Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gaat zo n aar huis

Itsjustme
06-12-2002, 16:19

ik wil de ff zeggen dat ik zo de tram ga pakken en richitng huis ga en wat ik dan onderweg allemaal mee ga maken vertel ik morgen wel ik maak altijd wel wat mee haahaha wat een f*****in verveling d amnzz ik heb dus echt helemaal nikst e doen!!! ik zit af te tellen tot het time to leave is

Loubnameknesia
06-12-2002, 16:20
Doei alvast veel plezier vanavond met wat je ook van plan bent om te doen. Loubna

RaZer
06-12-2002, 16:20
Origineel gepost door Itsjustme ik wil de ff zeggen dat ik zo de tram ga pakken en richitng huis ga en wat ik dan onderweg allemaal mee ga maken vertel ik morgen wel ik maak altijd wel wat mee haahaha wat een f*****in verveling d amnzz ik heb dus echt helemaal nikst e doen!!! ik zit af te tellen tot het time to leave is waar ben je nu dan? :confused:

Itsjustme
06-12-2002, 16:26
thnx wijfie en razer ik ben op mn stage en ik verveel me gewoon zo ergg

Itsjustme
06-12-2002, 16:32

de 13 ga je gezellig mee vriend ?? ;) haha

RaZer
06-12-2002, 16:33
Hier in Breda rijden geen trams alleen tractors :rolleyes: Zo goed kadir :D

Itsjustme
06-12-2002, 16:38
haha serieus moet ik maar ff een keer langs komen gaan we romantisch een ritje in de tractor maken door de bossen,weide enzz haha geweldig idee toch razer??? :)

SamiaGirl
06-12-2002, 16:50
Origineel gepost door Itsjustme thnx wijfie en razer ik ben op mn stage en ik verveel me gewoon zo ergg volgens mij heb je niks anders gedaan dan hier gezeten ;) noem je dat stage lopen hmmmz dat betwijfel ik Maar wijffie welthuis en doe rustig ga niet achter in de tram zitten maar in het midden of voorin en kijk niet naar vreemde mannen verder wees een goede blablablabla :zwaai: Boussa Samia

RaZer
06-12-2002, 16:53
Origineel gepost door Itsjustme haha serieus moet ik maar ff een keer langs komen gaan we romantisch een ritje in de tractor maken door de bossen,weide enzz haha geweldig idee toch razer??? :) Tuurlijk.. je wil niet weten niet hoe mooi het uitzicht vanaf een tractor kan zijn.... :D

emsoem
06-12-2002, 16:58
waar ben je dan???? =emsoem=

Itsjustme
09-12-2002, 10:42
op mn stage emsoum de hele week van 9 tot 5 echt een drama!!