Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Blackberry kan geen email ontvangen

sara01
16-04-2010, 22:38

Ik kan wel mails versturen maar niet ontvangen ben langs de winkel gegaan vandaag en ook zij hebben alles gedaan enige oplossing is om het terug te sturen om software opnieuw in te stellen :moe: dus heb nee gezegd mijn laatste optie is om toch nog hier misschien iets te weten te komen van mensen met zelfde probleem die het wel hebben opgelost.Het gaat om BB Bold 9700

Warda009
16-04-2010, 23:19
ik heb dat ook met mijn bb gehad, ze kunnen in de winkel jou mail opnieuw aan je tel koppelen Hebben ze bij mij gedaan en probleem was verholpen.. Succes iig..

sara01
17-04-2010, 09:34
ik heb dat ook met mijn bb gehad, ze kunnen in de winkel jou mail opnieuw aan je tel koppelen Hebben ze bij mij gedaan en probleem was verholpen.. Succes iig.. ze hebben niks kunnen doen ze waren iets van 3 uurtjes bezig :moe: en enige oplossing was dus opsturen om software opnieuw in te stellen. Moet ik weer erheen gaan en zeggen dat ze moeten koppelen??Want volgens mij hebben ze echt van alles geprobeerd,kan ik dat zelf niet doen??

112233moh
17-04-2010, 09:56
Heb je geen Software Cd gekregen, Die bb is toch het zelfde als een computer. dus denk vast wel dat het gaat lukken. mag ik weten hoe duur je hem gekocht heeft. ik wil ook zo´n bb hoeveel betaal je per maand aan internet?

sara01
17-04-2010, 11:22

Heb je geen Software Cd gekregen, Die bb is toch het zelfde als een computer. dus denk vast wel dat het gaat lukken. mag ik weten hoe duur je hem gekocht hebt. ik wil ook zo´n bb hoeveel betaal je per maand aan internet? ik heb bij t for telecom gehaald was actie van knp heb slechte ervaring met t-mobile en telfort klantenservice is heel slecht,maar wat jij het beste kunt halen is van hi mijn vriendinnen hebben het ook bb bold 9700 je kan ook je sms gratis verdubbelen dus vraag in die winkel.Zoweerzo is het gratis voor twee jaar abo maar als je 1 jaar wilt moet je beetje bij betalen dus kijk goed ik zou voor Hi gaan. Offf je haalt sim only en koopt de bb hij is 459 zoiets overal is trouwens verschillend maar bij t for telecom is bb goedkoper dan andere zaken maar je moet wel vragen of sim only ook een bb abo heeft want je moet bb internet op die simonly hebben hoe het mij is verteld. Maar heb echt géén spijt van die telefoon hij is zakelijk internet is erop alles duidelijk overzichtelijk 1 van de beste telefoons tot nu toe vind ik...:) Ja heb cd erbij maar die cd doet niks is alleen met muziek foto's of update van software daar veranderd de email instellingen niet mee...

Ground_Zero
19-04-2010, 01:16
Als je bij t-mobile hebt bijvoorbeeld moet je naar instant-email.t-mobile.nl gaan en dan create new account als je die nog niet hebt. ff alles invullen IMEI etc kun je bij instellingen van bb vinden. Dan vul je e-mailadres in. als je alles ingesteld hebt moet je op HELP drukken en dan op SEND SERVICE BOOKS. dan stuurt ie alle juiste instellingen naar je bb en dan moet je wel gwn mails kunnen ontvangen.

chica_alhoceima
19-04-2010, 13:29
ga naar installatie.. dan naar E- mailinstellingen en dan moet je opnieuw aanmelden... ik hoop dat het lukt.

mocroyassin
19-04-2010, 14:16
wat voor abbo heb jij?? van de kpn vodafone of wat?? dan kan ik je mischien helpen ;)

mocroyassin
19-04-2010, 14:17
ga naar installatie.. dan naar E- mailinstellingen en dan moet je opnieuw aanmelden... ik hoop dat het lukt. je moet het altijd via de site doen als je het via je telefoon je email wilt koppelen kan je deze soort problemen krijgen.;)

chica_alhoceima
19-04-2010, 14:23
je moet het altijd via de site doen als je het via je telefoon je email wilt koppelen kan je deze soort problemen krijgen.;) bij de bold 9000 deed ik het ook via de site, maar nu bij de bold 9700 doe ik het gewoon via mijn tel.. en nergens echt last van...

mocroyassin
19-04-2010, 14:40
bij de bold 9000 deed ik het ook via de site, maar nu bij de bold 9700 doe ik het gewoon via mijn tel.. en nergens echt last van... het kan ook dat klopt maar van de 10 keer dat je het via je tel doet gaat het 7 keer mis. en dan moet je echt alles verwijderen je provider bellen om je account te wissen voor je email en alles op nieuw doen dan via de site. daarom altijd beter gelijk via de site doen ;)

sara01
21-04-2010, 13:40
hoi allemaal bedankt voor de reacties mijn provider is van kpn ik heb alles geprobeerd maar niks lukt en hoe moet ik dan alles wissen en opnieuw instellen dan????zeker alleen via kpn service pff wat een gedoe man.

sara01
21-04-2010, 13:42
je moet het altijd via de site doen als je het via je telefoon je email wilt koppelen kan je deze soort problemen krijgen.;) ik kan bij kpn dus nieuwe account aanmaken maaaaaaar dan doe ik dat zegt ie je moet via je bb doen www.kpn.blackberry.com dan doe ik dat via mijn telefoon kom ik in een heel ander site :S hooooo ben echt moe van die onzin!

sara01
21-04-2010, 13:47
Als je bij t-mobile hebt bijvoorbeeld moet je naar instant-email.t-mobile.nl gaan en dan create new account als je die nog niet hebt. ff alles invullen IMEI etc kun je bij instellingen van bb vinden. Dan vul je e-mailadres in. als je alles ingesteld hebt moet je op HELP drukken en dan op SEND SERVICE BOOKS. dan stuurt ie alle juiste instellingen naar je bb en dan moet je wel gwn mails kunnen ontvangen. maar ik heb geen t-mobile en knp heeft dat ook maar lukt niet