Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doe Joe Wannaah Speek Chynisch???

BENTGHATAR
07-12-2002, 00:33

That's not right. Sum Ting Wong Are you harboring a fugitive? Hu Yu Hai Ding? See me ASAP. Kum Hia Nao Stupid Man Dum Gai Small Horse Tai Ni Po Ni Did you go to the beach? Wai Yu So Tan? I bumped into a coffee table. Ai Bang Mai Ni I think you need a face lift. Chin Tu Fat It's very dark in here. Wai So Dim? I thought you were on a diet. Wai Yu Mun Ching? This is a tow away zone. No Pah King Our meeting is scheduled for next week. Wai Yu Kum Nao? Staying out of sight. Lei Ying Lo He's cleaning his automobile. Wa Shing Ka Your body odour is offensive. Yu Stin Ki Pu Great. Fu Kin Su Pah ewa misschien zijn jullie wel van plan met een chineese jongen/meisje te trouwen.................... :D dus ik wil jullie graag een lesje chinees geven GRATIESSSSSSS mocro's GRATIESSSSSSSSS...... :D

SAMMYGIRL
07-12-2002, 00:35
ik snap nu waarom jij een ontspoord lid bent :rolleyes:

BENTGHATAR
07-12-2002, 00:38
HAHAHAH wat bedoel je daarmee begrijp het niet :confused: :D

SamiaGirl
07-12-2002, 00:42
Origineel gepost door BENTGHATAR HAHAHAH wat bedoel je daarmee begrijp het niet :confused: :D Ik zal je naam onthouden voor het geval dat :boogie: ik ook ontspoor doordat ik :Iluvu: wordt op een chinaman hahahahhaha

BENTGHATAR
07-12-2002, 00:45

hmmmmmmmm die chinezen wajoooooooooow mas'allah al die gratis loempia's, :verliefd:

SAMMYGIRL
07-12-2002, 00:46
Origineel gepost door BENTGHATAR HAHAHAH wat bedoel je daarmee begrijp het niet :confused: :D onder jouw naam staat: Ontspoorde lid aangezien jij vaak van die rare maar grappig topic's opent bewijst het dus dat je echt ontspoord bent. :zwaai:

BENTGHATAR
07-12-2002, 00:48
Origineel gepost door Kadir Whahaha, die was echt fa222222222 :D hahah die chinizen zijn ook niet bepaald een vriendelijke volk

BENTGHATAR
07-12-2002, 00:50
Origineel gepost door SAMMYGIRL onder jouw naam staat: Ontspoorde lid aangezien jij vaak van die rare maar grappig topic's opent bewijst het dus dat je echt ontspoord bent. :zwaai: wajooow raar en grappig???????? ik open altijd van die serieuze topic's............. :D hmm denk dat jij een beetje ontspoord bent

SAMMYGIRL
07-12-2002, 00:53
Origineel gepost door BENTGHATAR wajooow raar en grappig???????? ik open altijd van die serieuze topic's............. :D hmm denk dat jij een beetje ontspoord bent uit deze topic blijkt maar weer dat jij serieus bent :melig2: ps: zie het maar als compliment :jeweetog:

BENTGHATAR
07-12-2002, 00:57
Origineel gepost door SAMMYGIRL uit deze topic blijkt maar weer dat jij serieus bent :melig2: ps: zie het maar als compliment :jeweetog: ik ben altijd serieus vraag maar berbertje, die weet alles ;) nou bedankt dan sammy ik krijg vandaag alleen maar complimetjes te horen :boogie: me dag kan niet meer stuk

SAMMYGIRL
07-12-2002, 01:03
Origineel gepost door BENTGHATAR ik ben altijd serieus vraag maar berbertje, die weet alles ;) nou bedankt dan sammy ik krijg vandaag alleen maar complimetjes te horen :boogie: me dag kan niet meer stuk je dag is weer goed begonnen bedoel je

BENTGHATAR
07-12-2002, 01:09
Origineel gepost door SAMMYGIRL je dag is weer goed begonnen bedoel je uhhh jaah dat bedoelde ik de dag is alleen nog een uurtje bezig en ik al zoveel positiefs gehoord