Bekijk originele versie : Pratende steen geeft boodschap uit graf
HoneyBee
15-07-2004, 09:04
LONDEN - Als de plannen van een Amerikaanse uitvinder realiteit worden, kunnen de doden binnenkort uit hun graf spreken. De Californiër Robert Barrows heeft patent aangevraagd voor een grafsteen die videoboodschappen van de overledene vertoont.
Als het patent wordt toegewezen, hoopt Barrows dat mensen naast een testament, ook een afscheidsvideo bij de advocaat achterlaten, meldde het weekblad New Scientist woensdag.
De 'pratende grafsteen' krijgt een ingebouwd lcd-scherm, en een computer met een microscopische chip of harde schijf. Het geheel kan volgens het Britse tijdschrift worden aangesloten op het elektriciteitsnetwerk van de begraafplaats. Bezoekers krijgen zo ,,geschiedenis uit de eerste hand'', aldus het blad.
HoneyBee
15-07-2004, 09:05
Amerikanen zijn echt gestoord.
ibtisamc
15-07-2004, 12:00
Zeg dat wel!
asma_201
16-07-2004, 00:40
Ze zijn echt zielig...ze weten helemaal niks van de dood, want als ze er wel iets van wisten dan zouden ze dag en nacht om allah de vergeving vragen.....zo dom zijn ze, AMERIKANEN
SCHULDIG
16-07-2004, 00:54
Yeh nerdos :jammer:
Origineel gepost door asma_201
Ze zijn echt zielig...ze weten helemaal niks van de dood, want als ze er wel iets van wisten dan zouden ze dag en nacht om allah de vergeving vragen.....zo dom zijn ze, AMERIKANEN
Stupide, en weer heel amerikaans.
Maar gelukkig weet jij wel alles over de dood, wil je het met ons delen. Of laat je ons hier in onwetendheid achter.?
Origineel gepost door asma_201
Ze weten helemaal niks van de dood, want als ze er wel iets van wisten dan zouden ze dag en nacht om allah de vergeving vragen...
Dat andere was niet nodig geweest maar hier ben ik het volkomen mee eens.
Moge Allah ta3ala onze zonden vergeven insha'Allah.
Origineel gepost door Yugurthen
De zoveelste waanzinnige wet (het is verplicht om voor je dood een videoboodschap op te nemen, zoniet kom je in de gevangenis terecht) is in de maak. Zie mijn waanzinnige-wetten-topic.
MM, waar kan ik die topic vinden. :)
'geef de link effe :cool:
ik heb nog nooit de meeste onzin gehoord..
het is toch niet te geloven he!!
ik hoop dat het niet realiteit word,want anders is er niets meer
deze wereld is al niets meer, en ik ben echt benieuwd hoelang
de aarde nog blijft bestaan..ik hoop dat de wereld vergaat, voor
dat dit naar buiten komt...
tfoee...ze zijn echt gestoord, en hebben niets anders te doen...
ze denken echt dat ze god zijn, en met hun uitvindingen beroemd
en rijk worden..
yegh inshallah vernietigt allah deze mensen!:kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.