Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waanzinnige wetten in Amerika

Pagina's : [1] 2 3

LZN
15-07-2004, 17:05

DIEREN * Een gemeente van Texas verbiedt het om alligators binnenshuis op te voeden. * In Alaska mag je niet naar een eland kijken vanuit een vliegtuig. * Een dier nadoen mag dan weer niet in Miami. * In Utah hebben vogels voorrang op elke openbare weg. * In Ohio mag je alleen beren houden als je een vergunning hebt. * In Kansas mag je geen buffels over de weg leiden. * In Florida mag met een schoolbus geen vee vervoerd worden. * Kamelen mogen niet loslopen op straat in Galveston, Texas. * Honden en katten moeten zich dan weer kalm houden in North Carolina. * Ze breken de wet als ze vechten (dieren). * Alleen goedgetrainde kippen zijn welkom in Virginia. Ze mogen geen eieren leggen voor 8u 's ochtends, en moeten er zeker al mee klaar zijn voor 16u. * Loslopende katten moeten in Colorado een achterlicht hebben. * Over Hollywood Boulevard mogen niet meer dan 3000 schapen tegelijk geleid worden. * Konijnen mogen in North Carolina niet op straat lopen..

Sellatin
15-07-2004, 18:30
* Kamelen mogen niet loslopen op straat in Galveston, Texas. en jij gelooft dat allemaal....Kamelen mogen niet los lopen...stel je voor dat ze voor je deur wandelen zeg

tonk
15-07-2004, 18:36
Mijn grote dank voor het hier neerzetten van deze wetten. Ik heb geen plannen om naar de USA te reizen, maar mocht het toch gebeuren dan zal ik met al deze nuttige regels rekening houden, vooral ook omdat geen beren heb. :rolleyes:

luis_in_de_pels
15-07-2004, 18:54
Klopt, Kijk maar eens op www.dumblaws.com Daar kun je meteen ook gekke wetten uit andere landen dan de VS zien. Ieder land heeft namelijk wel een paar zeer vreemde wetten.

Sellatin
15-07-2004, 18:55

* Over Hollywood Boulevard mogen niet meer dan 3000 schapen tegelijk geleid worden. stel je voor zeg dat er een verdwaalde herder met maar LIEFST 3000 schapen eve over de Holywood Boulevaard komt wandelen..hahaha

Sellatin
15-07-2004, 20:38
* In Illinois is het verplicht om de auto te besturen met het stuur. hahaha...ik dacht al, waar is dat ronde ding toch voor dat in je auto gemonteerd is, eigenlijk wou ik de controler van mijn playstation gebruiken. * In heel Tennessee is het verboden om auto te rijden terwijl je slaapt. whahaha dit is echt niet te geloven...je moest mij eens slapend zien auto rijden. * Wie in het openbaar wil baden in Rochester, Michigan, moet zijn badpak of zwembroek eerst laten inspecteren door een politie-agent. Sinds wanneer bestaat er een verplichte APK keuring voor badkleding,,, * In Memphis, Tennessee, mogen vrouwen alleen met de auto rijden als er een man voor hen uit loopt om naderende weggebruikers te verwittigen. in deze wet kan ik me wel vinden, want vrouwen achter het stuur.....hahaha * In Louisiana mogen kappers maar 25 cent aanrekenen voor het kappen van een kale man. Wel ja...ik ga ook altijd naar de kapper als ik kaal ben

Sellatin
15-07-2004, 23:20
ik moet zeggen dat ik om de wetten wel een lach moet laten laten,,maar over het algemeen vindt ik ze ook volslagen gestoord...jonge jonge...wie heeft er last van als je vanuit een vliegtuig naar een eland kijkt

Palestine
16-07-2004, 10:55
Totheloo, volgens mij heb jij de ziekte van ISLAMFOBIE.

Palestine
16-07-2004, 11:57
Deze wetten worden aangenomen door het Congres zonder dat ze ooit gelezen worden door de senatoren. Zoals De Patriot Act een Amerikaans wetsvoorsteldie in 2003 door het Congres is aangenomen. De 'act' heeft als doel meer mogelijkheden te geven aan de Amerikaanse overheid om informatie te vergaren en op te treden in geval van mogelijk terrorisme. Het is een directe reactie op de aanslagen van 11 september 2001, en valt onder de Amerikaanse oorlog tegen het terrorisme. Deze Act is door het Congres aangenomen zonder dat bijna niemand het gelezen heeft in het Congres.

sidiahmed
16-07-2004, 14:58
Origineel gepost door Elberfeld Of iets soortgelijks. Ik ben er zeker van dat totheloo niet zo'n 1u11ige reactie had geplaatst als IK die wetteksten hier had neergezet. zeg maar gerust dat we hier te maken hebben met een rasist :). geen doekjes om winden.

Raihana
16-07-2004, 18:41
Origineel gepost door sidiahmed zeg maar gerust dat we hier te maken hebben met een rasist :). geen doekjes om winden. Zeg gerust een racist met een hart vol haat en jaloezie.. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3