Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : [b]HELP[/b]

Pagina's : [1] 2 3

Khadijaelamriti
23-04-2010, 11:35

meiden; ik heb heel erg last van mijn menstruatie, en mijn huisarts raad mij aan om de pil te slikken.. zelf wil ik het niet, maar de pijn is ook niet normaal. op welke leeftijd zijn jullie begonnen? en wat raden jullie mij aan ???

Oases
23-04-2010, 11:40
Aleve feminax innemen. Als je pijn heftig is, neem er 2. De pil zit je aan vast, dus zou het niet doen.

aisanor
23-04-2010, 11:42
ik was 16 jaar toen ik aan de pil begon op aanraden van de dokter omdat ik zoooooo veel last had van buikpijn en rugpijn tijdens me menstruatie. daarna viel het stukken mee hoor ik weet het is een enge gedachte als je het nooit heb genomen maar in feite is er niks verkeerds aaan. als je het egt niet wil tja dan gwoon nurofen blijven slikken??en ff doorbijten meid de eerste 2 dagen veel succes! xx

TYGER
23-04-2010, 11:43
Jij bent echt een droef eerste klas. Je bent naar de huisarts gegaan, en toch vraag je ons om advies.

Khadijaelamriti
23-04-2010, 11:44

Jij bent echt een droef eerste klas. Je bent naar de huisarts gegaan, en toch vraag je ons om advies. mijn huisarts geeft mij het adviesw om die pil te slikken. maar thuis word mij aangeraden het niet te doen, dus vraag ik hier om advies joh! ps. jij kan me toch niet verder helpen, dus reageer dan ook niet :moe:

TYGER
23-04-2010, 11:45
mijn huisarts geeft mij het adviesw om die pil te slikken. maar thuis word mij aangeraden het niet te doen, dus vraag ik hier om advies joh! ps. jij kan me toch niet verder helpen, dus reageer dan ook niet :moe: Jouw huisarts weet het beter dan thuis. Of heb je artsen thuis? Dan vraag ik me af waarom je naar de huisarts bent gegaan.

Khadijaelamriti
23-04-2010, 11:46
Jouw huisarts weet het beter dan thuis. Of heb je artsen thuis? Dan vraag ik me af waarom je naar de huisarts bent gegaan. jonge! als mijn zussen en moder zeggen dat het slecht voor je is, dan ga je toch twijfelen?

TYGER
23-04-2010, 11:47
jonge! als mijn zussen en moder zeggen dat het slecht voor je is, dan ga je toch twijfelen? Als ze arts zijn wel ja.

Khadijaelamriti
23-04-2010, 11:48
Als ze arts zijn wel ja. zijn ze niet. maar me zussen slikken het ook, en ze raden het em egwoon af omdat ik te jong ben. daarom vraag ik hier op welke leeftijd ze zijn begonnen!

TYGER
23-04-2010, 11:49
zijn ze niet. maar me zussen slikken het ook, en ze raden het em egwoon af omdat ik te jong ben. daarom vraag ik hier op welke leeftijd ze zijn begonnen! Het woordje gewoon is inderdaad een goede reden. Wat een droef.

Zina_Anissa
Ik ben begonnen met de pil toen ik ging trouwen, maar goed dat geheel terzijde. Ooit gehoord van Aleve bij menstruatiepijn? Serieus dat echt helpt echt! en dan lekker een kruikje op je buik leggen, warme thee of lauwe cola! Beterschap :sjans:

Carmiita
Als ik jou was zou ik de raad van je huisarts volgen. Er is niets slechts aan, anders had hij/zij het je echt niet aangeraden hoor. pijnstillers slikken is veel slechter voor je maag, dat is juist helemaal niet goed.

Khadijaelamriti
23-04-2010, 11:50
Het woordje gewoon is inderdaad een goede reden. Wat een droef. ach mens ! get a life, en laat normale mensen mij helpen aub!

Khadijaelamriti
23-04-2010, 11:51
Ik ben begonnen met de pil toen ik ging trouwen, maar goed dat geheel terzijde. Ooit gehoord van Alive tegen menstruatiepijn? Serieus dat echt helpt echt! en dan lekker een kruikje op je buik leggen, warme thee of lauwe cola! Beterschap :sjans: die pillen neem ik ook, maar het help echt niks bij mij.. ik zit onder de pijnstillers elke maand.

TYGER
23-04-2010, 11:52

ach mens ! get a life, en laat normale mensen mij helpen aub! Ik weet dat het zeer doet.

Pagina's : [1] 2 3