Bekijk originele versie : Kind van haar moeder afgepakt!!
zeester_dame
18-04-2010, 10:09
Beste Marokko leden, Ik hoorde gister een naar verhaal die is overkomen bij een familie lid die ik niet zo goed ken (verre Familie). ik heb niet kunnen slapen, het gaat om een vrouw die vanuit Marokko naar nederland is gekomen omdat ze met een S.... trouwde, ze kregen samen een prachtig kind samen. na de bevalling nam hij haar mee en zijn kind naar MArokko als excuus dat kind haar oma ziet ( moeders kant haar moeder leefde in marokko en zijn ouders hier). daar in Marokko nam hij zijn dochter mee ( waarschijnlijk gebruikte hij als excuus dat hij naar strand met er ging) en nooit is terug gekomen. Su.... is naar Nederland terug gekomen met zijn kind en moeder achter gelaten. het is nu zeker 8 jaar terug, moeder zal geen leven meer hebben zodner haar kind. ik wil helpen wat ik kan doen, wie heeft informatie a.u.b. het is wel 8 jaar terug nu. niemand van dichtbijzijnde familie heeft wat er van gezegd, ik wil haar helpen waar kan ik terecht???
bedankt alvast.
zeester_dame
18-04-2010, 10:15
is al 8 keer bekeken en niemand die klein tip heeft??
shitana83
18-04-2010, 12:42
Sorry meid, mijn tante heeft zoiets meegemaakt alleen toen had hij de kids naar marokko ontvoerd. Ze heeft jaren zitten procederen totdat ze het min of meer had opgegeven. Liep constant tegen een muur aan.
Het is nu eenmaal lastig en denk niet dat er mensen zijn hier die je kunnen helpen. Ik zou eerder dan naar een juridisch loket toestappen of een advocaat.
Succes!
farah680
18-04-2010, 16:42
UP
Wat erg joh! :jammer:
Marokkaanse224
18-04-2010, 17:01
erg ..
limburgse.
18-04-2010, 17:02
Ze moet naar Nederlandse ambassade gaan in Marokko & hun om info vragen.
Ik ken meerdere kennissen die het ook is overkomen. Maar die vrouwen zijn gewoon teruggekomen wel na een lange strijd. Ze hebben hun kinderen ook teruggekregen. Dus gewoon bij allerlei instanties langsgaan en info inwinnen, want het is mogelijk. Succes!
zeester_dame
18-04-2010, 22:14
mijn verhaal ligt erg ingewikkeld, ik zelf ken hun niet die verre familie van mij. het is allees dat ik het gesprek had opgevangen en gelijk meer wilde weten. toen is mij verteld wat er gebeurd is met haar, ik vond het erg en wil haar helpen. als ik weet dat ik haar kan helpen met jullie info enz ga ik haar dit zomer bezoeken in marokko. ik wil haar helpen kan niet toestaan dan een kind van haar moeder word afgenomen.
bedankt voor jullie reactie's
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.