Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gescheiden voor 4 weken

Pagina's : [1] 2 3

Stoertje
12-07-2004, 23:32

Snik :( Snik :( Mijn Verloofde is voor 4 weken!!!! op vakantie naar Marokko! Mijn god hij is nog maar 3 dagen weg.. En ik mis hem zo ontzettend.. Spreek en sms hem vaak, maar het blijft erg.. Eigenlijk ben ik maar een aanstelster.. Had ook nooit verwacht dat het zoveel impact op me zou hebben.. Zijn er soortgelijke mensen??? Die ongeveer hetzelfde meemaken.. Of stel ik me aan? Alleen al het woord Marokko doet me de rillingen bezorgen.. Al die verhalen over ongelukken, diefstallen, en schor (voodo).. :huil: :tranen:

MissRed
12-07-2004, 23:36
ahhhh..hoop dat die 4 weken echt snelllll voorbijgaan !!

alhoceimagek
12-07-2004, 23:40
Origineel gepost door Stoertje Snik :( Snik :( Mijn Verloofde is voor 4 weken!!!! op vakantie naar Marokko! Mijn god hij is nog maar 3 dagen weg.. En ik mis hem zo ontzettend.. Spreek en sms hem vaak, maar het blijft erg.. Eigenlijk ben ik maar een aanstelster.. Had ook nooit verwacht dat het zoveel impact op me zou hebben.. Zijn er soortgelijke mensen??? Die ongeveer hetzelfde meemaken.. Of stel ik me aan? Alleen al het woord Marokko doet me de rillingen bezorgen.. Al die verhalen over ongelukken, diefstallen, en schor (voodo).. :huil: :tranen: IS GEEN AANSTELLERIJ IK KAN DAT BEGRIJPEN, DUUH, JE VERLOOFDE MAAR INSCHALLAH ZAL ER NIX GEBEUREN SCHAT, ;)

Mysticalia
12-07-2004, 23:43
:haha: bij mij is het omgekeerde. Ik vertrek naar marokko en hij blijft hier. Maar ik begrijp je wel stoertje ;) :belgie:

DaNGeRouZLy
12-07-2004, 23:49

ik begrijp wel dat je nu ff niet zo stoer bent:hihi: Insha`allah komt hij weer snel veilig thuis ;) :zwaai:

madame_hind
13-07-2004, 00:54
The same here... Alleen vertrek ik over 2 weken en hij blijft thuis. Ik ga hem ontzettend missen!!! Hij maakt zich nu al ongerust, hij denkt dat ze me daar gaan ontvoeren!!! :giechel: :giechel:

watmoetje
13-07-2004, 01:09
pfff jij 4 weken man ik mis de mamita van m emoeder al 3 weken en moet em nog 4 weken missen :(

diesel49
13-07-2004, 01:46
Origineel gepost door Stoertje Snik :( Snik :( Mijn Verloofde is voor 4 weken!!!! op vakantie naar Marokko! Mijn god hij is nog maar 3 dagen weg.. En ik mis hem zo ontzettend.. Spreek en sms hem vaak, maar het blijft erg.. Eigenlijk ben ik maar een aanstelster.. Had ook nooit verwacht dat het zoveel impact op me zou hebben.. Zijn er soortgelijke mensen??? Die ongeveer hetzelfde meemaken.. Of stel ik me aan? Alleen al het woord Marokko doet me de rillingen bezorgen.. Al die verhalen over ongelukken, diefstallen, en schor (voodo).. :huil: :tranen: hij is een tweede vrouw gaan zoeken! :p :D

DOUKALIA18
13-07-2004, 23:36
Ik ga mijn schatje ook lang niet zien Het is zo eruuuuuuug

diesel49
13-07-2004, 23:37
Origineel gepost door DOUKALIA18 Ik ga mijn schatje ook lang niet zien Het is zo eruuuuuuug nog zo'n hopeloos geval! :rolleyes:

DOUKALIA18
13-07-2004, 23:41
Origineel gepost door diesel49 nog zo'n hopeloos geval! :rolleyes: Jou zal zeker niemand missen ook al verdwijn je voor 3 jaar :zwaai:

hafiberber
14-07-2004, 00:53
ik zou als ik hem was elke dag een andere nemen daar is toch lekker mooi meegenomen????

BentDagilia
14-07-2004, 01:02
hij is al een paar daagjes weg en ik ga over 2 daagjes!!! maar ik mis hem ook heel erg!! maar porbeer er niet teveel over na te denken want dan word je gek!!! jij gaat hem 4 weekjes niet zien en ik ga hem 7 weekjes niet zien of zo! wajoowww! als ik dat maar overleef...

athsaynoee
14-07-2004, 01:48
Origineel gepost door watmoetje pfff jij 4 weken man ik mis de mamita van m emoeder al 3 weken en moet em nog 4 weken missen :( :hihi:.

athsaynoee
14-07-2004, 01:49

Origineel gepost door Stoertje Snik :( Snik :( Mijn Verloofde is voor 4 weken!!!! op vakantie naar Marokko! Mijn god hij is nog maar 3 dagen weg.. En ik mis hem zo ontzettend.. Spreek en sms hem vaak, maar het blijft erg.. Eigenlijk ben ik maar een aanstelster.. Had ook nooit verwacht dat het zoveel impact op me zou hebben.. Zijn er soortgelijke mensen??? Die ongeveer hetzelfde meemaken.. Of stel ik me aan? Alleen al het woord Marokko doet me de rillingen bezorgen.. Al die verhalen over ongelukken, diefstallen, en schor (voodo).. :huil: :tranen: Je stelt je zeker niet aan meid, is normaal :).

Pagina's : [1] 2 3