Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Toenemend aantal marokkaanse hielenlikkers op dit forum.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

abdoel6666
06-12-2002, 17:10

Wat mij de laatste tijd heel erg opvalt is dat een groeiend aantal personen op deze forum hun marokkaan/Islamiet zijn verloochenen om zich als hollander te kunnen profileren, schande!!! Mensen laat je niet meeslepen in de hersenspoel praktijken van de atheisten en joden op dit net. De Islam gaat boven alles, vergeet dit niet. Wees trots op het feit dat je marokkaan bent en laat dit blijken!! En behandel de hielenlikkers ook als hielenlikkers.

RaZer
06-12-2002, 17:15
Origineel gepost door abdoel6666 Wat mij de laatste tijd heel erg opvalt is dat een groeiend aantal personen op deze forum hun marokkaan/Islamiet zijn verloochenen om zich als hollander te kunnen profileren, schande!!! Mensen laat je niet meeslepen in de hersenspoel praktijken van de atheisten en joden op dit net. De Islam gaat boven alles, vergeet dit niet. Wees trots op het feit dat je marokkaan bent en laat dit blijken!! En behandel de hielenlikkers ook als hielenlikkers. Noem eens een paar namen?

Dida
06-12-2002, 17:16
Origineel gepost door abdoel6666 Wat mij de laatste tijd heel erg opvalt is dat een groeiend aantal personen op deze forum hun marokkaan/Islamiet zijn verloochenen om zich als hollander te kunnen profileren, schande!!! Mensen laat je niet meeslepen in de hersenspoel praktijken van de atheisten en joden op dit net. De Islam gaat boven alles, vergeet dit niet. Wees trots op het feit dat je marokkaan bent en laat dit blijken!! En behandel de hielenlikkers ook als hielenlikkers. Een HielenLikkers voor de "Hollandien" en "Ongelovigen"zijn Schiet toch niet zoveel op, zal je niks aan hebben in het HierNamaaLs!

zakia_1984
06-12-2002, 17:16
als het alleen op het forum zou gebeuren zou er niets aan de hand zijn

N_E_R_D
06-12-2002, 17:18

Origineel gepost door zakia_1984 als het alleen op het forum zou gebeuren zou er niets aan de hand zijn Ja in het dagelijks leven ook....

emsoem
06-12-2002, 17:19
*ZUCHT* leef en laat leven ooit van gehoort???? :rolleyes: =emsoem=

Dida
06-12-2002, 17:21
Origineel gepost door emsoem *ZUCHT* leef en laat leven ooit van gehoort???? :rolleyes: =emsoem= Leef en Laat Leven? V.B Ja Schiet dan maar RegelDirect alle Palestijnen in 1 keer dood! Sinds je de Joden ook moet laten leven zoals hun dat willen :rolleyes: :)

abdoel6666
06-12-2002, 17:27
Origineel gepost door RaZer Noem eens een paar namen? Lees de topics van ait waryaghar er eens op na.

emsoem
06-12-2002, 17:30
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Leef en Laat Leven? V.B Ja Schiet dan maar RegelDirect alle Palestijnen in 1 keer dood! Sinds je de Joden ook moet laten leven zoals hun dat willen :rolleyes: :) ik had het tegen iedereen...en voor iemand die mensen moord omdat (wat voor reden dan ook) vindt ik gewoon raar je kunt toch gewoon normaal met el kaar omgaan...en als er 1 de fout in gaat waar dan ook de andere??? =emsoem=

Dida
06-12-2002, 17:31
Origineel gepost door emsoem ik had het tegen iedereen...en voor iemand die mensen moord omdat (wat voor reden dan ook) vindt ik gewoon raar je kunt toch gewoon normaal met el kaar omgaan...en als er 1 de fout in gaat waar dan ook de andere??? =emsoem= TuuRlijk, men Behoort Goed met elkaar om te gaan! Maar als Moslim is het toch ook je Plicht om iemand er op te wijzen dat tie het niet goed doet, op een Vriendelijke manier natuurlijk:) Maar ja, ik denk niet dat deze topic hier Over Gaat!

RaZer
06-12-2002, 17:31
Origineel gepost door abdoel6666 Lees de topics van ait waryaghar er eens op na. Ow nu snap ik het. Zijn collums bedoel je?

emsoem
06-12-2002, 17:33
Origineel gepost door -RaChiDa¿- TuuRlijk, men Behoort Goed met elkaar om te gaan! Maar als Moslim is het toch ook je Plicht om iemand er op te wijzen dat tie het niet goed doet, op een Vriendelijke manier natuurlijk:) Maar ja, ik denk niet dat deze topic hier Over Gaat! ja op een aardige mannier ja, ik merkt het ja (wat je hier dus niet zo is, hillenlikker enzz enzz ) =emsoem=

grendel
06-12-2002, 17:40
Origineel gepost door abdoel6666 Wat mij de laatste tijd heel erg opvalt is dat een groeiend aantal personen op deze forum hun marokkaan/Islamiet zijn verloochenen om zich als hollander te kunnen profileren, schande!!! Mensen laat je niet meeslepen in de hersenspoel praktijken van de atheisten en joden op dit net. De Islam gaat boven alles, vergeet dit niet. Wees trots op het feit dat je marokkaan bent en laat dit blijken!! En behandel de hielenlikkers ook als hielenlikkers. I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM Tevreden !!!!!!!!!!!!!!!!! :kwaad: Droom verder jongen, dit is een forum om te discussieren. Als iemand wat zegt wat jou niet bevalt staat het jou vrij om te reageren. Of niet natuurlijk. Wordt er iets gezegd waar jij het niet mee eens bent dan moet je daar op reageren met jouw verhaal en dan kunnen andere mensen zelf wel uitmaken waar ze het wel mee eens zijn. Om mensen voor hielenlikkers uit te maken omdat ze iets beweren waar jij het niet mee eens bent lijkt mij iets te voorbarig. En niet alle mensen belijden hun godsdienst zoals jij dat graag zou willen zien.Maar goed, dat is weer een andere discussie. dis·´cus·sie (de ~ (v.)) 1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden => dispuut dis·´cus·sie·groep (de ~) 1 groep van personen die van gedachten wisselt over een bepaald onderwerp

abdoel6666
06-12-2002, 18:09
Origineel gepost door grendel I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM I LOVE MAROKKO I LOVE ISLAM Tevreden !!!!!!!!!!!!!!!!! :kwaad: Droom verder jongen, dit is een forum om te discussieren. Als iemand wat zegt wat jou niet bevalt staat het jou vrij om te reageren. Of niet natuurlijk. Wordt er iets gezegd waar jij het niet mee eens bent dan moet je daar op reageren met jouw verhaal en dan kunnen andere mensen zelf wel uitmaken waar ze het wel mee eens zijn. Om mensen voor hielenlikkers uit te maken omdat ze iets beweren waar jij het niet mee eens bent lijkt mij iets te voorbarig. En niet alle mensen belijden hun godsdienst zoals jij dat graag zou willen zien.Maar goed, dat is weer een andere discussie. dis·´cus·sie (de ~ (v.)) 1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden => dispuut dis·´cus·sie·groep (de ~) 1 groep van personen die van gedachten wisselt over een bepaald onderwerp Het is de harde waarheid!!! Hoe mooi je je verhaal ook brengt als jood die je bent, er zullen weinig zijn die erin trappen, tenzij het hielenlikkers zijn.

MueZli
06-12-2002, 18:13

Deed de profeet saw aan hielenlikkerij toen hij zijn joodse buurman goed behandelde ? Deed Umar ibnul Khattab aan hielenlikkerij, toen hij meer bezorgd was over de handhaving van de rechten van minderheden onder zijn leiderschap, dan de rechten van de moslims zelf ? Is wederzijdse respect hielenlikkerij ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8