Bekijk originele versie : Abtronic
Marokaanse_S
17-04-2010, 15:27
http://www.kijkshop.nl/product/28108/5068-5587/vrije-tijd/gezien-op-tv/abtronic/
Ik ben het helemaal zat om elke keer maar naar de sportschool te gaan en al dat gedoe.
Vanmorgen zat ik de Abtronic op tv het sprak mij heel erg aan. Maar hij is 100 euro dus vind ik het zonde om hem te kopen en het blijkt dat hij niet goed werkt.
Wie heeft er ervaring met de abtronic?
En bevalt het zie je resultaat of ik het gewoon troep?
Dus kortom.. Doen of niet..?
Zou gewoon op een normaal dieet gaan, wat heb je aan spieren als er vet over heen zit. En spieren kweken zonder iets te doen lijkt me ook niet betrouwbaar.
Marokaanse_S
17-04-2010, 17:18
Zou gewoon op een normaal dieet gaan, wat heb je aan spieren als er vet over heen zit. En spieren kweken zonder iets te doen lijkt me ook niet betrouwbaar.
Jaa maar als je spieren gaat kweken gaat eerst het vet dat er op zit weg als het goed is.
En een dieet houd ik nooit vol, ik eet opzich niet veel maar wel onregelmatig en meer tussendoortjes dan gewone maaltijden.
Verder niemand ervaring mee??
Dametje..
17-04-2010, 23:12
Lijkt mij bullshit. Als dat zou werken dan zou niemand nog buikspieroefeningen doen lijkt mij.. :rolleyes:
werkt zeer zeker niet de Ab king pro weer wel van telsell
Marokaanse_S
19-04-2010, 16:24
werkt zeer zeker niet de Ab king pro weer wel van telsell
Heb je er ervaring mee?
Ik zelf denk dat het wel werkt, want je hebt ook zo een ding dat trilt waar je verschillende delen van je lichaam kunt trainen en dat werk wel. Maar het is eigenlijk het zelfde alleen hier is het meer voor je buik, toch?
Maar ik durf het risico niet te nemen....
Verder niemand. En het is wel interessant om te weten hoe jullie er over denken maar daar heb ik niet zo veel aan, ik zoek echt mensen met ervaring;)
Marokaanse_S
19-04-2010, 16:24
Up!
Marokaanse_S
20-04-2010, 17:13
Niemand??!
HOceima_
20-04-2010, 18:45
Onzin, Mijn zus heeft het gehaald omdat ze toch perse een te platte buik wou. Eenmaal gekregen en ze probeerde het uit ze verteld dat het heel pijn (net schokken) doet en het helpt niet.
Marokaanse_S
22-04-2010, 18:54
Onzin, Mijn zus heeft het gehaald omdat ze toch perse een te platte buik wou. Eenmaal gekregen en ze probeerde het uit ze verteld dat het heel pijn (net schokken) doet en het helpt niet.
Oke bedankt.
Dat word dan gewoon sporten en minder eten:jammer:
Onzin:D Gezond eten dan boek je een gezonde resultaat. De rest kan allemaal averechts werken. Geloof me
Marokaanse_S
23-04-2010, 22:43
Oke bedank voor jullie reactie's dames!:kus:
En dobitta jou o.t. tbarke'allah hoe heb je dat gedaan:eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.