Bekijk originele versie : Nederlanders hebben een achterlijke cultuur!
appie666
12-07-2004, 10:36
De cultuur waarin een vader in de huiskamer zit, terwijl ze dochter boven in haar slaapkamer sex heeft met een jongen.
De cultuur waarin het normaal is dat je dochter of toekomstige vrouw 20 mannen over zich heen laat gaan alvorens ze gaat trouwen.
De cultuur waarin men de hele week werkt, om Vrijdag/ Zaterdag bier te kunnen zuipen, en als er genoeg geld over is, dan gaan ze men 2weken op vakantie naar Spanje.
De cultuur waarin je, je zoon of dochter uit huis gooit wanneer hij/ zij 18 is.
De cultuur waarin oudere mensen na hun 65ste achter worden gelaten in een bejaardentehuis ipv ze zelf te verzorgen.
De cultuur waarin homo's en lesbies geaccepteerd worden.
Welke cultuur is nou achterlijk?
Sjezus Ab, verwacht je serieuze reacties?
appie666
12-07-2004, 10:59
Origineel gepost door Erwin
Sjezus Ab, verwacht je serieuze reacties?
Het is goed onderbouwd neem ik aan?
Origineel gepost door appie666
De cultuur waarin een vader in de huiskamer zit, terwijl ze dochter boven in haar slaapkamer sex heeft met een jongen.
De cultuur waarin het normaal is dat je dochter of toekomstige vrouw 20 mannen over zich heen laat gaan alvorens ze gaat trouwen.
De cultuur waarin men de hele week werkt, om Vrijdag/ Zaterdag bier te kunnen zuipen, en als er genoeg geld over is, dan gaan ze men 2weken op vakantie naar Spanje.
De cultuur waarin oudere mensen na hun 65ste achter worden gelaten in een bejaardentehuis ipv ze zelf te verzorgen.
He Appie, heb je gister nog op ned3 dat programma gezien.
Daar volgende ze een aantal Mohameds (van 4 maanden tot en met een leeftijd van 60) uit de transvaalbuurt en schilderswijk in Den Haag.
leuk programma, gaf mij het inzicht dat ook ik last heb van vooroordelen, dus was het zeer leerzaam voor mij..
Mischien een ook goed idee voor jouw, verdiep je eens in je buurman..
Ik ben op mijn 18e hoogst vrijwillig vertrokken om te gaan studeren in Amsterdam.
En uiteraard worden homo's en lesbiennes geaccepteerd. Culturen waarin dat niet gebeurt die zijn pas achterlijk.
Verder herken ik niks in de kenmerken die appie666 noemt.
Serieus genoeg? :zwaai:
appie666
12-07-2004, 11:08
Origineel gepost door rnaj
He Appie, heb je gister nog op ned3 dat programma gezien.
Daar volgende ze een aantal Mohameds (van 4 maanden tot en met een leeftijd van 60) uit de transvaalbuurt en schilderswijk in Den Haag.
leuk programma, gaf mij het inzicht dat ook ik last heb van vooroordelen, dus was het zeer leerzaam voor mij..
Mischien een ook goed idee voor jouw, verdiep je eens in je buurman..
Heb ik vorig jaar al gezien:D
appie666
12-07-2004, 11:30
Origineel gepost door KohiNoor
appie666 heeft zelf 20 meisjes genoikt, boven in de slaapkamer, zijn ouders in het bejaardentehuis gepleurd en hij zuipt al zn centjes op. En dan komt ie zeiken over Nederlanders :jammer:
Ik zuip niet en kom niet aan onreine dames :D
Origineel gepost door KohiNoor
appie666 heeft zelf 20 meisjes genoikt, boven in de slaapkamer, zijn ouders in het bejaardentehuis gepleurd en hij zuipt al zn centjes op. En dan komt ie zeiken over Nederlanders :jammer:
Maar hij rookt niet :D
Cultuur van de marokkanen:
-De cultuur waarin het mannelijke figuur op ze hollands gezegd "altijd de broek aan heeft in huis" :kwaad:
-De cultuur waarin de vrouwen geen mening (mogen) hebben!!! :rolleyes:
-De cultuur waarin vrouwen lekker thuis moeten blijven zonder sociale contacten behalve die van de sociale dienst! ;)
-De cultuur waarin iedere marokkaan ieder jaar naar Marokko moet gaan om vervolgens met geen rooie cent weer terug te komen.
-De cultuur waarin een heleboel hoofddoek wijfies zich voor doen als een heilig boontje, terwijl ze ondetussen op school of ergens in een portiekje zich helemaal op tutten voor een date die ze dan hebben achter hun broers en vaders rug..(hoe schijnheilig bedoel je??)
-De cultuur waarin drugs en het handelen daarin "haram is" maar waar wel de meeste marokkanen zijn brood daar aan verdienen..
-De cultuur waarin een man het recht heeft zijn vrouw te slaan..
-De cultuur waarin een marokkaan de hele week niet werkt om vervolgens in het weekend van ze uitkeringkje op stap te gaan..EN BIER TE ZUIPEN..
-De cultuur waarin je op hun 16e je zoon of dochter uithuwelijkt met een uitheems geslacht.. :D
-De cultuur waarin ze voor hun ouderen zorgen met geld van de staat waar ze al jaren op teren :rolleyes:
-De cultuur waarin ze vinden dat ze homo's en lesbiennes moeten ombrengen?????? :confused:
Ik wil nog wel eff doorgaan hoor..
Welke cultuur is nou achterlijk??
Heb ik vorig jaar al gezien:D
En wat doe je er mee, hoe verdiep jij je in je buurman...
Weet je wat, ik nodig je het eerste weekend van augustus uit in Amsterdam. Zeer leerzaam wat betreft nederlandse subculturen.. :cool:
appie666
12-07-2004, 11:55
Origineel gepost door rnaj
En wat doe je er mee, hoe verdiep jij je in je buurman...
Weet je wat, ik nodig je het eerste weekend van augustus uit in Amsterdam. Zeer leerzaam wat betreft nederlandse subculturen.. :cool:
Heb weinig op met Amsterdammers :D
Heb weinig op met Amsterdammers :D
Niet zeuren, ik heb ook in Den Haag gewoond, jij kan best even een zaterdagje naar Amsterdam komen.
Al was het maar als teken van goede wil :eek:
zinne_dinne_nr1
12-07-2004, 12:11
Origineel gepost door Noena
Cultuur van de marokkanen:
-De cultuur waarin het mannelijke figuur op ze hollands gezegd "altijd de broek aan heeft in huis" :kwaad:
-De cultuur waarin de vrouwen geen mening (mogen) hebben!!! :rolleyes:
-De cultuur waarin vrouwen lekker thuis moeten blijven zonder sociale contacten behalve die van de sociale dienst! ;)
-De cultuur waarin iedere marokkaan ieder jaar naar Marokko moet gaan om vervolgens met geen rooie cent weer terug te komen.
-De cultuur waarin een heleboel hoofddoek wijfies zich voor doen als een heilig boontje, terwijl ze ondetussen op school of ergens in een portiekje zich helemaal op tutten voor een date die ze dan hebben achter hun broers en vaders rug..(hoe schijnheilig bedoel je??)
-De cultuur waarin drugs en het handelen daarin "haram is" maar waar wel de meeste marokkanen zijn brood daar aan verdienen..
-De cultuur waarin een man het recht heeft zijn vrouw te slaan..
-De cultuur waarin een marokkaan de hele week niet werkt om vervolgens in het weekend van ze uitkeringkje op stap te gaan..EN BIER TE ZUIPEN..
-De cultuur waarin je op hun 16e je zoon of dochter uithuwelijkt met een uitheems geslacht.. :D
-De cultuur waarin ze voor hun ouderen zorgen met geld van de staat waar ze al jaren op teren :rolleyes:
-De cultuur waarin ze vinden dat ze homo's en lesbiennes moeten ombrengen?????? :confused:
Ik wil nog wel eff doorgaan hoor..
Welke cultuur is nou achterlijk??
Aan de hand van jullie argumentaties, zou ik zeggen: elk cultuur heeft achterlijke aspecten.
DaNGeRouZLy
12-07-2004, 12:31
Origineel gepost door Deliana
Maar hij rookt niet :D
:haha:
DaNGeRouZLy
12-07-2004, 12:33
ewa niet iedereen is zo ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.