Bekijk originele versie : HULP DRINGEND!! weet iemand waar ik marokkaanse jurken kan laten maken
in nederland
ik wil graag wat info
hoeveel en hoelang het duurt.........en of het ook de nieuwste modellen zijn
alvast bedankt :zwaai:
Ja dat moet ik dus ook weten. Heb stof gekocht en ga dit jaar niet naar Marokko...
Ik weet wel dat er in de Kanaalstraat in Utrecht een Iranese vrouw naait en ook een marokkaan maar wel best prijzig. Ze kan wel volgens mij alles maken want ze heeft megaveel tijdschriften waar je een ontwerp uit kunt kiezen.
HOi 1980,
waar zit die iraanse vrouw en die marokaan? en wat vragen er dan voor???
kun jij mij het adres doorgeven van ze??
alvast bedankt
groetjes,
Leena
Ze zitten naast elkaar op de kanaalstraat in Utrecht.
Vanaf het centraal station:
Bus 4 richting Cartesiusweg, ik geloof 3 haltes.
De marokaan naait vanaf 75 euro.
Stof kan je beter zelf ergens anders kopen, want hij heeft geen mooie stoffen.
:zwaai:
Kanaalstraat ken ik. Maar waar ongeveer aan de kanaalstraat zitten ze? zitten ze in de buurt bij al die groente en fruitwinkels? en naaien ze wel volgens de laatste mode???????????
Ze zitten helemaal achterin in de kanaalstraat, voorbij de kerk zeg maar.
De marokaan kan alles naaien, als je een voorbeeld hebt uit een tijdschrift of het internet moet je het meenemen.
en dan naait hij een jurk voor 75 euro volgens de laatste mode??? nou dan ga ik maar eens een kijkje bij hem nemen...denk ik...
ik zei VANAF 75 euro, dus het ligt aan Wat je wil..
:zwaai:
Dag dames,
Miss Kaftan naait ook!!
Ik heb zelf opdracht gegeven om voor me te naaien en inschallah eind augustus heb ik ze.
De prijzen zijn op zich goed te doen het ligt eraan wat je wilt en wat voor stof je in gedachten hebt. Ik laat het jullie wel weten of het allemaal mooi is geworden.
veel liefs soetje
Hasna_real
28-07-2004, 10:44
Ik ken een vrouw die woont in Amsterdam West. Ze heeft tijdschriften waar je uit kan kiezen, maar ze doet geen tarz. Al haar werk doet ze op de naaimachine dus geen handwerk!
Mocht je interesse hebben in haar telefoonnummer, dan hoor ik het wel....
wie is Miss Kaftan en waar zit zij? en wat vraagt zij voor het naaien? en Hasna, wie is die vrouw en wat vraagt zij ervoor. stof van mijzelf of van haar???
Die marokaan van de kanaalstraat is een goeie. Ik heb pas kleding bij hem laten maken echt prachtig gewoon. Hij kan echt alles en heeft al 25 jaar ervaring. Met de hand naaien is duurder dan met de naaimachine maar ik moet zeggen je ziet het verschil niet. Ik heb met de naaimachine laten naaien want dan blijft het beter zitten vooral als je je kleding bij een stomerij laat wassen. Als ik aan een digitale camera kan komen zal ik wel een foto van mijn jurk hier plaatsen.
Het duurt wel heel lang voordat je je jurk hebt want ze hebben het ontzettend druk. Ik heb 6 weken op mijn jurk moeten wachten maar het was het wel waard. Als je hun telefoonnummer wilt hebben en het exacte adres dan kan ik die je wel geven. Ik heb 160 euro voor mijn jurk betald inclusief riem. Maar zoals hiervoor al is gezegd het ligt eraan wat je wilt en hoe je het wilt en overal zijn aparte prijzen voor en daarnaast zijn het twee hele aardige mannen.
Liefs Larisa
Hoi Larissa,
ik ontvang graag het adres en telefoonnummer van die mannen. en kun je een foto plaatsen hier of naar mij opsturen?
je betaalde 160 euro. is dat inclusief stof. of heb je je eigen stof moeten kopen en gegeven???
alvast heel erg bedankt.
groetjes,
Leena
Hasna_real
28-07-2004, 15:08
Leena,
Die vrouw uit Amsterdam West heet Fatima. Je moet je eigen stof meenemen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.