Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jacht op onzedelijk geklede vrouwen

Pagina's : [1] 2

Savina_is_back
12-07-2004, 21:57

In Iran lijkt de politie weer meer jacht te maken op onzedelijk geklede vrouwen. :confused: :confused: Doorschijnend Politiemannen en -vrouwen doen invallen in winkelcentra in Teheran. Volgens ooggetuigen hebben zij tientallen jonge vrouwen opgepakt die niet volgens de islamitische voorschriften waren gekleed. Ook heeft de politie kledingstukken uit boetieks en winkels in beslag genomen omdat die te doorschijnend of te strak waren. Invallen Een man zei dat hij zijn nicht mocht ophalen bij het politiebureau, op voorwaarde dat ze les zou nemen in islamitische normen en waarden. In de afgelopen weken zijn meer van dergelijke invallen gemeld. Ook bezoekt de politie steeds vaker feesten waar mogelijk alcohol wordt geschonken of waar jongens en meisjes met elkaar dansen. vinden jullie dit goed of niet? en hoe zouden jullie het vinden als het zo was in marokko? ik heb nog nooit zoiets doms gehoord!!!!!!!!!!!!!!!! is dit in meer arabische landen zo ©RTLNieuws.nl

Tamqeyast
12-07-2004, 21:59
ik weet nie zou wel erg zijn als je eenkeertje een strakke rok aan hebt maar dan wel tot de enkel en dan wel strak is ewa ik zou het niet weten gt ni

Savina_is_back
12-07-2004, 22:00
dat mag ook niet ze moeten wijde kleding aan,enzo zou jij in zo een land kunnen leven ,dat je niet zelf mag beslissen wat je aantrekt

Tamqeyast
12-07-2004, 22:01
nee dat niet egt niet

MocrowGirlBella
12-07-2004, 22:07

Origineel gepost door Savina_is_back dat mag ook niet ze moeten wijde kleding aan,enzo zou jij in zo een land kunnen leven ,dat je niet zelf mag beslissen wat je aantrekt Kl0pt in sommige landen is dat streng verboden.........k denk dat als je daar bent opgegroeid je er wel kunt leven hoor, voor ons is t anders wij zijn vergeleken met hun best vrij opgevoed in een vrij land dus k denk niet dat ik nu in zo n land zou kunnen leven:zwaai:

eyes_of_maroc
12-07-2004, 22:11
aan de ene kant is het beter.. want je moet eigenlijk kleding aan die je vorm niet mag laten zien.. dus ook zehma geen strakke rok en dan hoofddoek.. eigenlijk gewoon wijde kleding.. tenminste hun houden nog rekening met het geloof.. marokko is nu als europa aan het worden met blote kleding en piercings overal..

Tamqeyast
12-07-2004, 22:13
Origineel gepost door eyes_of_maroc aan de ene kant is het beter.. want je moet eigenlijk kleding aan die je vorm niet mag laten zien.. dus ook zehma geen strakke rok en dan hoofddoek.. eigenlijk gewoon wijde kleding.. tenminste hun houden nog rekening met het geloof.. marokko is nu als europa aan het worden met blote kleding en piercings overal.. kijk ze moeten hoofdoek dragen als je het niet uit je HART doet wat voornu heeft het dan :confused:

eyes_of_maroc
12-07-2004, 22:15
daar heb je gelijk in daarom zei ik ook aan de ene kant.. misschien dat ze er toch over na gaan denken.. je weet maar nooit..

Tamqeyast
12-07-2004, 22:16
das waar maar alles ligt tog in allah swt zijn handen

eyes_of_maroc
12-07-2004, 22:17
maar hier aan de mensen om hun zelf te bewijzen dat ze geloven in allah (swt)

Tamqeyast
12-07-2004, 22:20
yup mee eens:)

Savina_is_back
12-07-2004, 22:21
Origineel gepost door eyes_of_maroc aan de ene kant is het beter.. want je moet eigenlijk kleding aan die je vorm niet mag laten zien.. dus ook zehma geen strakke rok en dan hoofddoek.. eigenlijk gewoon wijde kleding.. tenminste hun houden nog rekening met het geloof.. marokko is nu als europa aan het worden met blote kleding en piercings overal.. als ze die mensen dwingen zich zo te kleden terwijl ze het zelf niet willen,dan telt dat toch niet bij god

DaNGeRouZLy
12-07-2004, 22:25
ik vind dat het iedereen zijn eigen keuze moet zijn en niet een opgedrongen keuze waar je niet achterstaat dit heeft alleen maar een averechts efect denk ik

Tijn
12-07-2004, 22:37
Origineel gepost door DaNGeRouZLy ik vind dat het iedereen zijn eigen keuze moet zijn en niet een opgedrongen keuze waar je niet achterstaat dit heeft alleen maar een averechts efect denk ik m`n moeder is een keer bont en blauw geknepen omdat ze ergens in Tunesie met korte mouwtjes rondliep.....Is al lang geleden en was een in een dorpie waar waarschijnlijk niet veel touristen kwamen......maar `t blijft een erg vreemde manier om iemand ergens op te wijzen :kwaad: Ksnap trouwens niet hoe zoiets als dit in Iran kan......Ik hoor Moslims steeds zeggen dat Islam geen dwang kent....maar hoe noem je dit dan?

Sephiroth
12-07-2004, 22:49

Origineel gepost door Tijn m`n moeder is een keer bont en blauw geknepen omdat ze ergens in Tunesie met korte mouwtjes rondliep.....Is al lang geleden en was een in een dorpie waar waarschijnlijk niet veel touristen kwamen......maar `t blijft een erg vreemde manier om iemand ergens op te wijzen :kwaad: Ksnap trouwens niet hoe zoiets als dit in Iran kan......Ik hoor Moslims steeds zeggen dat Islam geen dwang kent....maar hoe noem je dit dan? Precies. Die mensen leven de Islam kennelijk niet goed uit. Dat hele land klopt voor geen meter man. systematische mishandeling en marteling door politie en gevangenenbewaarders, buitengerechtelijke executies, wettelijke willekeur, vervolging van dissidenten en religieuze minderheden, beperking van de vrijheid van meningsuiting. Vrouwen hebben het extra moeilijk, zowel wettelijke als sociaal, NOEM MAAR OP.

Pagina's : [1] 2