Bekijk originele versie : Kijk uit zusters voor POOIERS..........!
ilovemamie
14-07-2004, 11:30
Beste zusters,
Kijk uit voor pooiers............. ze zijn over al te vinden en vergeet nooit je eer en je familie............... In den-haag zijn veel pooiers te vinden die van marokkaans afkomstig bij na meer dan 75% bestaat uit pooiers.
Ik wil jullie insha' allah zo snel mogelijk wat advies geven hoe je kunt zien of weten dat het een ****** is.
moge allah (swt) vrede met ons zijn ....................amien......................... ...........................
wa salaam a3likoem wr wb
:D:D...ik kan niet w8 meid :goedzo:
thuggirl_4life
14-07-2004, 11:40
Vertel.......:boogie:
Wajalellayemma
14-07-2004, 11:42
Allah ya3tie3oem schie Moesieba!
ilovemamie
14-07-2004, 11:42
Beste zuster ik doe me best maar ik kan niks beloven maar ik zal ongeveer omschrijven hoe ze er uit zien.
Ik hoop dat je er iets aan hebt maar ik wil het nog uit gebreider doen maar algair insha'allah amien........
- Ze hebben altijd dure auto's bijvoorbeeld: jeeps, bmw enz.......
- Ze dragen meestal zware goede kettingen over hun nek ................
- ze hebben lange haren zo als de standaard jongens in den- haag krullen en achter lang haar van achter en aan de zij kant van de haren op geschoren.
Maar dat ik een beetje wat ik kan vertelen want ik ben nu druk bezig met wat informatie te verzamelen maar je hoort insha' allah snel van me .
wa asalaam a3likoem wr wb je zuster
ilovemamie
14-07-2004, 11:43
Origineel gepost door Wajalellayemma
amien .............. :(
Azzzizzz
14-07-2004, 11:47
Origineel gepost door ilovemamie
Beste zuster ik doe me best maar ik kan niks beloven maar ik zal ongeveer omschrijven hoe ze er uit zien.
Ik hoop dat je er iets aan hebt maar ik wil het nog uit gebreider doen maar algair insha'allah amien........
- Ze hebben altijd dure auto's bijvoorbeeld: jeeps, bmw enz.......
- Ze dragen meestal zware goede kettingen over hun nek ................
- ze hebben lange haren zo als de standaard jongens in den- haag krullen en achter lang haar van achter en aan de zij kant van de haren op geschoren.
Maar dat ik een beetje wat ik kan vertelen want ik ben nu druk bezig met wat informatie te verzamelen maar je hoort insha' allah snel van me .
wa asalaam a3likoem wr wb je zuster
Met alle Respect voor je bedoelingen, maar gezien je omschrijving zijn alle jongens bij mij in de buurt P**iers,
het zal wel zo zijn dat degene met wie jij de ervaring hebt opgedaan zo eruit ziet, maar wil verder niets zeggen.
anders had de politie ook een makkelijk opsporingsmethode voor andere criminelen.
namelijk: zwart haar.
kijk niet zwart wit
een jongen met een kale kop en een brommer en geen ketting op zijn nek is volgens jou een het liefdespad geraakte mama.s kindje.
ilovemamie
14-07-2004, 11:48
Zusters als jullie ook wat weten over ze help me dan wat uit leg te geven aan ons mede zusters zo dat ze weten wat en hoe dan voor dat het te laat is..........
alvast bedankt zusters..........
wa salaam
Azzzizzz
14-07-2004, 11:50
ik kan je helpen door te zeggen, volg wat god je gezegd heeft.
kom nooit in contact met een jongen, hoe dan ook, wel of geen P***.
nou, ik zie het probleem niet hoor als je je aan je geloof houdt.
of zie ik het te kleurig voor me
ilovemamie
14-07-2004, 11:54
Origineel gepost door Azzzizzz
Met alle Respect voor je bedoelingen, maar gezien je omschrijving zijn alle jongens bij mij in de buurt P**iers,
het zal wel zo zijn dat degene met wie jij de ervaring hebt opgedaan zo eruit ziet, maar wil verder niets zeggen.
anders had de politie ook een makkelijk opsporingsmethode voor andere criminelen.
namelijk: zwart haar.
kijk niet zwart wit
een jongen met een kale kop en een brommer en geen ketting op zijn nek is volgens jou een het liefdespad geraakte mama.s kindje.
Ten eerste voor de duidelijk heid ik heb nog nooit een relatie gehad en wie ben jij te beoordelen over mij dat ik een vriendje heb gehad alhamdoeillah ik ben een " groentje " voor de duidelijkheid messchien heb jij in je leven slechte ervaring op gebouwd maar ik niet alhamdoelillah ik heb heel wat liefde mee gekregen van me ouders en ze vertrouwen mij en geven me de vrijheid en zo hoort het ook en ben altijd ook eerlijk tegen over me ouders wat tegen woordig niet zo het geval is bij andere marokkaanse jongeren.
maar goed bijna meer dan 75% uit den-haag bestaat uit pooiers................. Ik heb een kennis die daar werkt bij de openbare ministerie die bijna elke dag wel daarmee te maken heeft. Dus jij gaat mij niet vertelen wat ik weet oke dus ik laat jou in je waarden en ik neem aan dat jij geen ZUSTER bent.
wa salaam
Je kan hier geen standaard type voor aangeven. Het komt ook voor dat het hele lieve en rustige jongens lijken te zijn, die ook echt de tijd en de moeite voor je nemen. Na een jaar lokken ze je met een smoes of met dwang de prostitutie in. Ze kunnen je chanteren of zelfs lichamelijk mishandelen. Tuurlijk zijn er jongens waar je qua uiterlijk wel een beetje aan kan zien dat het geen eerlijke jongen is maar dat geldt lang niet voor iedereen.
Dit gebeurd heel erg veel en het schijnt dat meer dan 75% van alle prostituees gedwongen worden (zowel vanuit het buitenland als hier). De enige oplossing voor deze dingen: Mannen ga niet meer naar de H**ren dan is er ook geen aanbod meer nodig.
Groetjes
Tamqeyast
14-07-2004, 11:55
amien!
ilovemamie
14-07-2004, 11:58
Origineel gepost door ladyp
Je kan hier geen standaard type voor aangeven. Het komt ook voor dat het hele lieve en rustige jongens lijken te zijn, die ook echt de tijd en de moeite voor je nemen. Na een jaar lokken ze je met een smoes of met dwang de prostitutie in. Ze kunnen je chanteren of zelfs lichamelijk mishandelen. Tuurlijk zijn er jongens waar je qua uiterlijk wel een beetje aan kan zien dat het geen eerlijke jongen is maar dat geldt lang niet voor iedereen.
Dit gebeurd heel erg veel en het schijnt dat meer dan 75% van alle prostituees gedwongen worden (zowel vanuit het buitenland als hier). De enige oplossing voor deze dingen: Mannen ga niet meer naar de H**ren dan is er ook geen aanbod meer nodig.
Groetjes
goed gesproken zuster en je hebt voorkomen gelijk daar in en het kan ook een hele rustige jongen zijn waar van je het niet zult verwachten zelfs jongens van 16 beginnen er al aan om meisjes voor ze te laten werken.
:(
Amien!!!
ladyp : :goedzo:...helemaal gelijk meid
Atlas_Gebergte
14-07-2004, 12:09
Als je de pad van Allah (swt) wandelt en geen contact met jongens zoekt, dan zal je niks gebeuren. Dit komt meer bij meiden die al tig vriendjes achter de rug hebben en die makkelijk te verleiden zijn, ze staan helaas niet sterk in hun schoenen, doen niet veel aan de islam, denken alleen maar aan de lol en het genot die ze dan beleven, maar de gevaren zien ze niet in. Dus houd je standvastig aan de islam, en insha allah zal je niks gebeuren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.