Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat eet je gemiddeld op een dag?

enchanting
23-04-2010, 18:24

Hallo allemaal! Misschien een rare vraag: wat eet je gemiddeld op een dag? Ik stel deze vraag aan jullie omdat ik voor mijn studie ( Voeding & Dietetiek aan de Hogeschool van Amsterdam) moet uitzoeken wat een persoon van Marokkaanse afkomst gemiddeld per dag eet. En aangezien ik helaas niemand ken van Marokkaanse afkomst ben ik op dit forum beland! Zouden jullie mij alsjeblieft willen hebben met deze vraag? Het gaat alleen om 's ochtends, 's middags en 's avonds en evt. tussendoortjes. Alvast bedankt!:D Groetjes, Lisanne

_Imane
23-04-2010, 22:41
Ontbijt - Griekse yoghurt met aardbeien Tussendoor - Pakje sultana - Kop koffie Lunch(laat, overkomt me nooit) - Krentenbol - Kaasbroodje - Citroen en Lime drankje Avondeten - Pasta met pesto en tomaatjes. - Redbull Sjoo! Hoop dat je er wat mee kan.

_Imane
23-04-2010, 22:44
BTW: drink altijd 2 liter water verdeeld over de dag.

Dametje..
23-04-2010, 22:44
Ochtend 1 stuk fruit 1 pistolet gezond Tussendoor 0,5 l water Liga evergreen Lunch Maaltijdsalade 1 glas magere melk Tussendoor 1 sinasappel 0.5 l water Avondeten 1 bord nasi 0,5 liter water Later op de avond 2 glazen suikervrije thee eventueel fruit

Bizzzey
23-04-2010, 23:37

ochtend marokkaanse thee Turks brood met kaas Middag 2 kommen harira Avond Mac donalds

orientelqueen
24-04-2010, 12:51
ochtend; broodje, of fruit/ koffie geen suiker middag; bruin broodje, jusdorange, 2 keer thee, sultana. avond: veel al rijst (bruin/verschilt.... in t weekend eet ik alles, sporten doe ik 3 keer pw. zo kom ik niet bij en val ik ook niet af

Pacino
24-04-2010, 14:15
Hallo allemaal! Misschien een rare vraag: wat eet je gemiddeld op een dag? Ik stel deze vraag aan jullie omdat ik voor mijn studie ( Voeding & Dietetiek aan de Hogeschool van Amsterdam) moet uitzoeken wat een persoon van Marokkaanse afkomst gemiddeld per dag eet. En aangezien ik helaas niemand ken van Marokkaanse afkomst ben ik op dit forum beland! Zouden jullie mij alsjeblieft willen hebben met deze vraag? Het gaat alleen om 's ochtends, 's middags en 's avonds en evt. tussendoortjes. Alvast bedankt!:D Groetjes, Lisanne Als het de bedoeling is om het voedselpatroon van de [I]gemiddelde[I] Marokkaaskop vast te stellen, is het niet erg handig om te posten in een forum waar iedereen met haar gewicht bezig is, hoor. Ik meld het maar. Succes met het onderzoek.

orientelqueen
24-04-2010, 23:04
* today broodje met tuinkruiden pathe * wasa cracker *couscous *appelkoek een hele grote *heb wel gesport today en morgen weer alleen door die smerige koek. zo raak ik nooit die 3 kg kwijt.

laysa88
25-04-2010, 01:16
Ik ontbijt smorgens altijd met croissant warm ik op, of broodje met krabsalade en geitenkaas en chocolademelk. Smiddags Appel, Balisto paarse chocolaatje, boterhammen met hallal kippenworst en water en frisdrank Als ik thuiskom neem ik een chinees soepje of noedels eet ik daar eentje van zoethoutwortel thee, en stokbroodje met kruidenboter erop totdat er eten wordt opgediend. S'avonds Mama kookt altijd lekker, ik hou van papa's arobia eten:likje: wat mijn broers ook af en toe maken. Maar mama kookt lekker hou van vis:likje: En daarna nog met iedereen thee koekjes lekkernij op tafel. Maar verschilt per dag wat ik eet, als ik ongsteld ben eet ik de raarste dingen, en VEEL.