Bekijk originele versie : VN gaan huizen herbouwen voor Palestijnen
VN gaan huizen herbouwen voor Palestijnen
Uitgegeven: 11 juli 2004 20:46
Laatst gewijzigd: 11 juli 2004 23:20
RAMALLAH - De Verenigde Naties gaan in de Gazastrook circa 700 huizen van Palestijnen herbouwen die bij acties door het Israëlische leger zijn verwoest. Dat heeft het hoofd van VN-organisatie voor hulp aan Palestijnen (UNWRA), Peter Hansen, zondag gezegd.
De UNWRA heeft dit weekeinde een overeenkomst met de Palestijnse Autoriteit en het VN-Ontwikkelingsprogramma (UNDP) gesloten om huizen te bouwen voor duizenden mensen in Rafah, in het zuiden van Gaza. Rafah is sinds 2000 het hardst getroffen door vernielingen van huizen, waarmee Israël de Palestijnen wil straffen voor terroristische acties.
De UNWRA heeft in juni berekend dat de wederopbouw circa 45 miljoen dollar kost. Het grootste deel wordt door de organisatie zelf opgehoest. Ook het VN-Ontwikkelingsprogramma zal meebetalen met hulp van Arabische liefdadigheidsintellingen. UNWRA zal het voor het resterende bedrag aankloppen bij individuele lidstaten.
Dat is tenminste een keer goed nieuws van het front
SCHULDIG
12-07-2004, 01:21
Inderdaad :goedzo:
rnaj: Tof van je dat je het heb geplaatst ;)
Alleen jammer dat de regel "goed nieuws, is geen nieuws" hier op het forum ook geldig is :(
Origineel gepost door Kusmijnvollebil
ik zie het poitieve nie? dus de vn gaat huizen bouwen en de vn geeft geld aan Amerika , die geeft geld aan israel dus huis word weer gebombardeerd. we draaien in een kringetje :confused:
De VN geeft geld aan de Amerika, hoe bedoel je :confused:
Volgens mij is het nog altijd andersom, en ook het feit dat de VN zich op deze wijze mee bemoeit lijkt me een stap in de goede richting.
Geeft toch op zijn minst aan dat de VN, niet helemaal aan de leiband van de VS loopt...
Origineel gepost door rnaj
De VN geeft geld aan de Amerika, hoe bedoel je :confused:
Volgens mij is het nog altijd andersom, en ook het feit dat de VN zich op deze wijze mee bemoeit lijkt me een stap in de goede richting.
Geeft toch op zijn minst aan dat de VN, niet helemaal aan de leiband van de VS loopt...
In eind 2001 hebben de Amerikanen nog een achterstallige contributie van 582 miljoen dollar overgemaakt aan de VN.
Origineel gepost door grendel
In eind 2001 hebben de Amerikanen nog een achterstallige contributie van 582 miljoen dollar overgemaakt aan de VN.
Eindelijk, maar wat is het resultaat. Een president die de VN opblaast :(
ibtisamc
12-07-2004, 13:12
die 700 huizen worden terug opgebouwd door de vn om door Israel weer terug platgebombardeerd te worden!
Wat een verkwisting van het geld als je het mij vraagt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.