Bekijk originele versie : **** en Stoer?!
__Armanigurly__
06-12-2002, 12:39
Waarom is een meid, die niet meer maagd is een **** en een jongen die elke n8 een ander heeft stoer?!!! :(
mimi_tangaouia
06-12-2002, 12:40
Origineel gepost door **Armanigurly**
Waarom is een meid, die niet meer maagd is een **** en een jongen die elke n8 een ander heeft stoer?!!! :(
omdat wij vrouwen zijn
__Armanigurly__
06-12-2002, 12:43
Jah maar aangezien ik hier allemaal topic` s lees met maagdelijk heid bla bla bla.....voor jongens en meiden is het gewoon percies het zelfde maar waarom wordt er geoordeelt over ons?! :rolleyes:
SamiaGirl
06-12-2002, 12:45
Origineel gepost door helleau
tja meisje dit onderwerp iz o vaak uitgekauwd dat de smaak helemaal weg is, ik weet het niet en het boeit mij niet ik zal nooit maar dan ook nooit iemand beoordelen daarop, dat mag en kan alleen Allah (swt) doen
Meid je hebt helemaal gelijk.
Maar je betn ze3ma aan hetwerk
:zwaai: Samia
Onslaught
06-12-2002, 12:51
Origineel gepost door **Armanigurly**
simpel omdat het niet waar is, als het om zulke dingen gaan dan voelen sommig sukkels zicht stoer alsof ze nog de ijstijd zij, ze voelen zich dan als een neanderthaler of een barbaar iemand, maar geloof me omdat sommig mannen geen leven hebben vinden ze dat stoer, maar ja ik vind eht niet stoer en ook niet ****, ik vind het je meot zelf beslissen mar voor degen die geduld hebben respect mannen, maar nogmaals bulshitm aar dat vind ik:)
SAMMYGIRL
06-12-2002, 13:00
rijmpje:
als een jongen 10 meisjes heeft noemen we hem stoer,
als een meisje 10 jongens heeft noemen we haar een hoe.r!!
ewa wat wil je eraan doen...cultuur maakt ons alles wijs :rolleyes:
Origineel gepost door Chaimaa
ewa wat wil je eraan doen...cultuur maakt ons alles wijs :rolleyes:
mabroek el eid :):D
Itsjustme
06-12-2002, 13:15
ik vind het stoerder als een jongen zelf ook maagd is en niet zo een playertje is (afgelikte boterham) en ik vind het echt stoer als een jongen me verteld dat al een lange relatie heeft dat is pas stoer maar tig relatiess hebben kan iedereen het is kunst om het bij 1 te houden en ook echt van diegene houden,vertrouwen enzz spelen kan iedereen en he armani mgharba he je weet altijd maar praatjes eigen regeltjes en de fout is ze mixen de cultuur met de islam en jaah uitkomst = blaa iedereen verzint dan wat begrjip je wijfiieee en wat ik ook zo dom vind is al een boy zegt ik moet ervaring doen wat voor f*** ervaring als het meisje met wie je gaat trouwen er nog helemaal geen moer van afweet?? hm i dont get it anywayzzzz ciaoo THALAOUUWW
Origineel gepost door chemie
mabroek el eid :):D
Mabrouk el3eid lieverdddddddddddddddd :blauwkus:
Origineel gepost door Chaimaa
Mabrouk el3eid lieverdddddddddddddddd :blauwkus:
luv you!!!!!!!!!!!
hoe ist
heb je geld verzameld???????????? :D
Origineel gepost door Kadir
Bleh
oja
mabroek el3id :D
Origineel gepost door chemie
luv you!!!!!!!!!!!
hoe ist
heb je geld verzameld???????????? :D
gaat redelijk voel met niet echt goed
nee man alleen thuis gezeten...k heb geen famillie in ollanda :rolleyes:
en jij
Ahhhhhhhhhh, Meskina??? TOch:D
Maarre regel ff 20 Euro, dan mag je me trakteren;)
wat krijg ik er voor terug :rolleyes:
Bayramin Mubarek olsun;)
:confused:
Seni Seviyorum :verliefd:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.