Bekijk originele versie : Je trouwt de liefde van je leven
Je trouwt de liefde van je leven je bent gelukkig getrouwd nou ja dat dacht je en opeens verandert ie na jullie huwelijk begint gelijk te drinken en te slaan wat zou je doen wat zou de beste oplossing zijn ????.
stukken hakken en in zee dumpen :p
kijk dat wat je zegt zeepareltje dat kan niet zomaar. je trouwt je houd van mekaar en dan opeens gaat hij drinken en slaan dat past niet bijelkaar. dan moet er wel iets aan de hand zijn anders kan dat niet. en al is het wel zo ben je met een psychopaat getrouwd. is heel simpel
ewa jah alles is mogelijk je moet niks uitsluiten maar kom op laten we eerlijk zijn. je weet kan toch wel een beetje weten hoe je man in mekaar zit en hoe en wat een beetje mensen kennis woord gevraagd meer niet. en jah als hij zo doet praat met hem en luisterd hij niet dan moet je je hartje volgen en doen wat het beste is voor jou
ewa jah ik zeg ook niet dat het om jou gaat, kan best dat jij die dingen ziet geburen maar achter alles zit wel iets dus jah jij weet nooit wat iemand in zn hoofd heeft of wat er met hem is iemand die drinkt en slaat doet dat niet zomaar omdat hij het leuk vind hij doet dat omdat dingen hem dwars zitten volgen mij ik ben geen psycholoog of wat dan ook maar jah je moet gewoon logisch nadenken
ik ben blij dat je het met me eens bent, dat zie je niet zovaak meer in deze samenleving dat mensen het met elkaar eens zijn vind je niet ?
en trouwens wat houd jou nog op als ik vragen mag ?
ooh op die manier ik hoop voor je dat je vakantie je zal bevallen, en jah met die probleem waarmee je zit die je wakker houd hoop ik dat het woord opgelost, en dat je beter gaat slapen
hey wat ik nou tegen jou hier zeg zien mensen dat ook ? of praat ik alleen met jou ?
jah graag maar ik weet niet alleen hoe het moet.
:hihi:...jaa wij konden me lezen :hihi:
LaLa_SoFiA
14-07-2004, 12:16
Origineel gepost door eYesha
:hihi:...jaa wij konden me lezen :hihi:
:hihi:
Poesycat
14-07-2004, 18:35
Pareltjuhhhhh wHat was er in Gods Naam gebeurt Met MAROKKO.NL
Origineel gepost door Zeepareltjuh
Hoezo kan dat niet zomaar het bestaat wel hoor zulke situaties dat ze gewoon toneel hebben gespeeld al die tijd en dan als ze getrouwd zijn laten ze hun echte ik zien
Ewa je zegt het al, ze hebben toneel gespeeld, dan zou ik die persoon niet meer vertrouwen om de rest van me leven mee door te gaan. DUs uit elkaar gaan
Schatjee
15-07-2004, 00:55
Origineel gepost door touzine
stukken hakken en in zee dumpen :p
Uhu Ben het 100% met je eens :hihi: !
hey hoe kan ik erop komen zeepareltje? ik ben net op de computer maar ik kan niet bij de site komen ik zie jou berichten maar ik zie die andere stellingen niet ken je mij helpen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.