Bekijk originele versie : wie betaalt de bruiloft jij of je man?
salaam olaikom allemaal,betaal jij alles op je bruiloft of je man dus negafa,zaal enz.?alvast bedankt voor het reageren. :zwaai:
UndercoverAngel
12-07-2004, 14:18
We betalen Insha Allah alles samen.. :)
.:UcA:.
samimosam
12-07-2004, 14:19
Salam Aleikoum,
Denk niet dat er veel meisjes/vrouwen gaan toegeven dat zij de bruiloft betalen.
Het is verder ook afhankelijk van de grootte van je bruiloft; persoonlijk vind ik dat de man het grootste deeel moet betalen en de vrouw (als ze niet op school zit) ook voor een deel moet meebetalen.
Wil je een bruiloft met negaffa, band, grote zaal eten en die andere Hailala, ewa, zbed!
Nogmaals.....mijn mening
Maha salama! :zwaai:
misstomatisch
12-07-2004, 14:21
Samen, maar hij wel het meest :D
senhajiaa
12-07-2004, 14:37
Ik vind dat je allebei even veel moet betalen
misstomatisch
12-07-2004, 16:16
Origineel gepost door senhajiaa
Ik vind dat je allebei even veel moet betalen
:rolleyes: Dat is heel moeilijk in te schatten, hoeveel wie betaalt..... Het gaat er trouwens ook om hoeveel je in je pocket hebt zitten :D .
Tjakka_man
12-07-2004, 16:17
de geemancipeerde vrouw of course!
misstomatisch
12-07-2004, 16:20
Origineel gepost door Tjakka_man
de geemancipeerde vrouw of course!
:lol:
chahidaatje
12-07-2004, 17:23
Nou zowel ik als mijn aanstaande hebben een vaste baan dus wij betalen allebei!!!..
Dat vind ik ook wel zo eerlijk, ik bedoel trouwen doe je met ze 2en en dan vind ik ook dat je het met ze 2en betaald...
Ten zij je natuurlijk op school zit ja dan ligt het anders...
Origineel gepost door chahidaatje
Nou zowel ik als mijn aanstaande hebben een vaste baan dus wij betalen allebei!!!..
Dat vind ik ook wel zo eerlijk, ik bedoel trouwen doe je met ze 2en en dan vind ik ook dat je het met ze 2en betaald...
Ten zij je natuurlijk op school zit ja dan ligt het anders... ;)
Poesycat
12-07-2004, 20:59
Origineel gepost door saraa85
salaam olaikom allemaal,betaal jij alles op je bruiloft of je man dus neggafa,zaal enz.?alvast bedankt voor het reageren. :zwaai:
allebei
moslim82
12-07-2004, 23:38
neeee man alles betalen omdat vrouw moet koken, kinderen verzorgen schoonmaken,strijken , afwassen enzo dus man betaal alles
bruidschat, zaal huren, eten, zyiana, muziek enzo dus ik ben man ik betaal alles eerlijk is eerlijk!!!!!!!!
Origineel gepost door moslim82
neeee man alles betalen omdat vrouw moet koken, kinderen verzorgen schoonmaken,strijken , afwassen enzo dus man betaal alles
bruidschat, zaal huren, eten, zyiana, muziek enzo dus ik ben man ik betaal alles eerlijk is eerlijk!!!!!!!!
zehma meen je dat echt?echt goed van je :)
p.s maar een vrouw kan ook gewoon werken en huishouden kunnen man een vrouw samen doen
UndercoverAngel
13-07-2004, 08:31
Origineel gepost door chahidaatje
Ten zij je natuurlijk op school zit ja dan ligt het anders...
Idd! Hun hebben trouwens ook nog de bruidschat die ze moeten betalen.. Dus ze betalen zoiezo meer dan de vrouw.. :)
.:UcA:.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.