Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Inval op moslimschool in Frankfurt

Pagina's : [1] 2

LZN
12-07-2004, 17:45

De Duitse politie heeft zondag een inval gedaan op een moslimschool in Frankfurt. De politie was in de door een Marokkaanse culturele vereniging gerunde school op zoek naar geweldsvideo's, waarop onder andere een onthoofding te zien was. Tot de inval werd besloten omdat een leerlinge had verklaard dat zij en haar medeleerlingen tijdens de les allerlei gewelddadige beelden voorgeschoteld kregen, waaronder een onthoofding, en dat er op de school werd opgeroepen tot strijd tegen de ongelovigen, zei een woordvoerster van het openbaar ministerie maandag. Een woordvoerder van de culturele vereniging wees de aantijgingen van de hand. Bij de inval waren zo'n zestig politiemensen betrokken. Op de school wordt in het weekeinde les gegeven aan ongeveer driehonderd moslimkinderen en -jongeren. Als het waar is lekker dan, dat dat soort dingen op school worden gedaan is erg verkeerd, heel erg verkeerd, maar eerst maar eens zien of het idd waar is of niet....

tonk
12-07-2004, 18:16
Die inval is toch zeker niet gedaan op een moment dat er kinderen waren?

luis_in_de_pels
12-07-2004, 21:18
Origineel gepost door Jassino Eerst Arabisch preek-verbod in Spanje, en dan kinderen een trauma bezorgen door een inval op een school van 60-man politie... en dit is vrijheid en democratie?!!!! een trauma bezorgen? Yeah right. Alsof die kinderen niet al trauma´s op hebben gelopen van die beelden van die onthoofdingen. Als die kinderen zelf aangifte gaan doen bij de politie, dan zal er toch wel iets goed fout hebben gezeten. Want dát soort assertiviteit zal ze op die moslim scholen echt niet bijgebracht worden. Al was het maar omdat de duitse politie niet de wet van de Sharia handhaaft.

JamalOnTheNet
13-07-2004, 02:36
Origineel gepost door Corrie Het is kort en hard gezegd, maar carolus heeft wel een flink punt hier.... Als er niet zo'n dreiging van aanslagen was geweest(die uiteindelijk gedaan worden door mensen van binnen onze samenlevingen....) dan hadden dit soort actie's ook overbodig geweest... Tot er aanslagen zijn gevallen zijn dit soort actie's ook niet uitgevoerd... Als je zo gaat redeneren heb ik mijn antwoord snel klaar: Amerika en het westen de terreur tegen moslim/arabische landen staken , alle steun aan terrorisrael stoppen , poten weg van de Arabische olie , dan zouden die aanslagen ook niet nodig zijn. Niet dat ik aanslagen effectief vind ofzo, ' k bedoel ze mogen heel/half Amerika en 'n deel(tje?) van Europa wel platgooien met ' n kernbommetje of 100, maar om het principe.

luis_in_de_pels
13-07-2004, 07:23

Origineel gepost door JamalOnTheNet Als je zo gaat redeneren heb ik mijn antwoord snel klaar: Amerika en het westen de terreur tegen moslim/arabische landen staken , alle steun aan terrorisrael stoppen , poten weg van de Arabische olie , dan zouden die aanslagen ook niet nodig zijn. Niet dat ik aanslagen effectief vind ofzo, ' k bedoel ze mogen heel/half Amerika en 'n deel(tje?) van Europa wel platgooien met ' n kernbommetje of 100, maar om het principe. Waar ga jij schuilen als Europa wordt platgegooit?

bisses
14-07-2004, 11:38
Origineel gepost door Jassino Wie is 'ons' met die kuttekop van je? Ik neem ook aan dat je de staat verdedigt t/m Irak, die massa vernietigingswapens achter een boom heeft verstopt die in eerste instantie door het westen zijn uitgevonden en nu noem je zuivere moslims terroristen, weet dat terrorisme door jouw soort is uitgevonden, goddeloze varkens als jij kennen de ware aard van terrorisme. Och Heer jij weer. Waarom begin je nou weer gelijk te schelden? hele makkelijke vraag: WAAROM?!?!

bisses
14-07-2004, 11:40
Origineel gepost door luis_in_de_pels Waar ga jij schuilen als Europa wordt platgegooit? niet gek opkijken als dat leidt tot een atoombommetje op Mekka...

Pagina's : [1] 2