Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Windows 7 in andere taal :(

Farahh
16-04-2010, 00:11

Salaam.. Ik heb een probleempje.. k heb een laptop gekregen maar alles is in een andere taal.. Windows 7 ook.. Hoe verander ik het in de Nederlandse taal.. ik heb configuratiescherm kunnen vinden en ook de taalwijziging kunnen vinden( was wel even zoeken in die andere taal) maar dat helpt niet.. Is windows 7 misschien geinstalleerd in die taal en moet ik het opnieuw installeren..? Zo ja kan iemand mij vertellen hoe ik dat zelf moet doen..? PS: Ik heb geen cd's van herstelprogramma's of windows 7.. Kan ik dat downloaden..?

Dakduif
16-04-2010, 00:36
Dat kan via windows update.

Faris
16-04-2010, 10:26
Salaam.. Ik heb een probleempje.. k heb een laptop gekregen maar alles is in een andere taal.. Windows 7 ook.. Hoe verander ik het in de Nederlandse taal.. ik heb configuratiescherm kunnen vinden en ook de taalwijziging kunnen vinden( was wel even zoeken in die andere taal) maar dat helpt niet.. Is windows 7 misschien geinstalleerd in die taal en moet ik het opnieuw installeren..? Zo ja kan iemand mij vertellen hoe ik dat zelf moet doen..? PS: Ik heb geen cd's van herstelprogramma's of windows 7.. Kan ik dat downloaden..? Naar beneden scrollen en download Windows 7 Nederlands Language Packs http://www.vista123.net/content/download-windows-7-mui-language-packs-official-32-bit-and-64-bit-direct-download-links

WitteWijk
16-04-2010, 12:43
Dat kan via windows update. Klopt ik zou het via windows updates doen. Dan weet je zeker dat je de goede versie hebt. Maar of het bij alle versies werkt is nog de vraag. In Windows 7 Ultimate werkt het sowieso.

Farahh
16-04-2010, 12:50

via windows update en dan..? En ik heb die language pack gedownload en geinstalleerd.. en nu..?

WitteWijk
16-04-2010, 13:25
via windows update en dan..? En ik heb die language pack gedownload en geinstalleerd.. en nu..? Ga naar start>>configuratiescherm>>Taal van gebruiksinterface wijzigingen.