Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : met iemand trouwen die al een keer getrouwd is wat vinden jullie daar van

Pagina's : [1] 2

hanane19
15-07-2004, 09:32

ik heb een vriendin en houd van haar vriend maar hij is al getrouwd geweest en ze weet niet of ze het moet doen maar ze houdt zielsveel van hem

hanane19
15-07-2004, 09:39
ja schat ik begrijp dat ook en gelukkig ook maar jij zellf alks persoon zou je dat kunnen zou het je niet pijn doen of dat ze familie llater jou met haar vergelijkt dat doet toch pijn dat is mijn vraag hoe je erover denkt

eYesha
15-07-2004, 11:27
Miss_Magrebia: :goedzo:...:maf2:

madame_hind
15-07-2004, 11:49
salaam Ik ben verloofd met een man die eerder al getrouwd was. Hij heeft een heel slecht huwelijk gehad met zijn ex. Als je weet dat de fout niet bij hem lag en dat hij bereid is om alles te doen voor een huwelijk met jou dan is er geen probleem denk ik. Mijn schoonfamilie vergelijkt me inderdaad elke dag met zijn ex maar dan op positieve wijze. Ze zijn allemaal zo blij dat hij me gevonden heeft . Mijn verloofde zijn ex is een echte heks,enorm jaloers en egoistisch. Omdat hij zo een slechte ervaring heeft gehad, beseft hij nog meer wat ik waard ben en hij geniet van elke minuut dat we samen zijn. :zwaai:

DaNGeRouZLy
15-07-2004, 11:50

ja waarom niet kan gebeuren toch

lhouceimagirl1
15-07-2004, 12:07
het ligt aan waarom die gescheiden is, aan wie de fout ligt. als de fout niet aan hem ligt waarom kan dat niet? en weet je hoeveel (hasanat) je hebt als je met iemand gaat trouwen die al getrouwd geweest is?? ik hoop dat haar ouders ook niet moeilijk over hem gaan doen. maar heeft die kids?

BentDagilia
15-07-2004, 12:09
iedereen verdiend een tweede kans!

Souraida
15-07-2004, 12:14
Waarom niet? Wat is het verschil tussen een jongen die al eerder getrouwd is geweest en eentje die nooit getrouwd is geweest? Ze zijn toch allemaal weleens het bed ingedoken.

MissDriouch
15-07-2004, 14:25
salaam Ik ben verloofd met een man die eerder al getrouwd was. Hij heeft een heel slecht huwelijk gehad met zijn ex. Als je weet dat de fout niet bij hem lag en dat hij bereid is om alles te doen voor een huwelijk met jou dan is er geen probleem denk ik. Mijn schoonfamilie vergelijkt me inderdaad elke dag met zijn ex maar dan op positieve wijze. Ze zijn allemaal zo blij dat hij me gevonden heeft . Mijn verloofde zijn ex is een echte heks,enorm jaloers en egoistisch. Omdat hij zo een slechte ervaring heeft gehad, beseft hij nog meer wat ik waard ben en hij geniet van elke minuut dat we samen zijn. Nou ik vraag mij hoe jij weet dat t zo'n slechte vrouw is geweest?? Ken jij haar ofzo?? Of heeft jou mij dat jou wijsgemaakt?? Wat denk je nou zelf, dat hij gaat zeggen dat hij fout zat? Natuurlijk niet meid, het is logisch dat hij zijn ex zwart gaat maken, en jah zijn familie doet lekker mee, ze staan natuurlijk achter hem. Ik zeg niet dat hij slecht is ofzo, maar je moet er niet gelijk van uitgaan dat zijn ex inderdaad zo'n heks is geweest omdat hij t beweert. In ieder geval, ik wens je veel geluk

MissDriouch
15-07-2004, 14:25
salaam Ik ben verloofd met een man die eerder al getrouwd was. Hij heeft een heel slecht huwelijk gehad met zijn ex. Als je weet dat de fout niet bij hem lag en dat hij bereid is om alles te doen voor een huwelijk met jou dan is er geen probleem denk ik. Mijn schoonfamilie vergelijkt me inderdaad elke dag met zijn ex maar dan op positieve wijze. Ze zijn allemaal zo blij dat hij me gevonden heeft . Mijn verloofde zijn ex is een echte heks,enorm jaloers en egoistisch. Omdat hij zo een slechte ervaring heeft gehad, beseft hij nog meer wat ik waard ben en hij geniet van elke minuut dat we samen zijn. Nou ik vraag mij hoe jij weet dat t zo'n slechte vrouw is geweest?? Ken jij haar ofzo?? Of heeft jou mij dat jou wijsgemaakt?? Wat denk je nou zelf, dat hij gaat zeggen dat hij fout zat? Natuurlijk niet meid, het is logisch dat hij zijn ex zwart gaat maken, en jah zijn familie doet lekker mee, ze staan natuurlijk achter hem. Ik zeg niet dat hij slecht is ofzo, maar je moet er niet gelijk van uitgaan dat zijn ex inderdaad zo'n heks is geweest omdat hij t beweert. In ieder geval, ik wens je veel geluk

MissDriouch
15-07-2004, 14:27
oeps per ongeluk 2 keer gepost

Azrak
15-07-2004, 19:31
Origineel gepost door MissDriouch salaam Ik ben verloofd met een man die eerder al getrouwd was. Hij heeft een heel slecht huwelijk gehad met zijn ex. Als je weet dat de fout niet bij hem lag en dat hij bereid is om alles te doen voor een huwelijk met jou dan is er geen probleem denk ik. Mijn schoonfamilie vergelijkt me inderdaad elke dag met zijn ex maar dan op positieve wijze. Ze zijn allemaal zo blij dat hij me gevonden heeft . Mijn verloofde zijn ex is een echte heks,enorm jaloers en egoistisch. Omdat hij zo een slechte ervaring heeft gehad, beseft hij nog meer wat ik waard ben en hij geniet van elke minuut dat we samen zijn. Nou ik vraag mij hoe jij weet dat t zo'n slechte vrouw is geweest?? Ken jij haar ofzo?? Of heeft jou mij dat jou wijsgemaakt?? Wat denk je nou zelf, dat hij gaat zeggen dat hij fout zat? Natuurlijk niet meid, het is logisch dat hij zijn ex zwart gaat maken, en jah zijn familie doet lekker mee, ze staan natuurlijk achter hem. Ik zeg niet dat hij slecht is ofzo, maar je moet er niet gelijk van uitgaan dat zijn ex inderdaad zo'n heks is geweest omdat hij t beweert. In ieder geval, ik wens je veel geluk :goedzo:

Najib26
16-07-2004, 01:16
Origineel gepost door hanane19 ik heb een vriendin en houd van haar vriend maar hij is al getrouwd geweest en ze weet niet of ze het moet doen maar ze houdt zielsveel van hem Je kunt beter trouwen met iemand die een ************ (huwelijk) achter de rug heeft, dan om te trouwen met iemand die verschillende haramrelaties heeft gehad.

madame_hind
16-07-2004, 12:11
Nou ik vraag mij hoe jij weet dat t zo'n slechte vrouw is geweest?? Ken jij haar ofzo?? Of heeft jou mij dat jou wijsgemaakt?? Wat denk je nou zelf, dat hij gaat zeggen dat hij fout zat? Natuurlijk niet meid, het is logisch dat hij zijn ex zwart gaat maken, en jah zijn familie doet lekker mee, ze staan natuurlijk achter hem. Ik zeg niet dat hij slecht is ofzo, maar je moet er niet gelijk van uitgaan dat zijn ex inderdaad zo'n heks is geweest omdat hij t beweert. In ieder geval, ik wens je veel geluk Wees gerust meid, ik ben niet zo een stomme koe die alles gelooft wat de anderen me vertellen ;) Ik ken zijn ex, zij heeft hem het leven zuur gemaakt en nu wil ze het mijne ook kapot maken. :( Ze doet niets anders dan liegen en vindt zichzelf de knapste vrouw ter wereld. Ze heeft al een lipposuctie, neuscorrectie en borstvergroting gedaan en wil nu ook een buikwandcorrectie ondergaan. Is dat niet ziek?Mijn verloofde heeft haar al die operaties verboden maar ze heeft al die ingrepen gedaan toen hij in maroc zat.Toen hij terug gekomen is en wist dat ze dit gedaan had heeft hij onmiddellijk een scheiding gevraagd. Ze denkt niet aan de dood of religie, het enige waar ze aan denkt is uiterlijk en dit leven. Moge ALLAH SWT haar weer op het goeie pad brengen insha'Allah.

rabatia16
16-07-2004, 14:41

HALLO IK WIL HEEL GRAAG WETEN WAAR JE WAARGEBEURDE VERHALEN KUNT LEZEN OP MAROKKO.NL WIE WIL MAAR DAARBIJ HELPEN, ALS JE HET WEET VOEG ME DAN TOE !! kissbouchra@hotmail.com pleace helppp myyyyyyyyyyyyyyyyyy

Pagina's : [1] 2