Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trein station Casablanca.

Lamya
13-07-2004, 09:14

Salam, Goedemorgen iedereen, aanstaande zaterdag vertrek ik naar Marokko, ik ga dan eerst naar Casablanca en van hier uit moet ik naar Tanger, nu weet ik niet of er een treinstation is in de buurt van het vliegveld zelf of is het de bedoeling dat ik nog moet reizen naar het treinstation...en dan van daaruit pas een trein moet pakken naar Tanger, of zijn er taxi's die je naar Tanger kunnen brengen? Weet iemand hierop het antwoord en wat ik dus precies moet doen? Bij voorbaat dank voor de gedane moeite! Gr. Lamyaa.

DaNGeRouZLy
14-07-2004, 00:15
3aleikoem Asalaam het treinstation zit gewoon bij het vliegveld even met de trap naar beneden ;) Ttrik salama Insha`allah :zwaai:

hafiberber
14-07-2004, 00:57
van het vliegveld kun je gelijk de trein nemen naar casa-centrum en van daaruit naar tanger. goede reis verder

boezhar
14-07-2004, 08:23
weten jullie het zeker? Ik dacht dat de trein niet bij het vliegveld kwam.

Lamya
14-07-2004, 09:00

Sbagh el gheer, Heel erg bedankt Amina voor de info. Je hebt me hiermee heel erg goed geholpen! Bedankt voor je goede reis wensen! Veel liefs, Lamyaa. :zwaai:

DaNGeRouZLy
14-07-2004, 13:44
Origineel gepost door boezhar weten jullie het zeker? Ik dacht dat de trein niet bij het vliegveld kwam. ja :D vaak genoeg de trein genomen naar kenitra vanaf daar ;)

DaNGeRouZLy
14-07-2004, 13:45
Origineel gepost door Lamya Sbagh el gheer, Heel erg bedankt Amina voor de info. Je hebt me hiermee heel erg goed geholpen! Bedankt voor je goede reis wensen! Veel liefs, Lamyaa. :zwaai: graag gedaan:blauwkus: :zwaai:

salima23
16-07-2004, 13:22
waarom ga je niet met vliegtuig van casa naar tanger? veel beter hoor en niet zo duur.

Azrak
21-07-2004, 12:57
Is dat duur zo een treinticket en waar gaat die trein allemaal naar welke steden?