Bekijk originele versie : meiden met hoofddoek en strakke kleding
DINIM3AK
06-12-2002, 22:39
dat soort meiden kunnen beter geen hoofddoek dragen!
wallah jij hebt geen leven!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan jij het ook een keer hebben over iets anders dan marokkaanse meiden
DINIM3AK
06-12-2002, 22:41
Origineel gepost door mziwna1
ja dat kan ik zeker, :zwaai: maar nog niet! :zwaai:
tatouzient
06-12-2002, 22:42
kgeef je gelijk! als je een hoofddoek aan doet, moet je je ook de juiste kleding aan doen, maar ja :rolleyes:
bisous xxx
salina83
06-12-2002, 22:43
Origineel gepost door mziwna1
je haalt me de woorden uit mijn mond :D
en voor jou dinim3ak je hebt mijn vraag niet beantwoord
in je vorige topic over marokkaanse meiden(hoe kan het ook anders)
die met niet marokkaanse jongens trouwen. zou graag antwoord willen op mijn vraag. :zwaai:
Nounousa
06-12-2002, 22:44
je moet inderdaad je kleding aan je hoofddoek aanpassen, vind ik OOK
staat tog nog niet!!! een hijaab en dan een strakke broek, en dat zie ik vaak genoeg!!
DINIM3AK
06-12-2002, 22:44
Origineel gepost door salina83
je haalt me de woorden uit mijn mond :D
en voor jou dinim3ak je hebt mijn vraag niet beantwoord
in je vorige topic over marokkaanse meiden(hoe kan het ook anders)
die met niet marokkaanse jongens trouwen. zou graag antwoord willen op mijn vraag. :zwaai:
maak de vraag duidelijk graag
salina83
06-12-2002, 22:49
Origineel gepost door DINIM3AK
maak de vraag duidelijk graag
als je terug gaat naar die topic .
kun je mijn vraag lezen. was heel duidelijk kan ik zeggen. :zwaai:
Origineel gepost door DINIM3AK
dat soort meiden kunnen beter geen hoofddoek dragen!
Salaam alekouim..
JA daar ben ik het ook wel mee eens, alhoewel het natuurlijk aan ieder persoon ligt wat zij wel wilt doen met de manier waarop ze kleed.
Ik vind dat als je een Hijab draag toch wel wat Verantwoordelijkheden bij draagt! En die ook na te leven, als men het draagt doe het dan met de goeie intensie !
Weet ook Waarom je een Hijab draagt weet ook wat de bedoeling er van is en weet waarom Allah(swt) het zo gewild heeft!
Als je een Hijab draagt met strakke kleding dan zal ik nog eens even twee keer nadenken waarom je het Draagt! En hopenlijk dat het dan juist gedragen zal worden Inscha'allah..en dat er ook inscha'allah steeds gewerkt word aan de INNERLIJKE HIJAB !!!
Wassalamoe alekouim..
DINIM3AK
06-12-2002, 22:52
Origineel gepost door salina83
als je terug gaat naar die topic .
kun je mijn vraag lezen. was heel duidelijk kan ik zeggen. :zwaai:
ja ik heb geen zin om die topic te gaan zoeken en ik weet niet eens welke topic je bedoelt, ik krijg zoveel meiden op mijn kop.
Nounousa
06-12-2002, 22:52
maar eej een ding, je moet NIET zeggen dat ze GEEN hoofddoek moeten dragen, hamdoellilah ze dragen TENMINSTE een hoofddoek, en de kleding stijl komt inshallah later wel....
Origineel gepost door Hindje
maar eej een ding, je moet NIET zeggen dat ze GEEN hoofddoek moeten dragen, hamdoellilah ze dragen TENMINSTE een hoofddoek, en de kleding stijl komt inshallah later wel....
JA, dat zeg ik nou ook altijd! Want je hebt b.v ook meiden die het dragen maar dan niet de oren en nek bedekken ! Maar dan denk ik bij mezelf ze zijn er in ieder GevaL mee Bezig!
wallah ielaa ik kom zo veel tegen sorry hoor maar dat vind ik dus echt niet normaal,dan denk ik bij mezelf allahjenhersietan
Ja, wanneer je een hoofddoek draagt dan moet je ook je kleding aanpassen hieraan. Het is toch zo tegenstrijdig wanneer je een hoofddoek draagt, terwijl je een strakke broek aan hebt, waarin je alle vormen in kan onderscheiden.
Helaas zie ik vaak meisjes lopen met hoofddoeken, terwijl ze een broek aan hebben die helemaal open is tot aan hun knieen...en dan ZONDER laarzen! Whats the point??
Nounousa
06-12-2002, 23:23
Origineel gepost door Dunnia
Ja, wanneer je een hoofddoek draagt dan moet je ook je kleding aanpassen hieraan. Het is toch zo tegenstrijdig wanneer je een hoofddoek draagt, terwijl je een strakke broek aan hebt, waarin je alle vormen in kan onderscheiden.
Helaas zie ik vaak meisjes lopen met hoofddoeken, terwijl ze een broek aan hebben die helemaal open is tot aan hun knieen...en dan ZONDER laarzen! Whats the point??
ze3ma MODE :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.