Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : valt er wat in eindhoven te beleven???

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
06-12-2002, 16:17

ik ga straks naar roermond een plekje in limburg naar een kennis toe tot zondag avond..ewa ik d8 dan ben ik toch zo dichtbij eindhoven dan ga ik daar ook ff langs...ewa wie weet er shie leuke plekje in eindhoven waar ik zeker langs moet gaan...??? :rolleyes:

Toufik19
06-12-2002, 16:18
de bibliotheek

Abden_nour
06-12-2002, 16:19
Ewa mij bezoeken

RaZer
06-12-2002, 16:19
Origineel gepost door Chaimaa ik ga straks naar roermond een plekje in limburg naar een kennis toe tot zondag avond..ewa ik d8 dan ben ik toch zo dichtbij eindhoven dan ga ik daar ook ff langs...ewa wie weet er shie leuke plekje in eindhoven waar ik zeker langs moet gaan...??? :rolleyes: Moskee :rolleyes: Is niet rot bedoelt maar ik weet zeker dat je zulke antwoorden ga krijgen. En het is nog waar ook.

Chaimaa
06-12-2002, 16:24

:hihi: ewa waarom niet is toch goed :D maar ik bedoel ergens in shie centrum ofzo :) ewa zet de thee al klaar abdenour :lekkerpuh

Abden_nour
06-12-2002, 16:27
Dino's wat drinken winkelen bij Le mans of mensroom voor vrouwen ken ik eigenlijk nie dus vraag me nix daarover.Ik ben straks zeker in le centre

Chaimaa
06-12-2002, 16:29
Origineel gepost door Abden_nour Dino's wat drinken winkelen bij Le mans of mensroom voor vrouwen ken ik eigenlijk nie dus vraag me nix daarover.Ik ben straks zeker in le centre ik zal beetje rondvragen daar..ze zeggen dat het wel leuk is in eindhoven...gadda fe sebt ghan mshie ne dor temmek :D ken 3raf bezzef ness temek..fe woensel en vaartbroek enzo

Chaimaa
06-12-2002, 16:30
Origineel gepost door Kadir Nee, er valt zeker nix te beleven daaro, mischien houden die boeren strax in de avond weer een touwtje spring wedstrijd ofzo, hoofdprijs zal wel weer een kip zijn. :lol: is weer iets anders

RaZer
06-12-2002, 16:30
Origineel gepost door Kadir Nee, er valt zeker nix te beleven daaro, mischien houden die boeren strax in de avond weer een touwtje spring wedstrijd ofzo, hoofdprijs zal wel weer een kip zijn. :lol: haha die is goed maar vergeet niet dat jullie zonder ons geen eten zouden hebben. Ofterwijl geen doner en yoghurt :rolleyes: :D

Chaimaa
06-12-2002, 16:33
dus jij komt uit brabant?? :D cute! safi is goed mensen i'm out thallauw :zwaai: (tijd voor een weekendje verveling) :rolleyes:

RaZer
06-12-2002, 16:36
Origineel gepost door Kadir Zonder jullie:rolleyes: Ik slacht me eigen koeien dus. Of je laat het importeren uit Turkije maar dan heb je niet de garantie dat het een koe is :rolleyes:

Abden_nour
06-12-2002, 16:39
Vbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb pijpuh pijpuh Kadir jemashhhhhh haha ik vind het wel faya voor je je ma heeft een dikkere snor dan je pa hahah turkse oldum boldum

MoDaMsCrO
06-12-2002, 16:41
Origineel gepost door Kadir Nee, er valt zeker nix te beleven daaro, mischien houden die boeren strax in de avond weer een touwtje spring wedstrijd ofzo, hoofdprijs zal wel weer een kip zijn. HAHAHAHAHAHAHAHHA IK GA STUK HIER HAHAHAH DIE IS GOED HAHAHA

miss_couscous
06-12-2002, 19:52
nou meid je hoeft de moeite ech nei te doen om hierheen te komen ht is hier echt saai hoor. maar ja misschien dat jij t leuk vind ik ben t hier in ieder geval zat!!!!!!!

zakia_1984
06-12-2002, 19:53

heeee miss_couscous gave onderteking heb jij!!

Pagina's : [1] 2