Bekijk originele versie : - Ik wil jullie allen waarschuwen.
Salaam ahlekom wa rahmatoe allah wa barakatoe.
ik wil jullie via deze weg waarschuwen voor raaqi genaamd Mahmoud te Amsterdam. Deze man leek in mijn ogen mijn sabaab te zijn nadat ik zijn nummer had gekregen van een vriendin en ik me behoorlijk ziek voelde en opzoek was naar een "betrouwbare raaqi" nadat hij mij vertrouwen had zag ik dat deze man ineens veranderde in een golddiger die alleen op geld uit is.
Tijdens mijn ziekte las ik boeken genaamd "geneeswijze van tovernarij" en toen besefte ik dat deze man bezetenheid en shir niet behandeld volgens koran en soena.
- Hij behandeld je appart in een gesloten kamer.
- Vraagt voor spreekuur 50 euro en vervolgens voor elke sessie 25 euro/max 30 min.
- Hij praat en lacht met je
- Hij beweert dat hij jou enkel kan genezen en niemand anders
- kwam er laatst achter dat hij rookt? :confused:
- Hij verkoop flessen water met koran gereciteerd )
Sinds wanneer mag je de kost verdienen aan koran?
En zo kan ik nog andere dingen over hem zeggen maar dat bespaar ik mezelf.
Ik wil enkel al mijn zusters en broers waarschuwen voor deze schoft.
Zie site knoez.nl
wa ahlekom salaam
Wilde je gratis laten behandelen dan? In nederlands is niets gratis meid..
Wilde je gratis laten behandelen dan? In nederlands is niets gratis meid..
Sinds wanneer mag je geld vragen voor rokeya? Nieuw?
Dan wil ik ook mijn brood verdienen met rokeya hoef ik geen advocaat voor te zijn om zo rijk te worden.
hayar1234
18-04-2010, 20:47
Als je uit jezelf wat geeft ok, maar dat hij een tarief vraagt en beweert je te kunnen genezen kan gewoon niet. en alleen eerste gesprek vraagt hij 50e vind ik al helemaal niet kunnen.
PlasaToro_Girl
18-04-2010, 21:03
Wat raar allemaal dat jullie snel iemand in vertrouwen kunnen nemen.
marokkia14
18-04-2010, 22:03
wajow wat erg.
hij wacht totdat hij je vertouwen heeft dan begint hij belachelijke bedragen te vragen.
the_eagle
19-04-2010, 19:14
vertel hoeveel geld ben je kwijt?
Umm_Benjamine
19-04-2010, 19:44
ik zeker 500 euro.
- Hij behandeld je appart in een gesloten kamer.
Ehm..dit is verboden;
http://islamqa.com/en/ref/21599/
En lees;
http://islamqa.com/en/ref/11049/
- Hij praat en lacht met je
Dit terwijl jullie alleen zijn?
- Hij beweert dat hij jou enkel kan genezen en niemand anders
Als ik het goed begrijp,beweerd hij dat hij de enige genezer is?Dus genezing is alleen via zijn hand? Frappant.
Dit terwijl Allaah de Genezer is?
الَّذِي خَلَقَنِي فَهُوَ يَهْدِينِ وَالَّذِي هُوَ يُطْعِمُنِي وَيَسْقِينِ وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ يَشْفِينِ
Degene Die mij geschapen heeft,Hij leidt mij.En Hij is Degene Die mij voedt en Die mij te drinken geeft.En Wanneer ik ziek ben dan is Hij het Die mij geneest. (26:78,80)
Wassalam
Aith_Said
20-04-2010, 15:00
Hij mag er wel geld voor vragen. Daar is niets mis mee. Zelfs de imaam in de moskee en/of de muaddin kunnen geld vragen voor de bijdrage die ze leveren aan de moslimgemeenschap....
Maar de rest van wat je verteld is volgens mij islamitisch gezien niet in orde hoor, je mag niet met hem alleen zijn want anders is de shaytaan de derde.....
Umm_Benjamine
20-04-2010, 21:48
Hij mag er wel geld voor vragen. Daar is niets mis mee. Zelfs de imaam in de moskee en/of de muaddin kunnen geld vragen voor de bijdrage die ze leveren aan de moslimgemeenschap....
Maar de rest van wat je verteld is volgens mij islamitisch gezien niet in orde hoor, je mag niet met hem alleen zijn want anders is de shaytaan de derde.....
Mij mag hij 25 euro vragen maar mijn zuster die belt vraagt hij 70 euro?
Dan klopt er toch iets niet? Mag je tegenwoordig ook water verkopen met koran?
Wat ik weet! En raaqi mag niet vragen maar aannemen wat hij krijgt en dan moet je tevreden zijn met een dadel. Want je doet het toch omwille van Allah?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.