Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oujda kwam net op Tv!!

Pagina's : [1] 2

NoreJihan
06-12-2002, 21:34

Ze lieten op de marokkaanse zenedr oujda zien en hebben een gezin geinterviewd met 3ieeeeeeeeeeeeeeeeeed K wist gelijk dat dat oujada waren Zelieten oooooooooooooooooooook Shari3 zien=boulevard!1 Aaaaaaaaaaaaaaaa ik mis oujda wat hou ik toch zoveeeeeeeeeeeeeel van oujdaaaaaaaaa :Iluvu: sooooooooooo ik wil naar oujdaaaaaaaaaaaaaaaa :Iluvu:

Cyclop
06-12-2002, 21:40
oujda ya sbab alham

remii
06-12-2002, 21:41
Origineel gepost door NoreJihan Ze lieten op de marokkaanse zenedr oujda zien en hebben een gezin geinterviewd met 3ieeeeeeeeeeeeeeeeeed K wist gelijk dat dat oujada waren Zelieten oooooooooooooooooooook Shari3 zien=boulevard!1 Aaaaaaaaaaaaaaaa ik mis oujda wat hou ik toch zoveeeeeeeeeeeeeel van oujdaaaaaaaaa :Iluvu: sooooooooooo ik wil naar oujdaaaaaaaaaaaaaaaa :Iluvu: oujda ..?? ehh ...ligt dat niet ergens in belgie ..?? :D

NoreJihan
06-12-2002, 21:44
Origineel gepost door remii oujda ..?? ehh ...ligt dat niet ergens in belgie ..?? :D nee ligt in marokko noord Oost marokkooooooooooo

remii
06-12-2002, 21:45

Origineel gepost door NoreJihan nee ligt in marokko noord Oost marokkooooooooooo haha..i know ..was geintjuhh.... ;) een famillielid van mij studeert daar aan de universiteit ...

DESPERADA
06-12-2002, 21:47
Ah LeuK... Kmis heT ook weL... is niet mijN staD! Maar ga er wel elk jaar heen.... Er is eigenlijk niet veel bijzonders daaR, maaR blijf me herinneren er aan hebbeN

NoreJihan
06-12-2002, 21:50
Origineel gepost door DESPERADA Ah LeuK... Kmis heT ook weL... is niet mijN staD! Maar ga er wel elk jaar heen.... Er is eigenlijk niet veel bijzonders daaR, maaR blijf me herinneren er aan hebbeN Dan ben je op verkeerde plekken geweeeeeest want nu is er zeker wel wat te beleven daaaaaaaaaaaaar Het is veel mooier en je hebt veel jongeren uitgaansplaatsen en waar vakantiegangers heen kunnen en we hebben strand Saidiaaaaaaaaaa :D

RaZer
06-12-2002, 22:43
Origineel gepost door NoreJihan Ze lieten op de marokkaanse zenedr oujda zien en hebben een gezin geinterviewd met 3ieeeeeeeeeeeeeeeeeed K wist gelijk dat dat oujada waren Zelieten oooooooooooooooooooook Shari3 zien=boulevard!1 Aaaaaaaaaaaaaaaa ik mis oujda wat hou ik toch zoveeeeeeeeeeeeeel van oujdaaaaaaaaa :Iluvu: sooooooooooo ik wil naar oujdaaaaaaaaaaaaaaaa :Iluvu: heb ik gemist... :( wel jammer misschien was het wel familie :) wel jammer, heb je het opgenomen ;)

SamiaGirl
06-12-2002, 23:07
Origineel gepost door NoreJihan Dan ben je op verkeerde plekken geweeeeeest want nu is er zeker wel wat te beleven daaaaaaaaaaaaar Het is veel mooier en je hebt veel jongeren uitgaansplaatsen en waar vakantiegangers heen kunnen en we hebben strand Saidiaaaaaaaaaa :D ja ik heb het gezien op het nieuws van marokko. ooh wat mis ik mijn oujda,wat hou :Iluvu: ik toch van die stad en natuurlijk de saidia :D heerlijk nu het zo koud is hier brrrrr,

NoreJihan
06-12-2002, 23:12
Origineel gepost door SamiaGirl ja ik heb het gezien op het nieuws van marokko. ooh wat mis ik mijn oujda,wat hou :Iluvu: ik toch van die stad en natuurlijk de saidia :D heerlijk nu het zo koud is hier brrrrr, Ik zag shari3 Je weet op shari3 in oujda zie je van speelgoed autos enz aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa echt ik was sooooo blij :D

ReaLFaatjuH
06-12-2002, 23:36
Origineel gepost door NoreJihan Ze lieten op de marokkaanse zenedr oujda zien en hebben een gezin geinterviewd met 3ieeeeeeeeeeeeeeeeeed K wist gelijk dat dat oujada waren Zelieten oooooooooooooooooooook Shari3 zien=boulevard!1 Aaaaaaaaaaaaaaaa ik mis oujda wat hou ik toch zoveeeeeeeeeeeeeel van oujdaaaaaaaaa :Iluvu: sooooooooooo ik wil naar oujdaaaaaaaaaaaaaaaa :Iluvu: Ewa Safie 3la Oujda, Kwoon er nu 17 jaar maarruh..neej, nope niets voor mij! Raar volk!! :kwaad: Neej joh, Oujda Da Place 2 Be ( als je echt helemaal niets te doen hebt :hihi: ) Volgend jaar weer inshallah, wie weet kom ik je nog tegen, dan weet je: ik had gewoon niets te doen :rolleyes: :D

SamiaGirl
06-12-2002, 23:40
Origineel gepost door NoreJihan Ik zag shari3 Je weet op shari3 in oujda zie je van speelgoed autos enz aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa echt ik was sooooo blij :D Helemaal thuis voel je je dan :D tussen de gekken oujada op de shari3 het was wel lekker rustig daar,maak ik niet vaak mee.In de zomer is het altijd bomvol

NoreJihan
06-12-2002, 23:41
Origineel gepost door ReaLFaatjuH Ewa Safie 3la Oujda, Kwoon er nu 17 jaar maarruh..neej, nope niets voor mij! Raar volk!! :kwaad: Neej joh, Oujda Da Place 2 Be ( als je echt helemaal niets te doen hebt :hihi: ) Volgend jaar weer inshallah, wie weet kom ik je nog tegen, dan weet je: ik had gewoon niets te doen :rolleyes: :D Wooon je daaaaaaaaaaaaaaaaaar??????????????????? hahaha jij bent daar nog niet eeeeeeeeeeeeeeens welkom :kwaad:

Beni_ZNASSEN
06-12-2002, 23:59
Origineel gepost door NoreJihan Wooon je daaaaaaaaaaaaaaaaaar??????????????????? hahaha jij bent daar nog niet eeeeeeeeeeeeeeens welkom :kwaad: die ReaLFaatjuH is geen Real OUJDIA, ze is een riffia (bekijk haar profiel), ze komt uit nador en niet oujda.. iwa jaah..echte Oujada zijn trots op hun stad, inderdaad de mooiste plaats waar je kan zijn..

NoreJihan
07-12-2002, 00:09

Origineel gepost door Beni_ZNASSEN die ReaLFaatjuH is geen Real OUJDIA, ze is een riffia (bekijk haar profiel), ze komt uit nador en niet oujda.. iwa jaah..echte Oujada zijn trots op hun stad, inderdaad de mooiste plaats waar je kan zijn.. jazekersssssssssssss en ook nog als je uit Beni Znassen komt Dat is helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal moooooooooooooooooi :D

Pagina's : [1] 2