Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : israel wil 15 huizen afbreken om....

emsoem
06-12-2002, 15:32

een veilige route te creeren zodat de joden veilig kunnen gaan bidden..........dit vindt ik dus nou echt niet kunnen....waarom nou mensen dakloos maken zodat de joden veilig naar hun gebedsruimte kunnen gaan.... :( (dit willen ze nou doen in de stad hebron geloof ik) er komen dan 15 palastijnse gezinnen dakloos te staan......(wollah ik vindt dit echt schandalig) =emsoem=

Itsjustme
06-12-2002, 15:33
kan het nog erger tering heee dit is toch niet normaal meer???

emsoem
06-12-2002, 15:41
ik weet.......*zucht* =emsoem=

Itsjustme
06-12-2002, 15:47
en het ergste is je kan niets doen dat werkt alleen nog frustrerender :(

emsoem
06-12-2002, 15:59

Origineel gepost door Itsjustme en het ergste is je kan niets doen dat werkt alleen nog frustrerender :( ja dat is gewoon (moeilijk te verwoorden) ja zal zomaar ineens dakloos worden...en je kunt gewoon niets terug doen....(hun niet wij niet) =emsoem=

abdoel6666
06-12-2002, 16:05
Origineel gepost door emsoem ja dat is gewoon (moeilijk te verwoorden) ja zal zomaar ineens dakloos worden...en je kunt gewoon niets terug doen....(hun niet wij niet) =emsoem= En of wij er iets aan kunnen doen, wij zijn gewoon te schijterig om ons eigen hachje kwijt te raken. Nederland is een van de voornaamste landen die het israelische terrorisme steunt met wapens en geld!!!! en geen hond die er wat van zegt!!!

emsoem
06-12-2002, 16:07
Origineel gepost door abdoel6666 En of wij er iets aan kunnen doen, wij zijn gewoon te schijterig om ons eigen hachje kwijt te raken. Nederland is een van de voornaamste landen die het israelische terrorisme steunt met wapens en geld!!!! en geen hond die er wat van zegt!!! nou dan ga jij toch er wat van zeggen.... :rolleyes: =emsoem=

DINIM3AK
06-12-2002, 16:18
Origineel gepost door abdoel6666 En of wij er iets aan kunnen doen, wij zijn gewoon te schijterig om ons eigen hachje kwijt te raken. Nederland is een van de voornaamste landen die het israelische terrorisme steunt met wapens en geld!!!! en geen hond die er wat van zegt!!! mee eens abdoel! wij marokkaanen zijn gewoon mietjes! veel praatjes maar geen daden!

DINIM3AK
06-12-2002, 16:19
Origineel gepost door emsoem nou dan ga jij toch er wat van zeggen.... :rolleyes: =emsoem= nee het moet wij zijn! en niet jij! maar helaas zijn wij marokkaanen wel zo! ;)

abdoel6666
06-12-2002, 16:24
Origineel gepost door emsoem nou dan ga jij toch er wat van zeggen.... :rolleyes: =emsoem= Met een 15 jarige kleuter valt niet te discusseren.

emsoem
06-12-2002, 16:50
Origineel gepost door DINIM3AK nee het moet wij zijn! en niet jij! maar helaas zijn wij marokkaanen wel zo! ;) ja WIJ dan maar toch vindt ik jij :ego: =emsoem=

emsoem
06-12-2002, 16:51
Origineel gepost door abdoel6666 Met een 15 jarige kleuter valt niet te discusseren. een gek vraagje wat voor maat schoenen heb jij!!! =emsoem=