Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HANINE???????wie kent een site van zijn liedjes?

LZN
15-07-2004, 15:09

wie kan voor mij een paar liedjes van hem regelen?????/??/.

Shahinez
15-07-2004, 21:21
ik heb niets van hem maar ik kan je iets fixen ... hij is men neef ;)

Shahinez
22-07-2004, 08:41
Origineel gepost door marocboy555 jah nog beter hij is mijn broer!!!! :giechel: :stout: maar is hij dan niet zo bekend bij de marokanen in nederland ofzo??? :confused: :verdriet: :schok: dan niet ... Wallah is mijn neef.Hij is van Frankrijk toch?hij is een bruine.Afkomstig uit oujda en heeft nog niet zo lang geleden iets opgenomen met Cheb mami ... Hij heet Mohammed in het echt ... maar elmohimo daar gaat je kans :) Doe de groeten aan je broer :giechel:

Shahinez
23-07-2004, 00:17
kotlek dan niet ... moet jij weten. Ik ga hier niet te pochen over hem hij is ook maar een mens zoals ik en jij... ik wou je helpen.Wil je niet geholpen worden, koop dan zijn cd ... i don't give a damn eigenlijk Asta la vista

mcfatoush
27-07-2004, 17:02

maar he ik vraag me wel af wie die hanine is kan ik nummes van hem via kazaa downloaden me???? laterzzz

Shahinez
27-07-2004, 21:29
Origineel gepost door mcfatoush maar he ik vraag me wel af wie die hanine is kan ik nummes van hem via kazaa downloaden me???? laterzzz Neej je vindt het niet op kazaa.Er is een groep die hanini heet die ook rai zingt maar Hanin is een jongen uit oujda die van frankrijk is. Maar jongens ik vertrek binnenkort naar marokko.Welke liedjes zouden jullie graag hebben?geef me de titels en ga zien wat ik kan doen keej

mcfatoush
28-07-2004, 13:42
hmmmmm oke