Bekijk originele versie : Schade aan Auto
Gisteren op de A2 maastricht heeft 1 of andere malloot grote houtblokken verloren op de snelweg..
Het was voor mij onmogelijk om af te remmen omdat ik een kettinbotsing wilde voorkomen.. Helaas heb ik en nog vele anderen hierover gereden en een flinke klap gekregen..
Er stond een hele rij op de vluchtstrook van andere automobilisten die ook bang waren dat ze schade hadden maar zijn daarna weggereden.
Ik ben nu bang dat ik schade heb aan de onderkant van me auto en waar kan ik de schade van zoiets verhalen?
AlIbAbBa17
22-04-2010, 11:31
Bel je verzekeringsmaatschappij, beste wat je kunt doen!
Maar ik ben niet all-risk verzekerd :o
Vast geen kenteken van de veroorzaker ?
Nee helaas heb ik geen kenteken... Mijn verzekering geeft aan dat ze niks voor me kunnen betekenen...
OemSaffa
23-04-2010, 09:59
die grote houtenblokken moeten toch uiteindelijk door iemand verwijderd zijn? ik denk dat zij ook gaan achterhalen van wie ze waren
dan kun jij die persoon aansprakelijk stellen
Het probleem is dat ik de auto van me zus had dus die is over de rooie, maar ja kan er ook niks aan doen he :o
ja ik had daarna de politie gebeld en die hadden de opruimingsdienst gestuurd, maar heb ze zelf niet gezien :moe:
SgattigMeisje
23-04-2010, 12:28
Als ik jou was, had ik er blijven staan tot de politie er was/opruimingsdienst.
Als ik jou was, had ik er blijven staan tot de politie er was/opruimingsdienst.
Ik had een uur gewacht.. alleen de opruimingsdienst kwam
En het was al laat en moest toch echt naar huis...
Geef je vrij weinig kans....maar probeer eens rijkswaterstaat te bellen en het verhaal uit te leggen, mogelijk hebben zij iets op de beelden staan(als er camera's hangen op dat stukje).
Ja, ik denk dat ik het maar opgeef....
APPIE_MOCROO
23-04-2010, 14:35
Niet geschoten is altijd mis.
Je betaalt immers belasting voor een goede weg en niet voor 1 met houtblokken erop :P
boyfrommaroc
23-04-2010, 14:46
Gisteren op de A2 maastricht heeft 1 of andere malloot grote houtblokken verloren op de snelweg..
Het was voor mij onmogelijk om af te remmen omdat ik een kettinbotsing wilde voorkomen.. Helaas heb ik en nog vele anderen hierover gereden en een flinke klap gekregen..
Er stond een hele rij op de vluchtstrook van andere automobilisten die ook bang waren dat ze schade hadden maar zijn daarna weggereden.
Ik ben nu bang dat ik schade heb aan de onderkant van me auto en waar kan ik de schade van zoiets verhalen?
als je geen tegenpartij hebt of als het onbekend is dan kan je aanspraak maken op waardeborgfonds, google ff want er gelden er een aantal voorwaarden om daar aanspraak op te maken.
succ6
je enigste kans is het waarborgfonds. ik zou contact met hun op nemen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.