Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een paar voorbeelden:

Pagina's : [1] 2 3

DINIM3AK
06-12-2002, 23:24

een paar voorbeelden waarom ik het vaak over meiden heb: dan bedoel ik alleen wat ik vandaag mee heb gemaakt. ik ben vandaag een marokkaanse meid tegen gekomen die 3 jaar geleden bj mij mij op school zat, met een kleine baby!! hoe is het en bla bala, en toen vroeg ik of die van haar was? (zo erg ben ik wel) ;) ja hij is van mij en hij is van...................! dat is een naam van iemand die ook bij mij in de klas zat, en hij was een neger! en wat doet hij nu vroeg ik? ik zou het echt niet weten ik heb hem meer dan 9 maanden niet gezien!! :rolleyes: :zwaai: en ik loop stage waar drie marokkaanse vrouwtje zijn, waaronder twee getrouwd, en ik wil daar graag weg voordat ik iemand van die twee dood maak!! :zwaai: getrouwde vrouwen die over alles praten met de collega's :rolleyes: :rolleyes: dit zijn maar een paar voorbeelden. laat ik het niet over wat ik op straat zien en op school etc! :zwaai:

Chaimae
06-12-2002, 23:25
hmmmmmmmmmzzz ik zie ook dingen op school waaraan ik me erger maarja ik ga nu niet iedereen over 1 kamn scheren ik weet hoe ik zelf ben en ik weet dat er andere goede vrouwen en meisjes zijn zou jij je ook moeten realiseren als volwassen man ( neem ik aan)

Nounousa
06-12-2002, 23:26
deze dingen gebeuren nou eenmaal en jij bent een van de weinige die dit blijkbaar naar voren durft te brengen en eens ECHT zijn mening erover te zeggen, en dat waardeer ik ECHTWEL, ook al kunnen sommige mensen er niet tegen, misschien voelen diegene die er niet tegen kunnen zich een beetje aangesproken??? :confused:

Hanan_A
06-12-2002, 23:26
gelukkig zijn er nog mannen met eergevoel!

Toufik19
06-12-2002, 23:27

Origineel gepost door DINIM3AK een paar voorbeelden waarom ik het vaak over meiden heb: dan bedoel ik alleen wat ik vandaag mee heb gemaakt. ik ben vandaag een marokkaanse meid tegen gekomen die 3 jaar geleden bj mij mij op school zat, met een kleine baby!! hoe is het en bla bala, en toen vroeg ik of die van haar was? (zo erg ben ik wel) ;) ja hij is van mij en hij is van...................! dat is een naam van iemand die ook bij mij in de klas zat, en hij was een neger! en wat doet hij nu vroeg ik? ik zou het echt niet weten ik heb hem meer dan 9 maanden niet gezien!! :rolleyes: :zwaai: en ik loop stage waar drie marokkaanse vrouwtje zijn, waaronder twee getrouwd, en ik wil daar graag weg voordat ik iemand van die twee dood maak!! :zwaai: getrouwde vrouwen die over alles praten met de collega's :rolleyes: :rolleyes: dit zijn maar een paar voorbeelden. laat ik het niet over wat ik op straat zien en op school etc! :zwaai: is het niet haram om te praten met meisjes die geen familie zijn?

RaZer
06-12-2002, 23:29
Origineel gepost door DINIM3AK een paar voorbeelden waarom ik het vaak over meiden heb: dan bedoel ik alleen wat ik vandaag mee heb gemaakt. ik ben vandaag een marokkaanse meid tegen gekomen die 3 jaar geleden bj mij mij op school zat, met een kleine baby!! hoe is het en bla bala, en toen vroeg ik of die van haar was? (zo erg ben ik wel) ;) ja hij is van mij en hij is van...................! dat is een naam van iemand die ook bij mij in de klas zat, en hij was een neger! en wat doet hij nu vroeg ik? ik zou het echt niet weten ik heb hem meer dan 9 maanden niet gezien!! :rolleyes: :zwaai: en ik loop stage waar drie marokkaanse vrouwtje zijn, waaronder twee getrouwd, en ik wil daar graag weg voordat ik iemand van die twee dood maak!! :zwaai: getrouwde vrouwen die over alles praten met de collega's :rolleyes: :rolleyes: dit zijn maar een paar voorbeelden. laat ik het niet over wat ik op straat zien en op school etc! :zwaai: Dit zijn wel erge voorbeelden. Zeg eerlijk dat als ik iemand zou kunnen die dat zou hebben gedaan ook heel erg BOOS zou kunnen worden. Van hoe HEB je het kunnen doen. denk ook dat je haar nog zag als een klien onschuldig meisje bescherm door de engelen en nu met een baby in haar armen. Ok baby kan er niets aan doen maar de papa is nergens te vinden :confused: maar niet alles over een kam scheren.. valt me op dat iedereen dat zeg naar liedje van Raymzter...

DINIM3AK
06-12-2002, 23:29
Origineel gepost door Toufik19 is het niet haram om te praten met meisjes die geen familie zijn? jij grijpt naar iets anders, maar toch geef ik wel antwoord op je vraag. ik zat met haar te praten op straat waar zoveel mensen waren. en ze sprak me aan, het is wel beleefd om wat terug te zeggen natuurlijk. het was niet prive, het was waar zoveel mensen waren, maar of het haraam is daar durf ik niks over te zeggen! als er geen mensen in de buurt waren dan is het zeker haraam, maar in het openbaar weet ik niet! allahoea3lam

gooja
06-12-2002, 23:30
Origineel gepost door DINIM3AK een paar voorbeelden waarom ik het vaak over meiden heb: dan bedoel ik alleen wat ik vandaag mee heb gemaakt. ik ben vandaag een marokkaanse meid tegen gekomen die 3 jaar geleden bj mij mij op school zat, met een kleine baby!! hoe is het en bla bala, en toen vroeg ik of die van haar was? (zo erg ben ik wel) ;) ja hij is van mij en hij is van...................! dat is een naam van iemand die ook bij mij in de klas zat, en hij was een neger! en wat doet hij nu vroeg ik? ik zou het echt niet weten ik heb hem meer dan 9 maanden niet gezien!! :rolleyes: :zwaai: en ik loop stage waar drie marokkaanse vrouwtje zijn, waaronder twee getrouwd, en ik wil daar graag weg voordat ik iemand van die twee dood maak!! :zwaai: getrouwde vrouwen die over alles praten met de collega's :rolleyes: :rolleyes: dit zijn maar een paar voorbeelden. laat ik het niet over wat ik op straat zien en op school etc! :zwaai: ervaring leert de mens he? maar weet je........ je moet proberen niet zoveel te letten op marokkaanse vrouwen te letten die in jouw ogen slecht zijn.............. dan zullen de goede meer opvallen..............

LaZina
06-12-2002, 23:32
Neej ik waardeer ook wel zijn eerlijkheid!! Maar als ik eens allemaal topics ga openen wat ik allemaal meemaak... dan is er geen beginnen aan!! Maar ik word er langzaam een beetje gek van hej!!! Al die topics..... K weet ook wel dat al die dingen gebeuren... en hoop dat iedereen dat wel onderhand een beetje weet (anders ben je wel heeeel blind) maar zo dik hoeft t er ook weer niet opgelegd te worden.. toch?? Beslama

Hanan_A
06-12-2002, 23:32
het is niet haram om met iemand van het andere geslacht te praten, mits het gaat over onderwerpen die binnen de grenzen liggen, en mits er iets is wat jullie bindt, dus medestudenten, collega`s, over wanneer men over het geloof spreekt.

DINIM3AK
06-12-2002, 23:34
Origineel gepost door chemie hmmmmmmmmmzzz ik zie ook dingen op school waaraan ik me erger maarja ik ga nu niet iedereen over 1 kamn scheren ik weet hoe ik zelf ben en ik weet dat er andere goede vrouwen en meisjes zijn zou jij je ook moeten realiseren als volwassen man ( neem ik aan) wat is dan mis mee om daar wat over te zeggen? jij zwijgt daarover maar ik zeg daar altijd wat over! dat is het verschil!

Chaimae
06-12-2002, 23:37
Origineel gepost door DINIM3AK wat is dan mis mee om daar wat over te zeggen? jij zwijgt daarover maar ik zeg daar altijd wat over! dat is het verschil! ik zwijg omdat het geen nut heeft iets te zeggen zeg je iets over de slechte meiden dan ben je zelf een slechterik en er zal nooit iemand naar je luisteren als je al je frustraties hier wilt uiten ga je gang misschien word dat in het dagelijks leven niet geaccepteerd

kickboxgirl
06-12-2002, 23:40
hij is weer bezig

Nounousa
06-12-2002, 23:42
Origineel gepost door chemie ik zwijg omdat het geen nut heeft iets te zeggen zeg je iets over de slechte meiden dan ben je zelf een slechterik en er zal nooit iemand naar je luisteren als je al je frustraties hier wilt uiten ga je gang misschien word dat in het dagelijks leven niet geaccepteerd wajjoowwww :confused: Jij zegt dat als je iets slechts zegt over wat er in je omgeving gebeurt en zelf elke dag meemaakt, dat als je daar over praat dat je zelf ook slecht bent?? dat klinkt absoluut niet logisch... ik vind het slecht dat dingen gebeuren die HARAMMMMMM zijn en dat maakt mij niet slecht om dat te ZEGGEN

sweetyfeyrouz
06-12-2002, 23:44

Origineel gepost door DINIM3AK een paar voorbeelden waarom ik het vaak over meiden heb: dan bedoel ik alleen wat ik vandaag mee heb gemaakt. ik ben vandaag een marokkaanse meid tegen gekomen die 3 jaar geleden bj mij mij op school zat, met een kleine baby!! hoe is het en bla bala, en toen vroeg ik of die van haar was? (zo erg ben ik wel) ;) ja hij is van mij en hij is van...................! dat is een naam van iemand die ook bij mij in de klas zat, en hij was een neger! en wat doet hij nu vroeg ik? ik zou het echt niet weten ik heb hem meer dan 9 maanden niet gezien!! :rolleyes: :zwaai: en ik loop stage waar drie marokkaanse vrouwtje zijn, waaronder twee getrouwd, en ik wil daar graag weg voordat ik iemand van die twee dood maak!! :zwaai: getrouwde vrouwen die over alles praten met de collega's :rolleyes: :rolleyes: dit zijn maar een paar voorbeelden. laat ik het niet over wat ik op straat zien en op school etc! :zwaai: Met andere woorden, jij ziet alleen de "slechte"dingen van vrouwen!? :confused: Ik heb eigenlijk nooit zoveel zin/behoefte om op jou topics te reageren, maar bij deze dan. Hoe de waard is vertrouwd tie zijn gasten :zwaai: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3