Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : inhalen!!!!!!

Chaimae
06-12-2002, 23:33

Een week voor de ramadan hoor ik dit op school van sommige marokaandse meiden: " O, shit, ik moet nog 6 dagen inhalen en het is bijna ramandan en ik kan nu niet want ik ben ongesteld. Nu erger ik me hier vreselijk aan. Waarom begin je niet gelijk na de ramadan ofzo Of nee dan kan dat kind niet want dan kan ze eindelijk haar vriendje stiekem in rotterdam opzoeken, want de ramadan is voorbij. Dus meiden, begin aub snel met inhalen nu je nog tijd zat hebt anders is het te laat voor je het weet. ps: ik wil jullie er alleen op wijzen :D

RaZer
06-12-2002, 23:35
Owwwwwwwwwwww nou snap ik waarom de trein naar rotterdam altijd vol zit... antwoord op wat ik daar ga doen: Wat ik in R'dam ga doen kleren kopen de stad in Br is saai en teveel bekende.

Nounousa
06-12-2002, 23:36
je mag niet eens veertien dagen voor de ramadan inhalen van de ramadan DAARVOOR

Dunnia
06-12-2002, 23:37
:jammer: Inderdaad...zo snel mogelijk inhalen...je weet maar nooit of je er over een week nog bent.

Chaimae
06-12-2002, 23:39

Origineel gepost door Hindje je mag niet eens veertien dagen voor de ramadan inhalen van de ramadan DAARVOOR iewa da bedoel ik!!!! tis veel te laat :D

Chaimae
07-12-2002, 11:46
Origineel gepost door Super_Marokkaan Met een auto mag je nooit van rechts inhalen. Adios amigos and amigas zucht :D

El_BouheliYA
07-12-2002, 11:51
WoeHahahahahaha:D..PROBLEEM!

Chaimae
07-12-2002, 11:52
Origineel gepost door El_BouheliYA WoeHahahahahaha:D..PROBLEEM! voor wie?? niet voor mij hoor :D

El_BouheliYA
07-12-2002, 11:55
Origineel gepost door chemie voor wie?? niet voor mij hoor :D Je moet het toch allemaal aanhoren:(

Chaimae
07-12-2002, 12:21
Origineel gepost door El_BouheliYA Je moet het toch allemaal aanhoren:( ja das waar ik erger me dood aan zulke dingen :D

NoreJihan
07-12-2002, 12:41
Je moet het gelijk na ramadan doen of alleen in de weekend Je kanhet ook in de kerstvakantie doen Sommige die halen het in Er zitten meiden bij die halen he echt niet

Chaimae
07-12-2002, 12:43
Origineel gepost door NoreJihan Je moet het gelijk na ramadan doen of alleen in de weekend Je kanhet ook in de kerstvakantie doen Sommige die halen het in Er zitten meiden bij die halen he echt niet juist! sommige hebben er schijt aan en dan heb ik zoiets van ga dan in de ramadan ook niet vasten :kwaad: :D maar gelukkig zijn ze niet allemaal zo