Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Motor gestolen!!!Amsterdam...

Pagina's : [1] 2 3 4

rachidovich
18-04-2010, 01:38

In de nacht van donderdag 15 april op vrijdag 16 april tussen 00:00 - 08:00 in de ochtend is mijn motor ontvreemd. De motor was bevestigd aan de lantarenpaal met een kettingslot, stuurslot, remschijfslot en een alarm. Aangezien de kettingslot alleen is doorgeknipt en het schijfremslot niet gevonden is, is de motor waarschijnlijk op een trailer of bus gezet.... Hopelijk komt iemand hem nog tegen maar ik ben bang dat ie al ergens in het buitenland of in onderdelen staat... Mocht iemand hem herkennen hoor ik het graag! Merk: Yamaha type: R1 Kenteken: MG-TD-50 ID-nummer: JYARN91000007846 Politie en verzekering zijn al ingelicht. http://img103.imageshack.us/img103/7938/96559764.jpg http://img40.imageshack.us/img40/2231/naamloosjpg1.jpg

buurman_nr22
18-04-2010, 20:30
ik zal mijn ogen openhouden broeder. laatst waren er ook 2 jongens gespot bij mijn motor die van mij zit ook tegen een paal met ketting slot, stuurslot en alarm. wordt nu wel een beetje woest man.

fatima_1986
18-04-2010, 21:29
Insha Allaah vindt je het of kom je er achter wie het heeft gestolen.

SALAH1
18-04-2010, 21:50
Oh shit a gmi, waar in amsterdam ? Wat doet een verzekeraar bij diefstal ?

rachidovich
18-04-2010, 22:22

ik zal mijn ogen openhouden broeder. laatst waren er ook 2 jongens gespot bij mijn motor die van mij zit ook tegen een paal met ketting slot, stuurslot en alarm. wordt nu wel een beetje woest man. ja man, het is gewoon niet te geloven, ik had hem ook niet zo lang. erg zuur ik hoop dat je ook goed verzekerd bent, want in amsterdam ze jatten motoren zelf uit garages/boxen Insha Allaah vindt je het of kom je er achter wie het heeft gestolen. Insha'3lah, :goedzo: Oh shit a gmi, waar in amsterdam ? Wat doet een verzekeraar bij diefstal ? eigenlijk in diemen! gelukkig ben ik All-risk verzekerd, en komt allemaal goed Insh'3lah, ik krijg gewoon dagwaarde van de motor terug maar dat is pas na 30 dagen man, verz.regels van diefstal!! het nu al mooi weer geworden om te rijden, ik baal als een steker man:moe:

marOkaansemeid_
19-04-2010, 14:51
Subhanallah a gma, dat zie je de laatste tijd zovaak dat er motors worden gestolen:moe: Insch'Allaah zul jij je motor terug krijgen, en zal diegene die m heeft gestolen. Zwaar gestraft worden..:ameen:

rachidovich
19-04-2010, 19:56
Subhanallah a gma, dat zie je de laatste tijd zovaak dat er motors worden gestolen:moe: Insch'Allaah zul jij je motor terug krijgen, en zal diegene die m heeft gestolen. Zwaar gestraft worden..:ameen: Insha'3lah, dank je meid:goedzo:

Tyfoon
19-04-2010, 19:57
2maanden terug was die van mij ook genakt in Amsterdam west..ik had hem daar in de buurt van slotervaart gelukkig was ik goed verzekerd en heb ik inmiddels een leuke bedrag terug gekregen mij is verteld dat hij door paar bouwvakker die daar aan het werk waren in een busje gestopt ik heb overal gevraagd maar het blijkt een Poolse bedrijf die was ingehuurd dus ik denk dat jouw motor nu ook inmiddels in polen is ofzo echt jammer

rachidovich
Up! :goedzo:

SALAH1
Subhanallah a gma, dat zie je de laatste tijd zovaak dat er motors worden gestolen:moe: Insch'Allaah zul jij je motor terug krijgen, en zal diegene die m heeft gestolen. Zwaar gestraft worden..:ameen: is het gma ? ik dacht Gmi :hihi:

rachidovich
19-04-2010, 20:03
2maanden terug was die van mij ook genakt in Amsterdam west..ik had hem daar in de buurt van slotervaart gelukkig was ik goed verzekerd en heb ik inmiddels een leuke bedrag terug gekregen mij is verteld dat hij door paar bouwvakker die daar aan het werk waren in een busje gestopt ik heb overal gevraagd maar het blijkt een Poolse bedrijf die was ingehuurd dus ik denk dat jouw motor nu ook inmiddels in polen is ofzo echt jammer das wel k$t ja, die van mij is door 2 mijn eigenland genoten gestolen:moe: ik had vrijdagmiddag een briefje in de flats opgehangen met een vraag aan de buren of ze die nacht iets gehoord/gezien hebben, ik ben zaterdag gebeld door een buurjongen die niet wist dat de motor van mij was, hij zag uit het raam vanaf de 5e verdieping 2 jongens om half 4 snachts zien het kettingslot openbraken en de motor wegvoerden terwijl de jongens op een scooter merk vispa de motor voortduwde. hij heeft uit het raam geroepen geschreeuwd naar de jongens en die gingen gewoon door waar mee bezig waren, toen heeft hij 112 gebeld maar die waren (actie) al te laat!!

rachidovich
19-04-2010, 20:06
is het gma ? ik dacht Gmi :hihi: gmi ola gma?? ik weet niet eens wat ze betekenen:o

buurman_nr22
19-04-2010, 20:30
das wel k$t ja, die van mij is door 2 mijn eigenland genoten gestolen:moe: ik had vrijdagmiddag een briefje in de flats opgehangen met een vraag aan de buren of ze die nacht iets gehoord/gezien hebben, ik ben zaterdag gebeld door een buurjongen die niet wist dat de motor van mij was, hij zag uit het raam vanaf de 5e verdieping 2 jongens om half 4 snachts zien het kettingslot openbraken en de motor wegvoerden terwijl de jongens op een scooter merk vispa de motor voortduwde. hij heeft uit het raam geroepen geschreeuwd naar de jongens en die gingen gewoon door waar mee bezig waren, toen heeft hij 112 gebeld maar die waren (actie) al te laat!! waarom altijd de marokkanen..? ik heb bakstenen bij me raam, als ik iets hoor eerst bakstenen afvuren en dan naar beneden rennen met knuppel.

Tyfoon
19-04-2010, 21:05
das wel k$t ja, die van mij is door 2 mijn eigenland genoten gestolen:moe: ik had vrijdagmiddag een briefje in de flats opgehangen met een vraag aan de buren of ze die nacht iets gehoord/gezien hebben, ik ben zaterdag gebeld door een buurjongen die niet wist dat de motor van mij was, hij zag uit het raam vanaf de 5e verdieping 2 jongens om half 4 snachts zien het kettingslot openbraken en de motor wegvoerden terwijl de jongens op een scooter merk vispa de motor voortduwde. hij heeft uit het raam geroepen geschreeuwd naar de jongens en die gingen gewoon door waar mee bezig waren, toen heeft hij 112 gebeld maar die waren (actie) al te laat!! Politie gaat zeker niks voor jou doen alleen die aangifte halen zodat je het naar je verzekering kan sturen.ik weet nog dat ik daar kwam en dat die vieze vuile kut agent echt letterlijk het volgende tegen mij zei nadat ik mijn verhaal had gedaan zei hij: "Blijkbaar gaat iemand goed op vakantie naar Marokko dit jaar" waarop ik antwoord dat het waarschijnlijk polen waren en hij begon te lachen en zei "neej dat zijn jou landgenoten" ik heb nu ook een klacht lopen tegen over die vieze agent wegens racisme maar vieze jood ontkent alles gelukkig heb ik gehoord dat er bij elke kamertje een bewakings camera zit en mijn advocaat eist nu van hun om inzage te hebben op die beelden maar ze weigeren nog ze willen een schikking met mij treffen maar fuck dat geld dit gaat zn baan kosten dus aan die vieze honden heb je echt niks aan

rachidovich
20-04-2010, 21:12

Politie gaat zeker niks voor jou doen alleen die aangifte halen zodat je het naar je verzekering kan sturen.ik weet nog dat ik daar kwam en dat die vieze vuile kut agent echt letterlijk het volgende tegen mij zei nadat ik mijn verhaal had gedaan zei hij: "Blijkbaar gaat iemand goed op vakantie naar Marokko dit jaar" waarop ik antwoord dat het waarschijnlijk polen waren en hij begon te lachen en zei "neej dat zijn jou landgenoten" ik heb nu ook een klacht lopen tegen over die vieze agent wegens racisme maar vieze jood ontkent alles gelukkig heb ik gehoord dat er bij elke kamertje een bewakings camera zit en mijn advocaat eist nu van hun om inzage te hebben op die beelden maar ze weigeren nog ze willen een schikking met mij treffen maar fuck dat geld dit gaat zn baan kosten dus aan die vieze honden heb je echt niks aan wat een eikel die politie agent zeg!!! en als ie zonder zijn pakje aan op straat is, durft niet eens een marokkaan aan te kijken. Politie flitst volgens mij liever levert meer op!!! Misschien is dit wel een leuk artikeltje voor Peter R de Vries. :-)) Hier in Nederland krijg je bijna de strop voor een wheelie waarbij je alleen jezelf in gevaar brengt, maar een dief krijgt maatwerkpampers en psygologische hulp omdat hij zijn beroep niet in alle rust kan uitoefenen. Dat wil zeggen: als de politie tenminste de moeite neemt de crimineel op te pakken. Toch: als ik steeds dezelfde zou moeten oppakken om hem tien minuten later weer op straat te moeten zetten, zou ik ook afhaken en blikjes gaan fotograferen.

Pagina's : [1] 2 3 4