Bekijk originele versie : aan de dames
waarom kijken meiden elkaar zo jaloers aan af en toe, of waarom als een jongen met een meisje loopt waarom kijken ze dan zo verliefd naar die jongen want als hij alleen is dan kijkt er geen dikke triena om :zwaai: :zwaai:
Sexy_Dushi
12-07-2004, 22:09
hahahahhahahahhahaha omdat we marokkanen zijn denk ik?!!
Habibinur
Zahma alleen meiden doen dat! Mijn vriend die wilt soms gasten wel neerslaan om die domme blikken. Ik kijk niet jaloers naar een ander heb weleens kritiek op kleding ofzo maar goed ik ben best kieskeurig dus! maar ben ook erg vaak positief als iemand knap is dan zeg ik dat en ben ik niet jaloers! We hebben allemaal wat moois
Tamqeyast
:rolleyes::haha: grappig :haha: ze3ma
Elhoub_girl
12-07-2004, 22:10
hahahahahahahaa Jongens kijken juist meestal naar chickies die langslopen.. wullah weet je hoevaak ik dat zie he Maar ik kijk die jongen dan kapot vies aan.. en dan verraad ik hem gewoon door hard tegen een vriendin te zeggen.. Wajoo hij looopt met ze chickie maar ze ogen rollen andere kanten op :haha: lekker Stoken :D Lekker voor hem
MocrowGirlBella
12-07-2004, 22:10
Origineel gepost door kozit
waarom kijken meiden elkaar zo jaloers aan af en toe, of waarom als een jongen met een meisje loopt waarom kijken ze dan zo verliefd naar die jongen want als hij alleen is dan kijkt er geen dikke triena om :zwaai: :zwaai:
Bullshit.......:ego:
Je ziet t gewoon verkeerd ps.....draag jij een bril?
zo ja welke sterkte?
zo nee schaf er een aan:stout:
:zwaai:
Waarom kijken mannen naar chickies die voorbijlopen terwijl naast hun eigen reet hun vrouw loopt
Echt achterlijk is dattt
Poesycat
12-07-2004, 23:01
KOZIT JE MOET NIET DENKEN DAT JE WAT BEN... JE BENT EEN EN AL EEN STUK VUIL... EN MAG JE TEGEN WOORDIG NIET KIJKEN!!!! KIJK NAAR JOU NIET HE... JIJ BENT ZO LELIJK ALS DE NACHT :stout:
EN NU IS HET JOU BEURT...
TIP: LOOOP NIET ACHTER JE KLEINE PIKKIE AAN :stout:
Tetouania1988
12-07-2004, 23:31
Misschien omdat ze JALOERS zijn op de andere meiden........ :rolleyes:
:boogie:
Tetouania1988
12-07-2004, 23:40
Origineel gepost door ZooFree
hij heeft echt gelijk...dit keer echt.....dames zijn snel jarloers als ze ene stelletje gelukkig zien...geld overigens oko voor de heren...maar niet voor mij.......;) want....
Waarom dan nie??? :confused:
En Ik word helemaal nie jaloers:wijs:
Tetouania1988
12-07-2004, 23:45
:hihi: brabantse :D
en Tetouania a jablia djana :D ik weet het niet laatst liep ik met mijn zwager en zus en ze zijn beiden nog jong en pas 1 jaar getrouwd nu...en 2 marokaanse sukkels liepen achter hun en liepen te schelden ze zagen mij niet en ik pakte ze en zei : "wat zei je over mijn zus en zwager?" en ik ben nogal nou breed voor mijn leeftijd :D en ze zeiden : "sorry sorry we wisten het NIET!!!!" en weg waren ze ...ze kunnen renne joh! :hihi:
aha daarom dus
Kom je ook uit Tetouan???
:zwaai:
Tetouania1988
13-07-2004, 00:19
Yep en tanger :D the place to be :D
Tetouan tuurlijk :banana:
DOUKALIA18
14-07-2004, 11:30
Klopt wel als ik met mijn vriend loop proberen meisjes ook wel eens oogcontact met hem te zoeken nederlandse meisjes en ook marokkaanse meisjes,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.