Bekijk originele versie : waarom zijn de meeste leuke
vertel eens :confused: :confused: waarom zijn de meeste leuke jongens players....
De leukste jongens zijn of bezet of homo of playersssss
Kies maar :P
Tetouania1988
12-07-2004, 23:43
Origineel gepost door miss_pluisje
vertel eens :confused: :confused: waarom zijn de meeste leuke jongens players...
Omdat ze niets te doen hebben
en all1 aan 1 ding denken........:zwaai:
Tetouania1988
12-07-2004, 23:46
Origineel gepost door ZooFree
ik ben leuk, maar alhamdoelilah geen player het is maar mektab dames...de lieve jongens zoals mij..worden snel ingenomen ;)
geld ook voor de dames...alleen de ware ratten blijven over :D
Nou ik ben een hele normale meid hoor :D
Tetouania1988
13-07-2004, 00:17
Oke dan ! enzo! ofzo !
;) you know who :D
ja zekers ;)
ik_oke_is
13-07-2004, 00:22
ik ben leuk, maar alhamdoelilah geen player het is maar mektab dames...de lieve jongens zoals mij..worden snel ingenomen ;)
:lol:
:maf:
hihi deze uitspraak komt me bekend voor!! wil je ze3ma zeggen dat ik een rat ben??!! ik ben een mooie meid, voorzover een goede meid alhamdoulilah maar nee nog geen man in mijn leven...
diesel49
13-07-2004, 01:59
Origineel gepost door ghizlen
hihi deze uitspraak komt me bekend voor!! wil je ze3ma zeggen dat ik een rat ben??!! ik ben een mooie meid, voorzover een goede meid alhamdoulilah maar nee nog geen man in mijn leven...
http://animatiesite.nl/hpbimg/hartjesvallen.gif ben jij ook nog een beetje slim? want dan mag jij volgend jaar mijn http://animatiesite.nl/hpbimg/valentijnroosbemy.gif
afz. de http://members.rott.chello.nl/c.vanfraneker/ratmuis/005.gif :zwaai:
vertel eens :confused: :confused: waarom zijn de meeste leuke jongens players...
Ik ben geen player :ego:
:hihi:
:confused:...dit hoort togk bij onzin hoek maar goed
yup ze zijn hatelijk argghh ?:2..maar ja geen aandacht aangeven
DanGd_LayDy
14-07-2004, 10:54
Humm kun je je tog wel zelf bedenken, omdat zij er zo HOt uit zien, krijgen ze dus veel aand8 en maken ze daar gebruik van, maar gelukkieg niet bij alle :zwaai:
Als jij op players valt, dan zegt dat veel over jou.
Sinds wanneer zijn players leuk dan?
Origineel gepost door tonk
Sinds wanneer zijn players leuk dan?
Tja sommige Marokkaanse meiden vallen nu eenmaal op gladde jongens met praatjes en geld. En natuurlijk een mooie, nieuwe auto.
Najib26 : :goedzo:..Uw heeft helemaal gelijk ...niks meer aan toe te voegen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.