Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames, wie van jullie.....

Pagina's : [1] 2

LZN
12-07-2004, 11:15

maken er gebruik van de zonnebank??en hoeveel betalen jullie er ook voor?? beslama :zwaai:.

DaNGeRouZLy
12-07-2004, 13:04
nopez ;)

Casaouia_Style
12-07-2004, 13:28
:eek: NIET AAN BEGINNEN MEID! dat maakt je huid sneller oud en uitgezakt! krijg je vieze zwarte kringen onder je ogen k was laatst op bezoek bij een vriendin, en hadden we het over zonnen haar tante die erbij zat was 36, ze zageruit als ene vrouw van 48 ofzo :eek: en het is ook nog kankerverwekkend!(ja zon van NL is ook schadelijk door dat gat in de ozonlaag) je kunt beter zelfbruiners kopen, stukken veiliger en mooi resultaat!

Poppetje_1
12-07-2004, 13:47
Origineel gepost door Casaouia_Style :eek: NIET AAN BEGINNEN MEID! dat maakt je huid sneller oud en uitgezakt! krijg je vieze zwarte kringen onder je ogen k was laatst op bezoek bij een vriendin, en hadden we het over zonnen haar tante die erbij zat was 36, ze zageruit als ene vrouw van 48 ofzo :eek: en het is ook nog kankerverwekkend!(ja zon van NL is ook schadelijk door dat gat in de ozonlaag) je kunt beter zelfbruiners kopen, stukken veiliger en mooi resultaat! Volgens mij heeft het er ook mee te maken hoe vaak je gaat... Ik zelf ga ook onder de zonnebank....Maar dat doe ik niet echt met een regelmaat... Het is zo nu en dan wel lekker :D

Casaouia_Style
12-07-2004, 13:51

Origineel gepost door farah_lady jah maar waar zijn ze te verkrijgen?? en hoeveel kost zo'n zelfbruiner? je hebt verschillende, bijv. loréal is iets duurder, nivea(krijg je zelfs bij de zeeman voor 2,99), garnier enz enz gewoon anar de drogist gaan ik zelf heb van yves rocher een zelfbruiner die is ook iets duurder

sam_schatje
12-07-2004, 20:06
Ik gebruik ook liever een zelbruiner je krijgt er echt een natuurlijk resultaat mee, wel eerst je benen scheren dan met een bodylotion insmeren en dan je zelfbruiner ;)

bentayeb_lady
17-07-2004, 16:12
kan je die zelfbruiners ook voor het gezicht gebruiken?

Multajeema
21-07-2004, 18:40
Het ziet er niet uit, die zonnenbank huid :maf:!!!!

Multajeema
21-07-2004, 18:54
Origineel gepost door La__Haine Ik gebruik zelf wel zelfbruiner hehe die koop ik gewoon bij de Yves Rocher. Daar krijg ik een oranje huid van :maf:

Multajeema
21-07-2004, 19:08
Origineel gepost door La__Haine Oranje? Wech zij gij ne alien ofwa ahahaha alhamdoulilah isda bij mij gewoon bruin ma das waarschijnlijk omdak van mezelf ne beetje getint ben. Ma da kannnnnnn mn vriendin was oranje geworden omda zij blanker is. Ach ja.. Dat heb je met witte mensen Uhh, ik bedoel blank ;)

Pagina's : [1] 2