Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Israël arresteert Nederlandse activiste

Pagina's : [1] 2 3

Raihana
12-07-2004, 18:25

Uitgegeven: 12 juli 2004 17:41 JERUZALEM - De Israëlische autoriteiten hebben een Nederlandse activiste gearresteerd. Zij hielden de 46-jarige Christine Grefer om veiligheidsredenen aan toen zij op de luchthaven van Tel Aviv het land binnenwilde. Dat maakte de advocate van de Groningse maandag bekend. Grefer wilde in de Palestijnse gebieden tegen de bouw van de Israëlische muur demonstreren, die Israël van de Palestijnen scheidt. De advocate protesteerde al met succes tegen een onmiddellijke uitzetting van Grefer. Ze eist een juridische behandeling om gedaan te krijgen dat Grefer alsnog Israël binnenmag. De Groningse was vrijdag op de luchthaven geland en zit sindsdien vast in een detentiecentrum op het vliegveld.

rnaj
12-07-2004, 19:34
Origineel gepost door Raihana Uitgegeven: 12 juli 2004 17:41 JERUZALEM - De Israëlische autoriteiten hebben een Nederlandse activiste gearresteerd. Zij hielden de 46-jarige Christine Grefer om veiligheidsredenen aan toen zij op de luchthaven van Tel Aviv het land binnenwilde. Dat maakte de advocate van de Groningse maandag bekend. Grefer wilde in de Palestijnse gebieden tegen de bouw van de Israëlische muur demonstreren, die Israël van de Palestijnen scheidt. De advocate protesteerde al met succes tegen een onmiddellijke uitzetting van Grefer. Ze eist een juridische behandeling om gedaan te krijgen dat Grefer alsnog Israël binnenmag. De Groningse was vrijdag op de luchthaven geland en zit sindsdien vast in een detentiecentrum op het vliegveld. Goeie copy/paste actie, maar heb je ook nog een mening (en het liefst een eigen)

Raihana
12-07-2004, 19:41
Origineel gepost door rnaj Goeie copy/paste actie, heb je ook nog een mening Ja, Ik ben blij dat er nog zulke Nederlanders zijn, die de waarheid in zien wat betreft de joden die andermans land willen inpikken.. Dit is mijn mening, en hier zul je het mee moeten doen.. :)

rnaj
12-07-2004, 19:45
Origineel gepost door Raihana Ja, Ik ben blij dat er nog zulke Nederlanders zijn, die de waarheid in zien wat betreft de joden die andermans land willen inpikken.. Dit is mijn mening, en hier zul je het mee moeten doen.. :) Mmm, raar wij lijken het eens te zijn met elkaar :D

Deliana
12-07-2004, 19:48

Er zijn altijd Nederlanders die het heerlijk vinden om te protesteren en te demonstreren, maakt niet uit voor of tegen wat. Maar dat er mensen ook nog eens zo gek zijn en daar een vliegtuig voor pakken.

rnaj
12-07-2004, 19:50
Origineel gepost door nostradamus Magere mening, maar sommigen zijn al blij met een dode mus. Veel geluk ermee. :D En wat is er mager aan deze mening.... :confused: kort en krachtig, daar hou ik persoonlijk wel van :cool:

Deliana
12-07-2004, 19:51
Origineel gepost door Jassino Zo zie je maar weer hoe smerig doodellendig een jood van binnen kan zijn. Daar hebben de joden niet het alleenrecht op hoor.

rnaj
12-07-2004, 19:52
Origineel gepost door Deliana Daar hebben de joden niet het alleenrecht op hoor. :( Inderdaad, helaas :kwaad:

Raihana
12-07-2004, 19:55
Origineel gepost door nostradamus Magere mening, maar sommigen zijn al blij met een dode mus. Veel geluk ermee. :D Liever een dode nostradamus als een dode mus, maar helaas volgende keer beter. :D Heb jij nog een ''vette'' mening, of kan je alleen nutteloze commentaar geven..

Raihana
12-07-2004, 20:20
Origineel gepost door Carolus Waarom kicken sommige moslim-pubers toch zo op doodmaken van andersdenkenden? Wij weten wel waarom we langzaamaan de duimschroef gaan aandraaien. Wij zijn de on-nederlanders gewoon zat, weg ermee... Ja hoor en nu meteen voor slachtoffer spelen.. Jij loopt van alles te roepen altijd, en altijd negatief...om ons moslims woedend te maken, dan krijg je een koekje van je eigen deeg, en dan ga je meteen zielig doen.. Kom op zeg, jij moet weg wezen met je hart vol haat voor de Islam en de moslims..

Deliana
12-07-2004, 20:39
Origineel gepost door Jassino Daar ga je de fout in, je leid zeker aan holocost-syndroom Neen!! alleen de joden kunnen zo gemeen zijn, vergeet dat nooit! Het eerste wat je leert in Griekenland op de basisschool is: Er is maar een vijand, en dat is de Turk. Hij is vies, vals, gemeen, laf, leugenachtig, en het ergste van alles, het is een moslim. Ook leer je vreselijke patriotische liedjes, met teksten waar ik me nu nog voor doodschaam. Volgens mij leren Marokkanen op die Islamitische scholen precies hetzelfde maar dan ten aanzien van de Joden. Weet je wel hoe gevaarlijk dat is.

Deliana
12-07-2004, 20:53
Origineel gepost door Jassino Je ziet Marokkanen, Turken en Grieken niet met o.a. bulldozers mensen plat walmen, dat is het verschil. Op dit moment niet nee, maar moet ik je naar het verleden gaan verwijzen?? En de Palestijnen hebben net zulke smerige grappen als de Joden.

grendel
12-07-2004, 21:15
Origineel gepost door Deliana Het eerste wat je leert in Griekenland op de basisschool is: Er is maar een vijand, en dat is de Turk. Hij is vies, vals, gemeen, laf, leugenachtig, en het ergste van alles, het is een moslim. Ook leer je vreselijke patriotische liedjes, met teksten waar ik me nu nog voor doodschaam. Volgens mij leren Marokkanen op die Islamitische scholen precies hetzelfde maar dan ten aanzien van de Joden. Weet je wel hoe gevaarlijk dat is. Ik heb het gezien........ Vlucht uit de hemel Een moslimschool in Indonesië zondag 14 december 2003 20:55 Net 3 zondag 11 juli 2004 20:54 Net 3 (Herhaling) Recente aanslagen zoals op een discotheek op Bali in oktober 2002 en nog recenter op het Marriot hotel in Jakarta in juli 2003, hebben de wereld doen schrikken. Indonesië stond toch bekend als het land van de eeuwige glimlach, met een gematigd islamitische gemeenschap? Maar door de aanslagen veranderde dat beeld ingrijpend en kreeg Indonesië een grimmig gezicht. Vooral omdat de daders gevonden werden in fundamentalistisch islamitische kringen die grotendeels worden gevormd op islamitische jongensinternaten. In Tegenlicht een portret van zo’n jongensinternaat op Centraal Java. Met de groeiende armoede in Indonesië verbreidt ook de islam zich meer en meer. Fundamentalistische organisaties vervullen in Indonesië een actieve en sociale rol. Eén van de terreinen waarop ze actief zijn is het opzetten van scholen. Alleen al op Centraal Java is het aantal moslimscholen de afgelopen vijftien jaar verdubbeld. Deze moslimscholen hebben omgekeerd weer een grote invloed op het politieke en sociale leven. In 'Vlucht uit de hemel' blijkt dat de islamitische jongensinternaten eveneens een rol spelen bij aanslagen die regelmatig in dorpen op Java plaatsvinden. Aanslagen die de wereldpers niet bereiken omdat ze te 'klein' zijn. Hoe komen jongeren op een moslimschool terecht, hoe worden jonge moslims opgeleid en met welke ideeën worden ze gevormd? Wat is de betekenis van de islam voor deze jongeren en welke invloed heeft de school op hun dagelijkse leven? Documentairemaker Leonard Retel volgt de 13-jarige Johan die door zijn ouders in een jongensinternaat wordt geplaatst. In de documentaire wordt van binnenuit getoond hoe de medeleerlingen en leerkrachten Johan het reilen en zeilen van het internaat proberen bij te brengen. Regie: Leonard Retel Productie: Mariska Schneider, Nicoline Tania Eindredactie: Roel van Broekhoven/Doke Romeijn/Frank Wiering http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/15226727/ Gewoon hersenspoeling.

Deliana
12-07-2004, 21:19
Origineel gepost door grendel Gewoon hersenspoeling. Dat bedoel ik. Levens gevaarlijk zul onderwijs. En nu in Nederland, heb ik Turkse vrienden, koerden en zelfs Marokkanen. En.....why not..... :rolleyes:

grendel
12-07-2004, 21:45

Origineel gepost door Deliana Dat bedoel ik. Levens gevaarlijk zul onderwijs. En nu in Nederland, heb ik Turkse vrienden, koerden en zelfs Marokkanen. En.....why not..... :rolleyes: Multi-culti is de toekomst, of je het nou leuk vindt of niet. Uiteindelijk zijn bijvoorbeeld de Verenigde Staten van Amerika zo groot geworden :D

Pagina's : [1] 2 3