Bekijk originele versie : Zolder in je huis, zonder vaste trap.
PaRaSoNiCa
17-04-2010, 11:04
Ik vind 'm levensgevaarlijk! Je moet m tegen de wand aanzetten en dan pas kan je naar je zolder toe. Heeft geen haken waarmee je vast kan zetten. Kan je hiervoor woningbouw bellen en zeggen dat je op deze manier geen gebruik kan maken van je zolder door die losstaande trap?
112233moh
17-04-2010, 13:51
Dat heeft bijna iedereen, daar is niets gevaarlijks aan. of er ligt iets aan je zolder trap. ik loop al 16 jaar op die trap zonder vast houden.
Broodje.Bau-pau
17-04-2010, 13:53
Ik vind 'm levensgevaarlijk! Je moet m tegen de wand aanzetten en dan pas kan je naar je zolder toe. Heeft geen haken waarmee je vast kan zetten. Kan je hiervoor woningbouw bellen en zeggen dat je op deze manier geen gebruik kan maken van je zolder door die losstaande trap?
tuurlijk kan dat je kan ze ook bellen en vragen of ze een villa voor je hebben en om te vragen of ze de muur eruit kunnen hakken zodat je het huis van de buurman ook bij de jouwe kan rekene heb je grotere huiskamer.
maar ja of ze het doen is natuurlijk weer iets anders..
112233moh
17-04-2010, 13:54
hahahahaha, die is goed.
ze dacht dat ze in marokko woonde
Maroc_Tresure
17-04-2010, 14:08
hoe lang woon je daar al?
aitsaid_meisje
17-04-2010, 18:19
Gelukkig heb ik daar geen last van we hebben een vaste trap. je kan je woningbouw bellen en zeggen dat je graag een vaste trap wilt hebben. vaak kan het wel maar dan word je huur hoger.
PaRaSoNiCa
17-04-2010, 20:11
tuurlijk kan dat je kan ze ook bellen en vragen of ze een villa voor je hebben en om te vragen of ze de muur eruit kunnen hakken zodat je het huis van de buurman ook bij de jouwe kan rekene heb je grotere huiskamer.
maar ja of ze het doen is natuurlijk weer iets anders..
Oh wat zijn we weer grappig :moe:.
Mijn zus heeft toevallig precies dezelfde woning, en die heeft wél een trap mét haakjes.
PaRaSoNiCa
17-04-2010, 20:12
Gelukkig heb ik daar geen last van we hebben een vaste trap. je kan je woningbouw bellen en zeggen dat je graag een vaste trap wilt hebben. vaak kan het wel maar dan word je huur hoger.
Kijk, iemand die wél normaal kan reageren! Ja, ik ga ze ook bellen. Had gehoopt dat er iemand hier zou zijn die in dezelfde situatie had gezeten.
PaRaSoNiCa
17-04-2010, 20:14
Dat heeft bijna iedereen, daar is niets gevaarlijks aan. of er ligt iets aan je zolder trap. ik loop al 16 jaar op die trap zonder vast houden.
Deze staat los, dus je zet m tegen het stukje onder de luik en dan moet je die trap op lopen. Ik kan niet naar boven omdat hij dan elke keer verschuift, gezien ik 'm nergens goed tegen kan zetten. Dat maakt 'm zo gevaarlijk, plus de tredes die 5 cm breed zijn.
PaRaSoNiCa
17-04-2010, 20:14
hoe lang woon je daar al?
Erg kort.
Maroc_Tresure
17-04-2010, 21:19
Erg kort.
wat is kort? als je daar je daar iets van 2 maanden woont kan ik me voorstellen dat je het nog niet weet maar iemand die heel lang in de woning woont en er nu pas mee komt daar zullen ze niks mee doen.
aitsaid_meisje
18-04-2010, 12:53
Kijk, iemand die wél normaal kan reageren! Ja, ik ga ze ook bellen. Had gehoopt dat er iemand hier zou zijn die in dezelfde situatie had gezeten.
:)
Maghrebiaa-
19-04-2010, 10:40
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.