Bekijk originele versie : DINI wat een gefrustreerd
Itsjustme
06-12-2002, 15:44
hi there
Ik vind die dinim3ak zo een gefrustreerd mannetje sorry dat ik het zeg dini maar, dit is mijn mening en ik weet wel zeker dat veel meiden er ook zo over denken het enigste wat je doet is topics openen over meiden jek lebes?? en iets positiefs ?? forget about that waarom praat je zo over meiden wat gaat er toch in dat koppie om van jou ?? heb je si trauma opgelopen wela ik begrijp het niet en je scheert iedereen over 1 kam marokkaanse meiden zus en zo ieder voor zich ok?? ik ben toch niet verantwoordelijk voor ander mans daden>?? moh im thalaouuw
Marocana
06-12-2002, 16:23
itsjustme,
Hij probeert imho reacties uit te lokken, ga hier gewoon niet op in, dan is het figuur dinim3ak niet meer.
Vergeet niet dat eenieder zussen, moeder, tantes, nichten oma's etc.. hebben.
Als ze algemenaliseren hebben ze het ook automatisch over hun directe omgeving.
Til er niet te zwaar aan..
Groet,
Marocana
DINIM3AK
06-12-2002, 16:25
zijn dat jullie foto's op die avatar?
dan weet ik al genoeg! :zwaai:
Origineel gepost door Itsjustme
hi there
Ik vind die dinim3ak zo een gefrustreerd mannetje sorry dat ik het zeg dini maar, dit is mijn mening en ik weet wel zeker dat veel meiden er ook zo over denken het enigste wat je doet is topics openen over meiden jek lebes?? en iets positiefs ?? forget about that waarom praat je zo over meiden wat gaat er toch in dat koppie om van jou ?? heb je si trauma opgelopen wela ik begrijp het niet en je scheert iedereen over 1 kam marokkaanse meiden zus en zo ieder voor zich ok?? ik ben toch niet verantwoordelijk voor ander mans daden>?? moh im thalaouuw
En dit is de ZESDE TOPIC. :( over hem.
Vat het niet serieus op.
Ik heb van alles over internet gehoord over marokkaanse jongens of zelfs direct tegen mij (zou niet weten waarom :confused: ) :D.
Dus ga verder en neem het niet serieus op. Hij probeert gewoon sommige dingen duidelijk te maken en misschien doet hij dat wel te fel, dat weten we niet.
Loubnameknesia
06-12-2002, 16:29
waarom beantwoord je hij vraag gewoon niet? waarom heb je altijd zo'n negatief beeld over ons ik bedoel ik weet dat ik niet zo ben. Ze heeft wel gelijk weet je, niet iedereen is hetzelfde. Omdat er 1 marokaan een dief is wil niet zeggen dat alle marokaanse jongens een dief zijn. Snap je.
Loubna
mimi_tangaouia
06-12-2002, 16:30
zo wint hij als wij op hem ingaan just ignore him!!!
Itsjustme
06-12-2002, 16:30
tjaah ons rare manier van iets duidelijk proberen te maken vind ik maar jah en als dat zo zou zijn weet wat jij dan?? DINI sjonge ik ken wel merken dat je echt dom bent... wat kan jij nou concluderen uit een avatar haha tering he
mimi_tangaouia
06-12-2002, 16:31
Origineel gepost door Loubnameknesia
waarom beantwoord je hij vraag gewoon niet? waarom heb je altijd zo'n negatief beeld over ons ik bedoel ik weet dat ik niet zo ben. Ze heeft wel gelijk weet je, niet iedereen is hetzelfde. Omdat er 1 marokaan een dief is wil niet zeggen dat alle marokaanse jongens een dief zijn. Snap je.
Loubna
die arme jongen is denk ik gewoon een keer zwaar geplayed door een marokaanse meid entja zo verwerkt hij zijn verdriet die arme jongen toch :hihi:
Marocana
Origineel gepost door DINIM3AK
zijn dat jullie foto's op die avatar?
dan weet ik al genoeg! :zwaai:
Dinim3ak,
Wat een losse flodder en een reactie die compleet zijn doel voorbij streeft..
I pity you...
Respect,
Marocana
DINIM3AK
Origineel gepost door Loubnameknesia
Loubna
ja ik snap je wel loubna,
maar ik had het vaak gezegd, ik heb het niet over alle marokaanse meiden, maar over de meerderheid, en dat is niet weinig!
meerderheid van de marokkaanse meiden zijn slecht bezig en heel dom ook! vind ik!
DINIM3AK
06-12-2002, 16:33
Origineel gepost door mimi_tangaouia
die arme jongen is denk ik gewoon een keer zwaar geplayed door een marokaanse meid entja zo verwerkt hij zijn verdriet die arme jongen toch :hihi:
ik ben geen mietje om me door een marokkaanse ho.er te laten dumpen! :zwaai:
Itsjustme
06-12-2002, 16:35
haha zielig he marocana?? sjonge jonge dan heb je een zware trauma opgelopen het is 1 van de 2
Loubnameknesia
Als je maar weet dat ik niet zo ben en de dames van hier ook niet. omdat ze een andere mening hebben wil niet zeggen dat ze verkeerd bezig zijn ze denken er alleen anders over that's it.
Loubna
DINIM3AK
Origineel gepost door helleau
nou en dan nog, ok ze zijn verkeerd bezig, en nu wat wil je nu gaan doen nu dat duidelijk is???
ik wilde het hun alleen duidelijk maken dat ze verkeerd bezig zijn.
en ze willen dat niet toegeven!! :zwaai: en willen het ook niet horen! :zwaai:
DINIM3AK
06-12-2002, 16:37
Origineel gepost door Itsjustme
haha zielig he marocana?? sjonge jonge dan heb je een zware trauma opgelopen het is 1 van de 2
en nu heb ik een vraagje aan je: is dat je foto bij die avatar? zoja? waarom gebruik je je eigen foto als avatar? wat wil je daarmee bereiken?
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.