Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben je bewust van de einde van de wereld?

Arifie
06-12-2002, 21:54

salaam ailakoem waragmatoelah bismillah irahaman irahim Nu men ongeveer weet dat de Dag des OOrdeels nabij is (kijk naar de kleine tekenen die overduidelijk aanwezig zijn), vraag ik me af of jullie hiervan bewust zijn. En hoe reageren jullie hierop. Is dit een teken om je leven alsnog te verbeteren ( voor degene die dat nog niet doen dan) of laat je het er gewoon bij zitten. Ik ben benieuwd.

Toufik19
06-12-2002, 22:00
ik heb het inderdaad ook gemerkt dat de meeste tekenen stilaan uitkomen,en ik moet eerlijk toegeven dat ik er nu wel meer en meer aan denk.ik probeer zo goed mogelijk te zijn en gebeden met volledige intentie en op tijd te verrichten,en ik hoop diep in mijn hart dat dat een goed begin is.

gooja
06-12-2002, 22:04
ik kan me hier volledig bij aansluiten.......... Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat het einde nabij is....... yarabi tahfid jami3 elmoesliminien!

Arifie
06-12-2002, 22:20
als dit geen waarschuwing is voor de moslimgemeenschap om een betere moslim te worden dan weet ik het ook niet. Eigenlijk horen we nu allemaal ons best te doen. Die kans word ons nog gegeven.

gooja
06-12-2002, 22:30

PRECIES!

Arifie
06-12-2002, 22:53
de rest van de mensen heeft blijkbaar hier geen mening over of vinden die het spannender als de topic niet me de islam te maken heeft. Volgens mij is dat het

delina
08-12-2002, 01:23
Origineel gepost door Arifie salaam ailakoem waragmatoelah bismillah irahaman irahim Nu men ongeveer weet dat de Dag des OOrdeels nabij is (kijk naar de kleine tekenen die overduidelijk aanwezig zijn), vraag ik me af of jullie hiervan bewust zijn. En hoe reageren jullie hierop. Is dit een teken om je leven alsnog te verbeteren ( voor degene die dat nog niet doen dan) of laat je het er gewoon bij zitten. Ik ben benieuwd. SELAAM IEDEREEN!!! IK WIL JE ZEGGEN DAT IK HET MET JE EENS BEN!!! IK BEN HEEL ERG BANG EN HEB ECHT SPIJT VAN SOMMIGE DINGEN DIE IK IN MIJN LEVEN HEB GEDAAN, MAAR ELKE DAG BID IK EN VRAAG ALLAH OM MIJ TE VERGEVEN. WAT IK JULLIE KAN ZEGGEN IS DAT ALLES EL MAKTAB IS EN MOGE GOD ONS ZEGENE MIJN BROEDERS EN ZUSTERS!!!!