje geboren...Ze heet Chaymae Dounya Firdaouss...Nog steeds heeft hij geen reden...Eerst zei hij dat ik hem onderdruk zette (logisch je hormonen veranderen) Dan zegt hij dat hij geen gevoelens meer voor me heb...Maar toch is hij nog heeel jaloers en belt me nog altijd...maar hij is t niet van plan om t tegen zijn ouders te zeggen...Ik hou nog heel veel van hem en kan m niet meer loslaten...Ookal weet ik dat hij in de tussen tijd ook een vriendin heb gehad... Help me Please?! :( .... Ow, wat erg voor je. Hij is gewoon een ***!!! Je verdient beter, meid. Ook als is dit nu niet de juiste woorden.. Denk aan je zelf en aan je dochterje (met haar mooie namen ) Insha'Allah komt alles goed...... Veel sterkte.........

Poesycat
15-07-2004, 20:57

dat vraag ik me ook af VRIEND <<<< DOCHTER hoe dom kan je zijn .... vind het wel stoer van je dat je het op het internet zet maar aan de ene kant vidn ik het ook SCHANDE :jammer:

Tamqeyast
Origineel gepost door La__Haine Ben je getrouwd? vraag k me ook aF?

SweetLady
Je bent toch wel met hem getrouwd geweest he .....? :confused:

JustMeNadia
15-07-2004, 21:00
Origineel gepost door Jalaila Ik wil alleen maar van jullie weten wat jullie in mijn plaats zouden doen.. Mn vriend nu mn ex dan heeft t uit gemaakt...Dat ik 8mnd was...Nu 2wkn geleden op 2juli'04 is onze dochtertje geboren...Ze heet Chaymae Dounya Firdaouss...Nog steeds heeft hij geen reden...Eerst zei hij dat ik hem onderdruk zette (logisch je hormonen veranderen) Dan zegt hij dat hij geen gevoelens meer voor me heb...Maar toch is hij nog heeel jaloers en belt me nog altijd...maar hij is t niet van plan om t tegen zijn ouders te zeggen...Ik hou nog heel veel van hem en kan m niet meer loslaten...Ookal weet ik dat hij in de tussen tijd ook een vriendin heb gehad... Help me Please?! :( .... Iemand die je in zo'n periode laat stikken, is je NIET waard. Hij weet dat je beter dan hem verdient, en dat je ook iemand zal vinden die goed voor je gaat zijn daarom wil hij dat je wereldje rond hem blijft draaien want dan is het moeilijker om iemand anders te leren kennen... Dusss probeer hem te vergeten en ga verder met je leven ... Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar ik wens je veel sterkte. Dikke kus ... en een dikke knuffel aan Chaymae (mooie naam heeft ze trouwens :) )

lovespot
15-07-2004, 23:13
sterkte meid, jammer dat het zo moest gaan voor je, zo zie je maar weer dat je geen jongen kan vertrouwen.

moi21
16-07-2004, 02:15
dammnnn sommige ezels, eerste wat ze vragen ben je getrouwd blablabla, en zo niet?/??dan tot ziens zeggen end at meisje laten zitten????stupids, maar je vroeg wat wij zouden doen? nou meid wat ik zal doen hem nu vragen of ie voor zn dochter wil zorgen of niet en op wat voor manier, en hem duidelijkheid ook over jullie relatie vragen , en alles mbt. je dochter op papier zetten: omgang etc, duidelijkheid voor jouw, hem en zn dochter. En wil hij geen relatie meer, of iets opbouwen laat m dan duidelijk zijn en als man met jouw alleen nog over zn dochter bespreken en bellen!voor je dochter belangrijk! Wil ie het opnieuw proberen laat m open kaart tegen zn fam spelen en bouw iets op zodat jullie mischien kunnen trouwen ofzo. Maar kiest hij voor jouw dan zal ik t eerste bij zn fam op de stoep met je dochtertje gaan staan, en zo niet ga verder met je leven, leef voor je dochtertje en je komt er wel. veel geluk met je kindje en hopenlijk komt t allemaal goed,x

Jalaila
16-07-2004, 11:22
Origineel gepost door La__Haine Ben je getrouwd? Ewa ik benniet getrouwd...Ik ben wel een moslimma geworden..nou ja..Moslimma is een groot woord laat ik t zo zeggen...Ik geloof in Allah en geloven met je hart vind ik toch wel t belangrijkste! Maar iniedergeval denk maar niet dat geen spijt heb...Achteraf had ik ook gedacht waarom was ik niet eerst getrouwd?! Maar alles leek zo echt...We waren wel verloofd en alles maar alles was dus schijn! Zijn ouders weten het niet terwijl ik heeel goed met zn moeder op kon schieten! Ik weet dat zijn zussen zusjes en zijn moeder vaak naar me vragen maar steeds liegt hij allerlei dingen erbij...Ik vind t gewoon jammer dat hij niet de 1e stap naar zn ouders wil zetten want misschien valt het juist mee als hij t verteld toch? maar ja..Ik zie t wel :( ....

Jalaila
16-07-2004, 11:28
Origineel gepost door Nissrine_1983 Ow, wat erg voor je. Hij is gewoon een ***!!! Je verdient beter, meid. Ook als is dit nu niet de juiste woorden.. Denk aan je zelf en aan je dochterje (met haar mooie namen ) Insha'Allah komt alles goed...... Veel sterkte......... Inscha'Allah!

eYesha
16-07-2004, 12:36
:goedzo: komt goed

eYesha
16-07-2004, 18:41
jaa jonges he :jammer:

Habibinur
16-07-2004, 21:08

Sorry maar hij heeft je gebruikt, daar komt het op neer! Nu de baby er is en hij weet dat zijn ouders boos gaan worden hoeft het allemaal niet meer. Als ik jou was zou ik naar zijn moeder gaan, hij dumpt jou neem wraak meid laat niet over je heen lopen! En waarom hou je nog van hem Hij heeft alweer een nieuwe vriendin gaat hij haar ook dumpen als zij zwanger is!

Pagina's : [1] 2