Bekijk volle/desktop versie : stel dat nederland ons eruit zet wat zou je dan doen???



Pagina's : [1] 2 3 4

06-12-2002, 12:36
sallemaleikom,



stel dat nederland ons eruit wil zetten dus enkel ticket naar marokko!!!!!!!

wat zou je doen???????????????

ik weet dat het leven in marokko heel moeilijk is en je moet echt geld hebben om daar te kunnen leven. maar toch het blijft ons eigen land, vooral wat er deze laatste tijd gebeurt ze hebben het alleen over de marokkaanen!!!

dat is schandalig je kan niet meer normaal op straat lopen vooral als je een hoofddoek op hebt niet dat ze je aanvallen maar ze kijken je wel vies aan.


ik wil graag jullie meningen hierover weten.

beslamma

06-12-2002, 15:45


salam
het blijft toch hun land en we zijn hier als gasten
waarom snappen wij dat niet;
ben jij hier geboren of opgegroeid of wat nou ook:
kijk alleen maar naar wat duitschers aan joden deden
kijk alleen maar naar wat spanjaarden aan moslims deden
kijk nu naar russland, amerika, bosnie etc

en trek jou conclusie aan, en droom niet,
we zijn voorlopige hier voorla als de economie nog goed is

groetjes

NB:
-----
als de economie goed is en als je nog geen goede moslim bent dan ben je welkom
-----

06-12-2002, 15:58
Ik ben zelf Ned. maar zou dolgraag in Marokko willen wonen. Wat ik niet snap is dat jullie zeggen dat je geld nodig zou hebben om daar te leven. Heb je dat hier niet nodig dan? En valt daar geen geld te maken? Alles is er nog gezond en puur natuur. Marokko is een rpachtig land en nogmaals, ik zou er wel kunnen leven, zonder matrialistische troep waar je hier mee dood wordt gegooit.
Als ik zoiets zeg dan verklaren mn Marokkaanse vrienden me voor gek en zeggen dat ik het daar niet uithou, maar ik kan jullie verzekeren dat ik me daar prima zou voelen...... en dan het liefst in rkampoe. Zelf mn land bewerken, water halen, brood maken wajaaaaaaw alleen al als ik eraan denk krijg ik een soort van heimwee.

Fey

06-12-2002, 16:23

Citaat:
Origineel gepost door ask_me
salam
het blijft toch hun land en we zijn hier als gasten
waarom snappen wij dat niet;
ben jij hier geboren of opgegroeid of wat nou ook:
kijk alleen maar naar wat duitschers aan joden deden
kijk alleen maar naar wat spanjaarden aan moslims deden
kijk nu naar russland, amerika, bosnie etc

en trek jou conclusie aan, en droom niet,
we zijn voorlopige hier voorla als de economie nog goed is

groetjes

NB:
-----
als de economie goed is en als je nog geen goede moslim bent dan ben je welkom
-----
ik wist alleen niet dat gasten zo worden behandeld!

06-12-2002, 16:34


LEF alleen dat zeg ik....
Die Batata's moeten niet te ver gaan....
want anders moeten wij ook zow onze maatregelen gaan treffen....
nou daaa daaa

06-12-2002, 18:19
Salam iedereen!
Ik ben zelf geen marokkaans, maar ook geen Nederlander... Ik vind dat Nederland geen recht heeft om jullie of wie dan ook die geen "nederlander"is weg te sturen!!Want wie hebben onze ouders hier laten komeN!!Wie wilde zo graag alleen geld verdienen en luxe leven en niet in fabrieken werken of toiletten schoonmaken!!!Ja toch??
Maar goed...als ik echt terug zou moeten naar mijn eigen land, zou ik dat niet zo erg vinden....ben ik ten minste af van die kou!!!hihi:-)

Fijne avond iedereen!!!

beslamma Shirin.....

07-12-2002, 00:57
Ach, ik fiets wat af hier.

07-12-2002, 00:58
Ik ben dus geboren en getogen Nederlander familie gaat van vele generaties terug.

07-12-2002, 01:51
dan zou ik naar Belgie vluchten...........

07-12-2002, 22:32
Nederlanders zullen dat niet zeggen, ze zeggen toch vanhunzelf dat ze erg tolerant zijn, toch? Waar ben je dan bang voor

Hasta la vista

07-12-2002, 23:13
Ik wilde net zeggen dat ik de eerste agressieve Marokaan nog tegen moet komen, daarom verbaas ik mij over de agressieve reaktie.

Ik heb in mijn omgeving dus niet anders meegemaakt.
Bovengenoemde reaktie steld mij teleur.
Vriendelijke groet.

08-12-2002, 00:04
SteL NL zou me eruit kickeN.....

PlaN A zou zijn naar een islamitische staat verhuizen
Als dat niet Lukt/niet kan Naar Marokko Me vestigeN in shi dorpje.......

Belgie? daaR gaat het volgens mij echt eruG aan Toe.....

08-12-2002, 00:07



Citaat:
Origineel gepost door DESPERADA
SteL NL zou me eruit kickeN.....

PlaN A zou zijn naar een islamitische staat verhuizen
Als dat niet Lukt/niet kan Naar Marokko Me vestigeN in shi dorpje.......

Belgie? daaR gaat het volgens mij echt eruG aan Toe.....
Waarom zouden we jullie wegsturen?
Intergreren is toch ook niet verkeerd?


08-12-2002, 16:06

Citaat:
Origineel gepost door rebel
Ik stelde deze vraag net aan me kleine neefje (voor de lol)....zegt ie heel droog: [GLOW=blue]Ik ga pas weg als er oorlog is!![/GLOW]






Lahistar

09-12-2002, 09:22
salaam oe aleikoem,

Ik vind het echt hele coole reacties. Vooral van die agresieveling, ik kwam niet bij.

Ik denk dat het anders zit. Op dit moment is de economie aan het instorten, dit heeft te maken omdat het westen rente als basis hebben genomen voor het opbouwen van hun economie. Dit is tientallen jaren goed gegaan. Alleen nu merken we duidelijk dat bedrijven massaal van mensen af proberen te komen. Dit doen ze dan op een goedkope manier.

Als blijkt dat ook de potjes van de staat opraken, dan moeten ze maatregelen nemen. En ik denk dan dat ze aan twee groepen denken om weg te sturen. De praktizerende moslims of de marokanen(ze kijken dan niet naar je paspoort of dat je hier geboren bent, nee ik denk dat ze naar je haren kijken en je huidskleur.

Want als we goed om ons heen kijken en luisteren, dan staat alles op dit moment gewoon stil. Al die renteverhogingen en -verlagingen van greenspan heeft weinig invloed. De huizenprijzen stijgen niet meer, de euro heeft ervoor gezorgd dat de koopkracht is gaan dalen en ga zo maar door.

Kort samengevat ze hadden die renterotzooi niet moeten gebruiken. Alla heeft het niet voor niets verboden.

Mensen kunnen wel zeggen van oh, dan ga ik naar een arabische land, als jullie erin komen geef mij dan een sein, dan kom ik ook. Want ik denk dat men weinig kans heeft.

Ik hoorde van een nederlandse dat ze zei van ik ga naar rkampoe, af van alle materialistische gedoe.

Deze vond ik goed.

een tip van mijn kant:
Wij marokanen als wij op het goede pad zitten, zijn over het algemeen ruimdenkende, zuivere en geduldige mensen. Waarom beginnen we daar niet wat met zijn allen. We weten hoe de economie ongeveer in elkaar zit, we weten wat voor slechte invloed geld op je heeft en we praktizeren.

Rkampoe is groot, dan bouwen we daar een wijk voor alleen maar mensen van de minhaj salaf. En daar zet je dan zaken, bedrijven en zo neer. En het geld waar dat vandaan moet komen, gewoon met zijn allen vanaf vandaag beginnen met sparen en begin met inzamelingsactie.
Ik denk dat je je dan in zo'n wijk lekker naar je zin zou hebben, alleen maar mensen zoals jij. Een moskee met een imam zoals ons. Een grote muur eromheen.

Maar er is een probleem.
En dat is dat marokko zulke mensen als ons ook niet willen hebben, oplossing. Meer geld sparen en centjes neertellen voor die mensen.

Pagina's : [1] 2 3 4