Bekijk originele versie : Wat doe je in zulke situaties???
CriMiNeeL_KaMaL
12-07-2004, 17:09
hoe ga je ermee om met zo'n situatie waarin je leeft??
me broer gaat trouwen met een meisje waarop ik al 3 jaar verliefd op ben !! :(:(:verdriet::verdriet:
Origineel gepost door CriMiNeeL_KaMaL
me broer gaat trouwen met een meisje waarop ik al 3 jaar verliefd op ben !! :(:(:verdriet::verdriet: De vraag is: Weet je broer dat??
CriMiNeeL_KaMaL
12-07-2004, 17:11
Origineel gepost door achie25
De vraag is: Weet je broer dat??
nee,ik denk het niet :(
CriMiNeeL_KaMaL
12-07-2004, 17:12
Origineel gepost door La__Haine
Aaah zo erg. Weet u broer da?
ik weet het niet:(
CriMiNeeL_KaMaL
12-07-2004, 17:14
Je moet hem dat vertellen.
Anders zul je zo gewoon meer pijn hebben.
ik druf het een beetje niet :(
me broer is 2 jaartjes ouder en ik ben 1 jaartje ouder als dat meisje waarop ik verliefd op ben
ik en me broer zijn zo close , en als ik het hem ga vertellen gaat dat hem dwars zitten
sexywoman
12-07-2004, 17:14
ik zou het niet vertellen, je moet er gewoon mee leren leven, ze heeft nu je broer en ze gaat ook nog met hem trouwen........
MocrowGirlBella
12-07-2004, 17:16
Origineel gepost door sexywoman
ik zou het niet vertellen, je moet er gewoon mee leren leven, ze heeft nu je broer en ze gaat ook nog met hem trouwen........
Helemaal met je eens yah dat zou k ook doen jah......:zwaai:
Succes ermee:zwaai:
cj_tetuani
12-07-2004, 17:17
me broer gaat trouwen met een meisje waarop ik al 3 jaar verliefd op ben !! :(:(:verdriet::verdriet:
weet zij dat je op haar verliefd bent?
CriMiNeeL_KaMaL
12-07-2004, 17:21
Origineel gepost door cj_tetuani
weet zij dat je op haar verliefd bent?
ja zij weet het wel:(
CriMiNeeL_KaMaL
12-07-2004, 17:22
Zijn ze al verloofd?
ja ze zijn vorige weekend verloofd en gaan binnen 3 weken trouwen in Marokko
CriMiNeeL_KaMaL
12-07-2004, 17:23
Origineel gepost door sexywoman
dat gaat moeilijk , ik ga er nu al van kapot !
Missy_Cheima
12-07-2004, 17:26
Ik denk dat het het beste is als je je gevoelens probeert te negeren! Het is echt een moelijke situatie, maar wat moet je anders? Ze gaan immers trouwen!
Ik denk ook dat je het beter je broer niet kan vertellen, wat is het nut daarvan, je gevoelens worden er niet minder op.
Ook lullig van haar om dan met je broer te trouwen en niks tegen je broer te zeggen of er met jou over te praten!
jasmina :zwaai:
En is zij ook verliefd op je?
CriMiNeeL_KaMaL
12-07-2004, 17:30
Origineel gepost door Missy_Cheima
Ik denk dat het het beste is als je je gevoelens probeert te negeren! Het is echt een moelijke situatie, maar wat moet je anders? Ze gaan immers trouwen!
Ik denk ook dat je het beter je broer niet kan vertellen, wat is het nut daarvan, je gevoelens worden er niet minder op.
jah is wel verstandig wat je zegt , maar ik wil het niet aan me broer zeggen , ik ben blij voor hem wolah het is me broer , maar het is zo raar om het te accepteren !!:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.