Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ben zielig

Pagina's : [1] 2 3 4

Chaimae
06-12-2002, 13:11

ik heb bijna geen geld gekregen gisteren :( alleen 25 euro van mijn broer de rest is me gewoon vergeten hoe ouder ik word hoe minder geld ik ontvang 2 jaar geleden hgad ik 400 gulden verzameld en nu maar 25 euro :huil:

APOLLO
06-12-2002, 13:13
MAAK JE MAAR NIET DRUK....IK HEB NAMELIJK ALLEEN MAAR MOETEN GEVEN :kwaad: :zwaai:

Chaimae
06-12-2002, 13:16
Origineel gepost door Emshoom niet getreurd a outshma, mijn geschenkje volgt nog :) mabrouk el eid :) ley barkfiek :) een geschenkje voor moi????????????????????????????????????????????? wat ?????????????????????????????????????????????????? ????????????? :Iluvu:

Chaimae
06-12-2002, 13:17
Origineel gepost door Kadir Jah, ik heb ook maar 20 euro van me neef gekregen:( Turken hebben zeker geen goede zaken gedaan dit jaar:( Maar jah, ben nog bij heel veel mensen niet geweest, ga zo nog wel ff dukus verzamelen:D jij gaat nog langs bij mensen ikke heb 4 broers en 1 zus ik heb ze gister allemaal gezien en van 1 maart iets gekregen maarja geld ios niet alles ik heb het alleen nodig :D

Chaimae
06-12-2002, 13:18

Origineel gepost door independent nou tenminste beter als mij ik heb helemaal niks gekregen alleen weggegeven ..... :confused: maar jah dat krijg je met 4 kleine broertjes en zusjes ik ben de jongste :D :D maarja dan geef je geen geld maar kleine kadootjes is lekker goedkoper en daar maak je ze mee blij :) ik heb da ook bij mij 2 neefjes gedaan (zoontjes van mijn zus)

Chaimae
06-12-2002, 13:20
Origineel gepost door Kadir Ik heb het ook nodig, zwaarrrrrrrr, wil een nieuwe jacka halen, ik heb voor nix een leren jacka gehaald, en nu heb ik het koud buiten:( ik moet een kado voor mijn broer halen want hij gaat over een paar weken trouwen dus ik vraag aan hem : mag ik geld ?? ik moet een kadootje voor je kopen:D kreeg ik daarom misschien niets van hem??????????? :D

Chaimaa
06-12-2002, 13:24
ik heb niks gekregen :tranen:

Chaimae
06-12-2002, 13:25
Origineel gepost door Kadir WHahahahahahahaha, ahhh, stupid mokros he:jammer: nee meskien ik heb het later die avond wel gekregen maar ik wilde het niet aannemen hij heeft al genoeg uitgegeven voor zijn bruiloft etc ik heb een goede daad verricht :D maar die andere heb ik niets van gekregen :kwaad: :D

Chaimae
06-12-2002, 13:26
Origineel gepost door Chaimaa ik heb niks gekregen :tranen: meskiena :( ik heb het zo slecht niet ik ben niet zielig ik moet gewoon niet zeuren :D

Chaimaa
06-12-2002, 13:29
Origineel gepost door chemie meskiena :( ik heb het zo slecht niet ik ben niet zielig ik moet gewoon niet zeuren :D mijn broer wil msn er nooit meer opzetten :huil:

Chaimae
06-12-2002, 13:31
Origineel gepost door Chaimaa mijn broer wil msn er nooit meer opzetten :huil: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah warom niet??????????????????????

Chaimaa
06-12-2002, 13:33
Origineel gepost door chemie aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah warom niet?????????????????????? hij zegt dat het geen nut heeft...chemie help wollah ik kan niet zonder ik msn al 2 en half jaar :rolleyes:

Chaimae
06-12-2002, 13:34
Origineel gepost door Chaimaa hij zegt dat het geen nut heeft...chemie help wollah ik kan niet zonder ik msn al 2 en half jaar :rolleyes: nouja das dom van hem zeg dan dat jij er met je vrienden op zit enzo jij vind het toch nut hebben die oudere broers oook :kwaad:

Chaimae
06-12-2002, 13:39
Origineel gepost door Kadir Je kan t toch ook gewoon zelf erop zetten:rolleyes: Kom op msn, dan zeg ik t je wel hoe t moet:D oewwwwwwwwww chaimaa een turk in je msn denk er goed over na :D

Chaimaa
06-12-2002, 13:40

ik weet.....ik doe mijn best :rolleyes: nee ik heb windows xp en hij is administrator dus ik kan niks installeren zonder zijn w8woord.... w8 maar als ik weer op msn ben dan voeg ik je toe kadir

Pagina's : [1] 2 3 4