Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : brussel

Pagina's : [1] 2

hoceimanissa
19-04-2010, 17:27

hey mensen een vraag ik ga vrijdag met twee vriendinnen naar brussel maar weet niet of er iets leuks te doen is daar? zijn er mensen die daar vaak komen? waar zijn de leuke plekken daar in de stad en zo

karim_be
19-04-2010, 17:44
Hoe oud ben je? dan kom ik u wel ophalen. ;)

metalsiia
19-04-2010, 17:50
zou ik ook wel willen weten ja Up

hadouchi
19-04-2010, 18:01
Ik ben in Brussel wezen winkelen, en heb daar heerlijk gehad, is 1 lange brede winkels straat. Je kan er ook lekker eten. Maar het was voor mij de eerste keer, en was er niet bekend ( nog niet trouwens) ik had wel zoiets is dit het nou!! Had er meer van verwacht. Misschien heb ik de helft wel gemist ofzo. Maar heb ook nog daar gevraagt of er nog meer winkels waren, maar dat was waar ik dus al stond. Veel plezier trouwens,

hoceimanissa
19-04-2010, 18:43

Hoe oud ben je? dan kom ik u wel ophalen. ;) Eh gatver, nee dank je.

hoceimanissa
19-04-2010, 18:44
Ik ben in Brussel wezen winkelen, en heb daar heerlijk gehad, is 1 lange brede winkels straat. Je kan er ook lekker eten. Maar het was voor mij de eerste keer, en was er niet bekend ( nog niet trouwens) ik had wel zoiets is dit het nou!! Had er meer van verwacht. Misschien heb ik de helft wel gemist ofzo. Maar heb ook nog daar gevraagt of er nog meer winkels waren, maar dat was waar ik dus al stond. Veel plezier trouwens, oh thanks meid, dan wordt het gewoon winkelen of zo.

miss-tetouania
19-04-2010, 19:48
oww ik ga toevallig vrijdag naar antwerpen zelf ben ik ook naar Brussel geweest en het is daar zeker leuk, vooral om te winkelen dus zkr doen meid!!

_imane_
19-04-2010, 19:57
In brussel valt veel te doen

marociino
19-04-2010, 20:49
je hebt daar reu de brabant en molenbeek waar ik denk dat het iets voor jou is:)

FUDAIL
20-04-2010, 01:06
je hebt daar reu de brabant en molenbeek waar ik denk dat het iets voor jou is:) haha, haar niet naar Molenbeek sturen man..dan komt ze nooit meer naar Brussel haha:) Nee, ga nieuwstraat centrum de winkels afdoen, dan gaje naar LeNil (leuk restaurant op de Lemonnierlaan, halte Anneessens) en dan ga je nog eens shoppen op de Louisalaan (halte Louisa).. hoop dat het lukt

strait-a3ma
20-04-2010, 02:07
haha, haar niet naar Molenbeek sturen man..dan komt ze nooit meer naar Brussel haha:) Nee, ga nieuwstraat centrum de winkels afdoen, dan gaje naar LeNil (leuk restaurant op de Lemonnierlaan, halte Anneessens) en dan ga je nog eens shoppen op de Louisalaan (halte Louisa).. hoop dat het lukt ze kan ook naar de brouckere of la bours d8 ik:o

XMD
20-04-2010, 08:58
Of je rijd gewoon in één stuk door naar parijs !

leilabeauty
20-04-2010, 11:34
Je kunt beginnen bij de Rue neuve (nieuwstraat) dat is het centrum van Brussel, daar heb je ook shoppingcentre city 2. Als daar uitgeshopt bent hoef je maar enkel helemaal rechtdoor te lopen dan ben je in de Rue de brabant, winkelstraat met marokkaanse winkels, met jurken, stoffen en brol, genoeg eet tenten daar. Heb je nog tijd kun je nog naar Molenbeek gaan daar is ook een winkelstraat chausseé de gand. Veel winkelplezier!!!

riffiameiske
20-04-2010, 11:55
Je kunt beginnen bij de Rue neuve (nieuwstraat) dat is het centrum van Brussel, daar heb je ook shoppingcentre city 2. Als daar uitgeshopt bent hoef je maar enkel helemaal rechtdoor te lopen dan ben je in de Rue de brabant, winkelstraat met marokkaanse winkels, met jurken, stoffen en brol, genoeg eet tenten daar. Heb je nog tijd kun je nog naar Molenbeek gaan daar is ook een winkelstraat chausseé de gand. Veel winkelplezier!!!Juist, dit is zeker een aanrader :goedzo: Alleen vind ik Chaussée de Gand in Molenbeek wat minder..Ben er onlangs nog geweest, vroeger was het er veel beter.

leilabeauty
20-04-2010, 12:16

Juist, dit is zeker een aanrader :goedzo: Alleen vind ik Chaussée de Gand in Molenbeek wat minder..Ben er onlangs nog geweest, vroeger was het er veel beter. Ja op ten duur raak je op alles uitgekeken en wat je op de Rue de brabant heb, heb je op de chaussee de gand dr is niet veel verschil

Pagina's : [1] 2