Bekijk originele versie : Werken in het uitgaansleven.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Hoi meiden,
Wat vinden jullie van marokaanse meiden die in een discotheek werken achter de bar of in de bediening?
X jaimy
rabatlady
15-07-2004, 17:39
niet normaal ...:jammer:
ik bedoel er is genoeg ander werk wat ze kan doen ..:D
en waarom vind jij dat niet normaal.
Ik ben moeder van twee kinderen en al 5 jaar gelukkig getrouwd en ik
doe ook dit werk, wat is er dan mis mee.
Zolang je je grenzen maar kent.
Origineel gepost door jaimy
Hoi meiden,
Wat vinden jullie van marokaanse meiden die in een discotheek werken achter de bar of in de bediening?
X jaimy
Het is haram om op zulke plekken te zijn. Dat geldt niet alleen voor vrouwen, maar ook voor mannen. Op die plekken gebeuren zaken die verboden zijn in de islam:
- rijkelijk alcohol geschonken (als je er werkt help je mensen zelfs zelf aan het harame)
- er wordt muziek gedraaid en mannen en vrouwen dansen gemengd.
- er is fitna.
Kortom: je werkt in het huis van sjataan.
PS: Niet iedere Marokkaan is moslim. Mocht je geen moslim zijn, dan kun je bovenstaande als niet gelezen beschouwen.
en waarom vind jij dat niet normaal.
Ik ben moeder van twee kinderen en al 5 jaar gelukkig getrouwd en ik
doe ook dit werk, wat is er dan mis mee.
Zolang je je grenzen maar kent.
Wie bepaalt die grenzen? Allah? Of jij?
Origineel gepost door NeshWaha
jaimy wat vind je man ervan? En als wat werkt hij dan?
In haar profiel staat dat haar Iranese man als portier in het uitgaansleven werkt. Tja... :rolleyes:
Of het moet iemand zijn die ons hier probeert te provoceren. Allahoe 3alem.
misstomatisch
16-07-2004, 11:06
Origineel gepost door Najib26
Het is haram om op zulke plekken te zijn. Dat geldt niet alleen voor vrouwen, maar ook voor mannen. Op die plekken gebeuren zaken die verboden zijn in de islam:
- rijkelijk alcohol geschonken (als je er werkt help je mensen zelfs zelf aan het harame)
- er wordt muziek gedraaid en mannen en vrouwen dansen gemengd.
- er is fitna.
PS: Niet iedere Marokkaan is moslim. Mocht je geen moslim zijn, dan kun je bovenstaande als niet gelezen beschouwen.
:goedzo:
Hoi meiden,
X jaimy
Je vraagt om een mening hier.
Ik weet niet of je een geloof hebt?? Maar ik vind het echt niet kunnen. Ik weet niet hoe jou man daar tegenover staat??
net wat misstomatische zegt,
Ja ik ben een moslim meer als jij denkt.
En ja mijn man vind het oke hij weet wat hij aan mij heeft,
we hebben immers daar elkaar leren kennen.
En nee ik probeer niet te proveceren, waarom zou ik. Ik ben wie ik ben.
Ik neem aan dat ik met volwassenen te maken hebben, die tijd van proveceren hebben we als jongeren al gehad.
Ja ik ben een moslim meer als jij denkt.
En ja mijn man vind het oke hij weet wat hij aan mij heeft,
we hebben immers daar elkaar leren kennen.
En nee ik probeer niet te proveceren, waarom zou ik. Ik ben wie ik ben.
Ik neem aan dat ik met volwassenen te maken hebben, die tijd van proveceren hebben we als jongeren al gehad.
Dat jouw man het goedkeurt, wil nog niet zeggen dat Allah het goedkeurt. Het is haram om op een plek als een disco te komen. Maar je moet het zelf weten. Op de dag des oordeels sta ik niet naast jou. Dan sta je er alleen voor, ook zonder jouw man.
geloof mij nou maar in deze wereld bestaan geen echte moslims.
Ik ben ook niet perfect maar ik rook niet, drink niet, doe met de ramadan mee en bid ongeacht dat ik dit werk doe. In mijn prive leven ben ik anders. En allah is groot. We blijven niet altijd zo.
geloof mij nou maar in deze wereld bestaan geen echte moslims.
Ik ben ook niet perfect maar ik rook niet, drink niet, doe met de ramadan mee en bid ongeacht dat ik dit werk doe. In mijn prive leven ben ik anders. En allah is groot. We blijven niet altijd zo.
Niemand is perfect, maar je kunt er wel naar streven. Je kunt je slechte daden niet op die manier goedpraten. Iemand die drugs gebruikt zegt dan: wat maakt het uit, want ik ga toch naar de moskee? Wie zegt dat Allah hem zal vergeven? En zegt dat Allah jou zal vergeven? En wie zegt dat Allah jouw gebeden accepteert? Er is zoveel werk dat halal is. Waarom moet je juist in het huis van sjataan gaan werken?
PS: Het is Allah die bepaalt over echte moslims zijn op deze wereld en niet jij.
Wie ben jij om te bepalen of allahmij wel vergeeft of niet vergeeft.
En inderdaad allah bepaald wie de echte moslims zijn( gelukkig) en niet
de maatschappij. Want marokkanen maken hun eigen geloof. Een vrouw
mag dit niet en dat niet, terwijl de vrouw in de islam mer recht heeft dan de man. Een goeie voorbeeld het slaan van vrouwen hoort bij de islam, uithuwelijken hoort bij de islam. Ik dacht het niet dat is het ergste wat je kan doen als moslim. Gelukkig had ik een vader die de stien hisab had gelezen en me alles leerde over de islam. En voor dat je me weer aanvalt, nee mijn vader zou dit werk ook niet goed keuren maar hij weet wie ik ben en hoe ik ben. En waarom als mannen iets doen worden ze er minder erg op aangekeken als een vrouw terwijl het net zo erg is, maar bij marokanen gelden hun eigen regels, jammer!
Maar zijn er nog meiden die op mijn vraag willen reageren? Graag!
Wie ben jij om te bepalen of allahmij wel vergeeft of niet vergeeft.
En inderdaad allah bepaald wie de echte moslims zijn( gelukkig) en niet
de maatschappij. Want marokkanen maken hun eigen geloof. Een vrouw
mag dit niet en dat niet, terwijl de vrouw in de islam mer recht heeft dan de man. Een goeie voorbeeld het slaan van vrouwen hoort bij de islam, uithuwelijken hoort bij de islam. Ik dacht het niet dat is het ergste wat je kan doen als moslim. Gelukkig had ik een vader die de stien hisab had gelezen en me alles leerde over de islam. En voor dat je me weer aanvalt, nee mijn vader zou dit werk ook niet goed keuren maar hij weet wie ik ben en hoe ik ben. En waarom als mannen iets doen worden ze er minder erg op aangekeken als een vrouw terwijl het net zo erg is, maar bij marokanen gelden hun eigen regels, jammer!
Maar zijn er nog meiden die op mijn vraag willen reageren? Graag!
Ik heb gezegd: wie zegt dat Allah jou zal vergeven of jouw gebeden accepteert? Er staat een vraagteken achter :)
Je moet er geen andere zaken bij halen. Het gaat nu even over werken in de disco. En dat is gewoon haram. Punt uit.
Als jij vindt dat het wel kan, dan maak jij ook jouw eigen islam.
DaNGeRouZLy
17-07-2004, 13:38
jaimy een vraagje aan jou? je hebt ook topics geopend als: wat vinden marokkaanse dames van borstvergroting en een wat vinden jullie van tatoeage als je zelf moslim bent wat wil je hiermee bereiken dan? wil je mensen aansporen om de geboden van de Islam te negeren ofzo :confused:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.