Bekijk originele versie : marokaanse mannen van 40 die naar je kijken
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyy
ik had een vraagje als ik in het dorp of stad loop
dan kijken die marokaanse mannen die al zijn getrouwd
en kideren hebben naar me en beginnen te te fluiten en te gleuren
ik kan daaaaaaaaaaaar zooooooooo niet tegen wie heeft dat ook
nasira :zwaai:
DINIM3AK
06-12-2002, 22:09
Origineel gepost door saila
als je een normale kleding draagt en gedraagt als moslima dan gaat niemand naar je kijken!
maar als je daar met een strakke broekje loopt waardoor alles zichtbaar is dan is het je eigen schuld en later word je ook ervoor gestraft dat die man naar jou heeft gekeken!!
je wordt gestraft omdat je die strakke kleding draagt en ook voor de mannen die naar jou hebben gekeken!!
:zwaai: :zwaai:
mrs_jamila
06-12-2002, 22:15
Origineel gepost door DINIM3AK
als je een normale kleding draagt en gedraagt als moslima dan gaat niemand naar je kijken!
maar als je daar met een strakke broekje loopt waardoor alles zichtbaar is dan is het je eigen schuld en later word je ook ervoor gestraft dat die man naar jou heeft gekeken!!
je wordt gestraft omdat je die strakke kleding draagt en ook voor de mannen die naar jou hebben gekeken!!
Jongen , weet jij wat deze meisje draagt. Ik neem aan dat je haar niet kent. maar ok. ?!
Oordeel over jezelf en niet over anderen. Let op jezelf.
Een beter maatschappij, begint bij jezelf.
en antwoord eens een keer normaal en niet meteen anderen aanvallen wil je..?
Jamila
NoreJihan
06-12-2002, 22:19
Jij bent echt extreeeeeeeeeeeeeeeeeeeem erg sorry dat ik het zeg
Dat sommige ontspoord zijn is oke
Je kan ze op een normale manier er,ee confronteren
maat wat je hierboven zei is werkelijk erg en niks
Wat een bulllllll........... damnnnnnnnnn get a life
Je bent echt een debiel jij sorryyyyyyyyyyyyy
was je bij haar dat je weet wat ze aan had.Wa ghouya fakker swiya gheddem dek elmogh djellek
OOOh ja nog iets kijken mag en zeg niet dat je dat nooit heb gedaaan geloof ik gewoon niet. bneddem lie normaal kai shoef 3aaadia ou swiya ellah ou swiya el3abdou.
DINIM3AK
06-12-2002, 22:27
Origineel gepost door mrs_jamila
Jongen , weet jij wat deze meisje draagt. Ik neem aan dat je haar niet kent. maar ok. ?!
Oordeel over jezelf en niet over anderen. Let op jezelf.
Een beter maatschappij, begint bij jezelf.
en antwoord eens een keer normaal en niet meteen anderen aanvallen wil je..?
Jamila
dat is geen aanval dat is een normaal antwoord. ;)
dat is de reden waarom mannen naar zulke meidne kijken en als een meid niet wilt dat naar haar wordt gekeken dan moet ze als een moslima gaan gedragen! dat betekent geen strakke kleding en geen make up en wel hoofddoek :zwaai:
waarom dragen de meidne zulke kleding? willen toch aandacht?
wat is de reden dan?
DINIM3AK
06-12-2002, 22:28
Origineel gepost door cambou
OOOh ja nog iets kijken mag en zeg niet dat je dat nooit heb gedaaan geloof ik gewoon niet. bneddem lie normaal kai shoef 3aaadia ou swiya ellah ou swiya el3abdou.
bnadam lie normaal kai lbas normaal,
dinim3ak je hebt het wel steeds over meijes die zich niet aan de regels van de islam houden doe jij namelijk ook niet je mag ook niet oordelen
hoe weet jij nou wat ze aan had en mannen kijken ook naar meisjes met een hoofdoek en geen make up en geen strakke kleding draagt
dat wil niet zeggen dat ze minder aantrekkelijk isman get a life!!!!!!!!!!
TwinkleEye_19
06-12-2002, 22:52
Origineel gepost door saila
Saila,
Je moet dat soort mannen absoluut niet aankijken. Gewoon doen alsof ze luct zijn:ego:
Ik maak het ook mee, hoe zal ik het zeggen. Ik ben nogal bekend hiero en wordt écht in de gaten gehouden (je weet Marokkaanse controle).
Dat ze dan kijken, is niet zozeer voor hunzelf, maar meestal denken ze van: 'leuk meisje voor m'n broertje, neefje enzo'.
Het is pas erg, als ze je aanspreken en je ze geen grote mond kan geven, omdat ze je dan in no time een slechte naam bezorgen.
Dus meid, lekker negeren :rolleyes: .
Nounousa
06-12-2002, 22:55
ik vind niet dat DINI mensen aanvalt hoor.
Hij zegt gewoon wat hij er van vind...!!!
en als mensen zich aangevallen voelen dan ligt dat aan diegene zelf. Dit is een forum, mensen geven hun mening.. en de een is weer wat directer als de ander!!
:D
DINIM3AK
06-12-2002, 22:57
Origineel gepost door Hindje
ik vind niet dat DINI mensen aanvalt hoor.
Hij zegt gewoon wat hij er van vind...!!!
en als mensen zich aangevallen voelen dan ligt dat aan diegene zelf. Dit is een forum, mensen geven hun mening.. en de een is weer wat directer als de ander!!
:D
ik hou van je hindje :D
femme_ahrilla
06-12-2002, 23:00
mannen, van 40? GA MAAR EENS NAAR UTRECHT: HUWELIJKSMARKT HOOG CATHARIJNE
Nounousa
06-12-2002, 23:03
ik hou van je hindje :D
:p
Voor zover ik je ken, op marokko.nl
Mag ik je ook wel graag, meer durf ik niet te zeggen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.