Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kl*te dag

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
06-12-2002, 18:05

ik had vandaag zo een klote dag hoofdpijn van gisteren nadat ik een klap op me kop had gehad, uitgeput ndat ik achter me kaar door heb gewerkt vanaf vorige week aan een stuk door, weinig goede nacht rust en gewoon wat dingen waar ik van baal waar ik me zo op had verheugd die nu vervolgens niet door gaan ik heb echt een K*tdag gewoon ik heb nu zin om mezelf zo goed te gaan verwennen uit zelfmedelijden, maar wat zal ik gaan doen ik dacht gewoon shoppen en heel me portemenee en bankrekening leeg halen of een bezoekje brengen aan de zonnebank of gewoon naar de supermarkt lopen een een grote bak ijs halen en een DVD huren en voor de buis zitten en dan vervolgens vroeg gaan slapen en morgen mijn vrije dag vieren wat zal ik doen??

sweet_honnepon
06-12-2002, 18:08
Origineel gepost door mimi_tangaouia ik had vandaag zo een klote dag hoofdpijn van gisteren nadat ik een klap op me kop had gehad, uitgeput ndat ik achter me kaar door heb gewerkt vanaf vorige week aan een stuk door, weinig goede nacht rust en gewoon wat dingen waar ik van baal waar ik me zo op had verheugd die nu vervolgens niet door gaan ik heb echt een K*tdag gewoon ik heb nu zin om mezelf zo goed te gaan verwennen uit zelfmedelijden, maar wat zal ik gaan doen ik dacht gewoon shoppen en heel me portemenee en bankrekening leeg halen of een bezoekje brengen aan de zonnebank of gewoon naar de supermarkt lopen een een grote bak ijs halen en een DVD huren en voor de buis zitten en dan vervolgens vroeg gaan slapen en morgen mijn vrije dag vieren wat zal ik doen?? nou eerst naar de zonnebank en dan al je geld opmaken aan kleren en en dan nog langs de supermarkt om een extra grote bak ijs te halen en dan ga je relax voor de buis zitten........nou wat vind je ervan? :zwaai:

mimi_tangaouia
06-12-2002, 18:09
Origineel gepost door sweet_honnepon nou eerst naar de zonnebank en dan al je geld opmaken aan kleren en en dan nog langs de supermarkt om een extra grote bak ijs te halen en dan ga je relax voor de buis zitten........nou wat vind je ervan? :zwaai: als ik weer thuis ben dan is het weer heel laat en dan lig ik er weer heel laat in by the way ik moet een rood truitje of blouse hebben ik moet het hebben kan alleen niks leuk vinden word gek!!!

mimi_tangaouia
06-12-2002, 18:13
Origineel gepost door nadoriaanse_man Ach, als je die foto van die GLITTER shit weg haalt trouw ik misschien met je! :@ zou ik me daar dan beter bij moeten gaan voelen??? :confused:

leipe_mocro
06-12-2002, 18:16

lekker een dvd huren toch waarom niet dan ben je ook een beetje geestelijk ontspannen

MueZli
06-12-2002, 18:17
Ik heb nu acuut een rot avond, wat woorden wel kunnen doen soms.

leipe_mocro
06-12-2002, 18:18
ik bedoel dan vergeet je alles even moest er nog even bij anders ga je het verkeerd opvatten doei veel suxes

NaamLooS
06-12-2002, 18:18
hahah zeker de de stad in, lekker shoppen 100%, moet je echt doen!! luister naar me wijze raad!! :p

Hindaatje
06-12-2002, 18:24
Ik stem voor een grote bak ijs;) P.s wel cholade smaak he! Liefs Hinda

MueZli
06-12-2002, 18:25
Zou dat helpen ? Geen ijs thuis.

sweet_honnepon
06-12-2002, 18:26
Origineel gepost door Hindaatje Ik stem voor een grote bak ijs;) P.s wel cholade smaak he! Liefs Hinda nee man geen chocola smaak is niet lekker........koop liever aardbei of vanille smaak :)

doc25
06-12-2002, 18:29
ik heb een heerlijke dag gehad :stout: morgen wordt inshallah nog beter !

MueZli
06-12-2002, 18:29
We kunnen ook een potje gaan janken, op maat! Ey is dat niet wat ?

sweet_honnepon
06-12-2002, 18:36
Origineel gepost door doc25 ik heb een heerlijke dag gehad :stout: morgen wordt inshallah nog beter ! wat heb je dan gedaan.....inkopen gedaan bij zeeman zeker he :D

MueZli
06-12-2002, 18:39

Origineel gepost door MeuslitriX We kunnen ook een potje gaan janken, op maat! Ey is dat niet wat ? Correctie ik ga alleen janken, zoals bedelaars horen te doen.

Pagina's : [1] 2