Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Benefiet Gala

Pagina's : [1] 2

xXxsousouxXx
21-04-2010, 17:43

Assalaam oe 3alaikoem, Ik wil een benefiet Gala organiseren met het volgende als doel: - Geld en kleding inzamelen voor weeskinderen in Marokko. (Dit geld wordt geheel besteed schoolboeken, schoolgeld, bedden, onderdak etc van de weeskinderen. ) De Gala zal ongeveer eind juni plaatsvinden. En na de Ramadan insha'Allah worden de spullen daadwerkelijk gedoneerd. Nou heb ik jullie hulp nodig. Ten eerste, wat vinden jullie van dit idee? En wie heeft ideeen over de aanpak van deze benefiet gala? Welke activiteiten moeten er komen om geld in te zamelen en wie heeft er connecties betreffend marokkaanse beroemdheden etc. ? Wil je helpen als vrijwilliger om deze Gala tot een succes te leiden, GRAAG! Heb je ideeen, suggesties tips, alles is welkom. Laat een reactie achter, of pm mij! Alvast bedankt! Groetjes

xXxsousouxXx
21-04-2010, 21:40
Kom op dames en heren, jullie kunnen mijn vast helpen, al is het met uppen!

Zanoba
22-04-2010, 11:46
Up liefi! En waar wil je dat het plaatsvind..? Locatie, hoeveel mensen wil je er hebben? Welke doelgroep heb je voor ogen? Heb je al enige contact gehad met weeshuizen in Maghreb of enige stichtingen in Nederland die je hierbij kunnen helpen? Heb je een indicatie van t budget die je wilt uitgeven? Je kunt ook een subsidie aanvragen bij de Gemeente of via een stichting? :goedzo:

xXxsousouxXx
22-04-2010, 15:44
Up liefi! En waar wil je dat het plaatsvind..? Locatie, hoeveel mensen wil je er hebben? Welke doelgroep heb je voor ogen? Heb je al enige contact gehad met weeshuizen in Maghreb of enige stichtingen in Nederland die je hierbij kunnen helpen? Heb je een indicatie van t budget die je wilt uitgeven? Je kunt ook een subsidie aanvragen bij de Gemeente of via een stichting? :goedzo: Heey meid, bedankt voor je reactie heb er veel uit kunnen halen. Ik zal als ik thuis ben, uitgebreid op je reactie reageren, gezien ik nu op het werk ben :o :kus:

asriyahsmoda
22-04-2010, 22:21

waar wil je het houden ? mischien kan ik je helpen.

xXxsousouxXx
22-04-2010, 22:27
waar wil je het houden ? mischien kan ik je helpen. Hey lieverd, bedoel je stad of meer van moskee/congresscentrum etc? Groetjes

Experience
22-04-2010, 22:45
Dit lijkt me echt een mooie actie! Ik wil je er graag bij helpen. Zeg maar hoe ik je kan helpen! :o

xXxsousouxXx
22-04-2010, 22:49
Dit lijkt me echt een mooie actie! Ik wil je er graag bij helpen. Zeg maar hoe ik je kan helpen! :o Heey lieverd, je positieve reactie maakt me blij. Wat zijn je talenten :p? Je kunt als vrijwilliger helpen? Alle handen zijn welkom! :kus:

asriyahsmoda
22-04-2010, 22:56
ik bedoel ik welke stad wil je dit gaan doen ?

xXxsousouxXx
22-04-2010, 22:58
ik bedoel ik welke stad wil je dit gaan doen ? Daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik dacht aan Amsterdam, Rotterdam of Utrecht. In welke stad kun jij me helpen?:o :kus:

Experience
22-04-2010, 23:34
Heey lieverd, je positieve reactie maakt me blij. Wat zijn je talenten :p? Je kunt als vrijwilliger helpen? Alle handen zijn welkom! :kus: Hehe, mooi zo :o Ik heb vele talenten, haha. Geintje, ik kan van alles wat maar het moet wel iets zijn waarbij ik je via het net kan helpen aangezien ik niet in de randstad woon :o Ik wil je heel graag helpen! :sjans:

asriyahsmoda
23-04-2010, 00:02
ik zou in utrecht kunnen helpen. laat me weten wat je wilt en hoe je het wilt. groetjes

xXxsousouxXx
24-04-2010, 12:56
Hehe, mooi zo :o Ik heb vele talenten, haha. Geintje, ik kan van alles wat maar het moet wel iets zijn waarbij ik je via het net kan helpen aangezien ik niet in de randstad woon :o Ik wil je heel graag helpen! :sjans: Heey lieverd, zodra ik iets heb waarmee je me kunt helpen, ha ik je zeker lastig vallen:hihi: :kus:

xXxsousouxXx
24-04-2010, 12:57
ik zou in utrecht kunnen helpen. laat me weten wat je wilt en hoe je het wilt. groetjes Hey meid, zodra ik meer weet over het programma en de plek, dan neem ik zeker contact met je op! :kus: Ps: uppen helpt ook :hihi:

asriyahsmoda
27-04-2010, 20:13

zo goed:D ?

Pagina's : [1] 2